Vari Honda GSV tarokuje
|
|
 |
 |
host - 242.130 (?) 8.7.2016 15:50
Ano, verim vam, ze minimalne 15÷20 rokov konstrucne stary Briggs beží tak ako popisujete, ale ani nesplnuje to, co som pisal vyssie. Ten motor bol na rysovacich prknech v dobe, kedy dnesni arogantni europoslanci nezriedka este tahali za sebou káčera, a o dnesnych emisnych eurozakonoch ani nesnivali...
Ked sa na to priamo pytate, moj zaver je:
1. Kupujte do malych motorcekov vždy premiove benziny napr. Verva, Shell V-Power Racing (oba su "100oktanove") a pod. Poznamenavam, ze vobec nehovorim o vyssich oktanoch, lebo male motorceky ako GSV večšinou nevyužiju ani tych 95 oktanov, co ma standartny Natural.
Hovorim o tom, ze :
1a) Tieto premiove paliva MAJU PERCENTUALNE MENSI OBSAH BIOGRCOV, ako bezny Natural. Nie nulovy, ale podstatne mensi podiel.
1b) Tieto premiove paliva OBSAHUJU UZITOCNE ADITIVA, ktore cistia a udrzuju palivove cesty od nadrze az po saci ventil.
2. Ak skladujete benzin dlhsie ako cca 3÷4tyzdne, tak pouzivajte este aj kvalitny stabilizator do benzinu, napr. Honda, alebo BriggsStraton, alebo VIF, a pod.
3. Ak odstavujete strojcek na dlhsiu dobu ako cca mesiac, tak pred odstavkou zatvorte palivovy ventil a nechjte motor bezat kym sam nezhasne na nedostatok benzinu - vyprazdni sa karburator, a nebude sa mat co v karburatore usadzovat.
Honda GSV je velky a spolahlivy drziak, ked mu doprajete toto (body 1 až 3) tak pojde ako svajciarske hodinky: ľahke startovanie dvomi prstami, hladky chod, prechody, vykon ako mal bude mat aj po 15 rokoch...
Na zaver podotykam, ze nehovorim o "haklivosti" GSV, hovorim o tom ako bezproblemovo prevadzkovat male motorčeky v dnešnej mrdlej džungli nasilnej eurolegislativy odtrhnutej od reality bežneho cloveka...
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
 |
 |
 |
|
|
|
|
 |
 |
|
host - 242.130 (?), 8.7.2016 15:50
Ano, verim vam, ze minimalne 15÷20 rokov konstrucne stary Briggs beží tak ako popisujete, ale ani nesplnuje to, co som pisal vyssie. Ten motor bol na rysovacich prknech v dobe, kedy dnesni arogantni europoslanci nezriedka este tahali za sebou káčera, a o dnesnych emisnych eurozakonoch ani nesnivali...
Ked sa na to priamo pytate, moj zaver je:
1. Kupujte do malych motorcekov vždy premiove benziny napr. Verva, Shell V-Power Racing (oba su "100oktanove") a pod. Poznamenavam, ze vobec nehovorim o vyssich oktanoch, lebo male motorceky ako GSV večšinou nevyužiju ani tych 95 oktanov, co ma standartny Natural.
Hovorim o tom, ze :
1a) Tieto premiove paliva MAJU PERCENTUALNE MENSI OBSAH BIOGRCOV, ako bezny Natural. Nie nulovy, ale podstatne mensi podiel.
1b) Tieto premiove paliva OBSAHUJU UZITOCNE ADITIVA, ktore cistia a udrzuju palivove cesty od nadrze az po saci ventil.
2. Ak skladujete benzin dlhsie ako cca 3÷4tyzdne, tak pouzivajte este aj kvalitny stabilizator do benzinu, napr. Honda, alebo BriggsStraton, alebo VIF, a pod.
3. Ak odstavujete strojcek na dlhsiu dobu ako cca mesiac, tak pred odstavkou zatvorte palivovy ventil a nechjte motor bezat kym sam nezhasne na nedostatok benzinu - vyprazdni sa karburator, a nebude sa mat co v karburatore usadzovat.
Honda GSV je velky a spolahlivy drziak, ked mu doprajete toto (body 1 až 3) tak pojde ako svajciarske hodinky: ľahke startovanie dvomi prstami, hladky chod, prechody, vykon ako mal bude mat aj po 15 rokoch...
Na zaver podotykam, ze nehovorim o "haklivosti" GSV, hovorim o tom ako bezproblemovo prevadzkovat male motorčeky v dnešnej mrdlej džungli nasilnej eurolegislativy odtrhnutej od reality bežneho cloveka...
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 52.72 (?), 8.7.2016 16:43
Já jsem včelař, Varinu používám cca 3x tydne na vzdalenost 1,5km, naházím na vozík veci co potřebuji ke včelám a připadá divné kdybych mel pokaždé zastavovat kohout a čekat až se spálí benzín, potom zase čekat až nateče benzín, to bych potom mel s provozem ješte více starosti jak se Z 25K, který je 63roku starý a tolik starostí s ním není.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 242.130 (?), 8.7.2016 17:03
Pane včelaři, velice svérazne si vysvetlujete vyznam vety:
"Ak odstavujete strojcek na dlhsiu dobu ako cca mesiac, tak pred odstavkou zatvorte palivovy ventil a nechjte motor bezat kym sam nezhasne na nedostatok benzinu"
protože tato veta volne prelozena do češtiny znamena:
"JESTLI odstavujete strojek na delší dobu jak cca měsíc, tak před odstavenim stroje zavřete palivovy kohout a nechte motor běžet dokud sam nezhasne z duvodu nedostatku benzinu "
Vase Varina jezdí téměř každý druhý den, tak vocogou?
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 52.72 (?), 8.7.2016 17:10
Veřte mi že rozumím po slovensky dobře, jsem ta generace co žila společne, muj přispevek je trochu nadsázka, snad jste to pochopil, nebot muj 28letý syn má Vari Jikov a stale se mi smeje že on jezdí bez potíží a já stale opravuji.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 242.130 (?), 8.7.2016 17:16
Pane, tak prepacte(=prominte), vobec som tu nadsadzku nepochopil...
Inak, mozem sa opytat, co stale opravujete a na akom stroji?
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 52.72 (?), 8.7.2016 17:26
Ale pořad přece poiřad stejný stroj GSV190, Vadná cívka 1800kč, ložisko u druheho stupne, ted pul roku problemy se startováním tj. ten karburátor, zalehlá ruční brzda u vozíku, nevracela se, atd, drobnosti ale obtežují.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 48.106 (?), 8.7.2016 17:34
No brzda u vozíku😂 není motor že. Problémy se startováním zalepený karbec. Stabilizátor je pro vás cosi jaksi tak kupujte 100 benál a hrajte si s kohoutem a vyjížděním do sucha.
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 52.72 (?), 8.7.2016 17:37
Ale prosím, stabilizátor jsem kupoval u Hondy za 120kč a výsledek??ten jsem popsal, proto chci zkusit 100vku.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 84.190 (?), 7.7.2016 21:23
Ty šupiny v karburátoru, no je to možné, já tam nevidím, ale vervu přece kupuju že je bez biosložky.Platím víc, čtu o tom, dávám stabilizátor, abych předešel problémům o kterých čtu.Nebudu zas řešit ventily
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
|