Vari Honda 190 v mrazu -3 nestartuje



host - 242.12 (?)
6.12.2019 11:22

Mladý muži 96.42, napsal jste tu hodně slov, nějak se v tom motáte a nevíte kudy kam. Už je druhé zítra, ale pořád neznáme odpovědi na otázky, které nastolil 1.221 3.12 v 19:26, a na které jste slíbil podat vyvětlení. To co jste napsal je nic neříkající a nechutná omáčka. Mimochodem Fuel Fit neznám a ani jsem ho nikde neviděl, pouze PRO Honda FUEL STABILIZER. Můžeme si myslet cokoliv, třeba že jste jen rádoby znalec, který by sám potřeboval, vzhledem k tomu co je již napsáno, nějakou pomoc.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5   
                     
host - 96.42 (?), 3.12.2019 7:03
A jakou odpověď byste chtěl? Třeba je motor v záruce?
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 132.183 (?), 3.12.2019 9:36

Když budu mít motor v záruce, tak tu nebudu oxidovat a rovnou ho šoupnu do servisu, po vyzvednutí si ho projedu, třeba jen tak aspoň dvě hodinky. A kde jste přišel na to, že ve sněžscootrech, je motor, který je určen pro šunkovou zahrtechniku, tam jsou onačejší motůrky.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 42.13 (?), 3.12.2019 12:55

Na malých sněžných frézách Honda jsou motory GCV. V záruce nemůže být v nádrži starý benzín a komu se hned chce do servisu s velkým strojem? Ach jo proč sem píšou lidi co nemají ani páru o tématech. Piš do diskuzí o politice.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 230.108 (?), 3.12.2019 14:17

O sněžných frézách ještě nepadlo písmeno. Co máte pořád se starým benzínem. Můžu napsat, proč tu píšou lidi, kteří neumí číst a motají páté, přes deváté. Čus.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 96.42 (?), 3.12.2019 16:38

Mám frézu Hondu 550 s motorem GC 160, tento motor je téměř shodný s motorem GCV 160 a 190. Tyto motory jsou na traktůrcích Vari. Fréza startuje stejně snadno v mrazu, jako Vari s motorem Honda. Problémy se starým benzínem jsou stejně staré, jako aditiva pro prodloužení použitelnosti benzínu.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 19.98 (?), 3.12.2019 19:11

Motor stejný bude, karburace ale rozhodně ne a o tom je celý problém. Nelze porovnávat motor tak jak ho používá Vari a jak je použit ve sněhových frézách apod.

Největší problém bude mezi použitými systémy sytičů.

Taky jsem nepoužíval vodnatý ale pouze čerstvý benzín a v mrazech to stálo za prd.Aditivum používám dokonce Honda, benzín zásadně 100 oktan bez bio.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 96.42 (?), 3.12.2019 21:54
Motor stejný bude, karburace rozhodně ne, Vy jste karburátor neviděl, tak nehádejte. Sytič je naprosto stejný, jen je rozdíl v tom, že fréza má táhlo sytiče na panelu a nejde měnit otáčky, neboť ke karburátoru nevede bovden s lankem, fréza má pevně nastavené otáčky, jako některé sekačky. Ale toto neznamená, že karburátor je jiný. Upravené je jen ovládání karburátoru. Motory se liší orientací klikovky a to je označení V, jako vertical. Fréza pohání šnek, proto má klikovku horizontálně umístěnou. Vysvětlete v mrazech to stálo za prd. Jakmile motor nastartuje, tak běží. Jestliže měl nepravidelný chod, zhasínal, měl kolísavý chod, jako když dochází benzín, je důvod v přísunu benzínu do karburátoru a v karburátoru.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 1.221 (?), 3.12.2019 19:26

Pokuste se vysvětlit pojem „starý benzín“, jak vzniká z normálního bezínu starý a jak tomu čelit, co je to zvodnatělý benzín a jak tomu bránit? Že něco lejete do benzínu - paliva, nic neříká, chce to vysvětlit proč. Přece si to nenecháte jen pro sebe.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 96.42 (?), 3.12.2019 22:14
Rád Vám vysvětlím, proč dávám Fuel Fit. Benzín obsahuje složky, které pohlcují vodu. Voda v karburátoru změní průtok malými kanálky, dokonce je dokáže ucpat spolu s vysráženými frakcemi benzínu. Mnoho lidí by dokázalo popsat, jak po delší době nedokázali nastartovat nějaký motor. Přitom, když s ním naposledy pracovali, byl naprosto v pořádku. Přidávám Fuel Fit, neboť chci ke stroji přijít a nastartovat jej kdykoli, kdy potřebuji, bez čištění karburátoru a palivové soustavy. A napadá mne ještě jeden důvod, proč může být v zimě problém s chodem motoru, který jde opět na vrub obsluhy. Možná na něj přijdete. Zítra pokračování.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 242.12 (?), 6.12.2019 11:22

Mladý muži 96.42, napsal jste tu hodně slov, nějak se v tom motáte a nevíte kudy kam. Už je druhé zítra, ale pořád neznáme odpovědi na otázky, které nastolil 1.221 3.12 v 19:26, a na které jste slíbil podat vyvětlení. To co jste napsal je nic neříkající a nechutná omáčka. Mimochodem Fuel Fit neznám a ani jsem ho nikde neviděl, pouze PRO Honda FUEL STABILIZER. Můžeme si myslet cokoliv, třeba že jste jen rádoby znalec, který by sám potřeboval, vzhledem k tomu co je již napsáno, nějakou pomoc.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika