Ano, verim vam, ze minimalne 15÷20 rokov konstrucne stary Briggs beží tak ako popisujete, ale ani nesplnuje to, co som pisal vyssie. Ten motor bol na rysovacich prknech v dobe, kedy dnesni arogantni europoslanci nezriedka este tahali za sebou káčera, a o dnesnych emisnych eurozakonoch ani nesnivali...
Ked sa na to priamo pytate, moj zaver je:
1. Kupujte do malych motorcekov vždy premiove benziny napr. Verva, Shell V-Power Racing (oba su "100oktanove") a pod. Poznamenavam, ze vobec nehovorim o vyssich oktanoch, lebo male motorceky ako GSV večšinou nevyužiju ani tych 95 oktanov, co ma standartny Natural.
Hovorim o tom, ze :
1a) Tieto premiove paliva MAJU PERCENTUALNE MENSI OBSAH BIOGRCOV, ako bezny Natural. Nie nulovy, ale podstatne mensi podiel.
1b) Tieto premiove paliva OBSAHUJU UZITOCNE ADITIVA, ktore cistia a udrzuju palivove cesty od nadrze az po saci ventil.
2. Ak skladujete benzin dlhsie ako cca 3÷4tyzdne, tak pouzivajte este aj kvalitny stabilizator do benzinu, napr. Honda, alebo BriggsStraton, alebo VIF, a pod.
3. Ak odstavujete strojcek na dlhsiu dobu ako cca mesiac, tak pred odstavkou zatvorte palivovy ventil a nechjte motor bezat kym sam nezhasne na nedostatok benzinu - vyprazdni sa karburator, a nebude sa mat co v karburatore usadzovat.
Honda GSV je velky a spolahlivy drziak, ked mu doprajete toto (body 1 až 3) tak pojde ako svajciarske hodinky: ľahke startovanie dvomi prstami, hladky chod, prechody, vykon ako mal bude mat aj po 15 rokoch...
Na zaver podotykam, ze nehovorim o "haklivosti" GSV, hovorim o tom ako bezproblemovo prevadzkovat male motorčeky v dnešnej mrdlej džungli nasilnej eurolegislativy odtrhnutej od reality bežneho cloveka...