Závada na Vari Honda GXV 160



centsm - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (82) - 118.192 (?)
26.11.2011 17:06

Připojuji se k reakci nahoře. Zpět do servisu, nedobře udělali svoji práci.

Motor střílí do výfuku při prudkém ubrání plynu, když má velmi bohatou směs (a zároveň neběží pravidelně se zapnutým sytičem při startu). Takže ochudit směs nebo seřídit hladinu v karburátoru. Ale především reklamovat.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
výfuk - (4) - 31.129 (?), 19.11.2011 19:26, zobrazeno: 18738x
Zdravím. Motor nejede na plný výkon. Ve vyšších otáčkách silně vynechává, střílí z výfuku (je vidět i oheň) a táhlo od plynu u karburátoru se samo malinko pohybuje (přidává-ubírá). Motor má po seřízení v servisu najeto asi 5 hodin.Svíčka nová. Benzin nový. Přítok benzinu jsem zkontroloval při odmontované odkalovací nádržce. Karburátor jsem rozebral a vše bylo čisté, žádný kal, smítko, ani voda.Přesto jsem vše důkladně vyfoukal kompresorem. Závadu se mi odstranit nepodařilo, prosím o radu.
   
host - 212.189 (?), 19.11.2011 20:16

Podle mého názoru seřídit a nebo zpět do servisu kde jste jej měl.

      
výfuk - (4) - 31.129 (?), 20.11.2011 16:55
A můžete poradit jak správně seřídit? Nastavil jsem pouze vzduchový šroubek s pružinkou na 2 otáčky od dorazu a přiměřeně šroubek táhla plynu (volnoběh). Nevím kde se nachází volnoběžná tryska. Myslím, že je to ta trubička co sama vypadne když se vytočí hlavní tryska, která je od spodu v odkalovací nádržce.
         
Standam - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (471) - 128.254 (?), 22.11.2011 9:04

Zdravím, podle Vašeho popisu to vypadá na závadu v zapalování. Možnosti jsou tří. Za prvé vadná svíčka, za druhé vadné zapalování, za třetí závada v obvodu "chcípání" motoru (prošoupaný vodič, vadný nebo špatně nastavený spínač). Volnoběžnou trysku vyjmete tak, že vyšroubujete šroub volnoběhu (plastový na kříž.šroubovák) a jeho hlava zajišťuje vonoběžnou trysku, je to plastová součástka, kterou opatrně vypáčíte sroubovákem z otvoru v těle karburátoru. To co Vám vypadne po demontáži hlavní trysky je emulzní trubice. Standa.

            
výfuk - (4) - 31.129 (?), 26.11.2011 14:15
Děkuji za radu. Svíčku jsem vyměnil a prohlídnul vše co píšete, žádnou vadu jsem nenašel. Motor zlobí pouze při plném plynu. Zkusil jsem přidat malinko sytič a motor se zklidnil, jel jako hodinky. Střílení se projevuje nejvíce při prudkém ubrání plynu. Dříve mi tento motor silně vynechával pouze po nastartování se zapnutým sytičem. Po krátkém zahřátí a ubrání plynu však bylo vše v pořádku.
               
centsm - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (82) - 118.192 (?), 26.11.2011 17:06

Připojuji se k reakci nahoře. Zpět do servisu, nedobře udělali svoji práci.

Motor střílí do výfuku při prudkém ubrání plynu, když má velmi bohatou směs (a zároveň neběží pravidelně se zapnutým sytičem při startu). Takže ochudit směs nebo seřídit hladinu v karburátoru. Ale především reklamovat.

                  
výfuk - (4) - 31.129 (?), 27.11.2011 13:37
Motor byl v servisu 1.4.2011,záruku už mi asi neuznají. Najít správnou polohu,(ochudit směs) nevedlo k žádnému zlepšení. Podívám se do karburátoru jak snížit hladinu. Pokud to bude stále zlobit dám to opravit do jiného servisu.
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Levné nářadí - koupit/nekoupit? Jaké a proč?29.5.2025
Posuvné dveře svépomocí19.5.2025
Posuvné dveře svépomocí18.5.2025
Stihl HS4516.5.2025
Koš na čidlo13.5.2025
Koš na čidlo12.5.2025
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2025
DŮMACHALUPA.cz
statistika