Vari Honda 190 v mrazu -3 nestartuje



host - 19.98 (?)
3.12.2019 19:11

Motor stejný bude, karburace ale rozhodně ne a o tom je celý problém. Nelze porovnávat motor tak jak ho používá Vari a jak je použit ve sněhových frézách apod.

Největší problém bude mezi použitými systémy sytičů.

Taky jsem nepoužíval vodnatý ale pouze čerstvý benzín a v mrazech to stálo za prd.Aditivum používám dokonce Honda, benzín zásadně 100 oktan bez bio.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5   
                     
host - 96.42 (?), 3.12.2019 7:03
A jakou odpověď byste chtěl? Třeba je motor v záruce?
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 132.183 (?), 3.12.2019 9:36

Když budu mít motor v záruce, tak tu nebudu oxidovat a rovnou ho šoupnu do servisu, po vyzvednutí si ho projedu, třeba jen tak aspoň dvě hodinky. A kde jste přišel na to, že ve sněžscootrech, je motor, který je určen pro šunkovou zahrtechniku, tam jsou onačejší motůrky.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 42.13 (?), 3.12.2019 12:55

Na malých sněžných frézách Honda jsou motory GCV. V záruce nemůže být v nádrži starý benzín a komu se hned chce do servisu s velkým strojem? Ach jo proč sem píšou lidi co nemají ani páru o tématech. Piš do diskuzí o politice.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 230.108 (?), 3.12.2019 14:17

O sněžných frézách ještě nepadlo písmeno. Co máte pořád se starým benzínem. Můžu napsat, proč tu píšou lidi, kteří neumí číst a motají páté, přes deváté. Čus.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 96.42 (?), 3.12.2019 16:38

Mám frézu Hondu 550 s motorem GC 160, tento motor je téměř shodný s motorem GCV 160 a 190. Tyto motory jsou na traktůrcích Vari. Fréza startuje stejně snadno v mrazu, jako Vari s motorem Honda. Problémy se starým benzínem jsou stejně staré, jako aditiva pro prodloužení použitelnosti benzínu.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 19.98 (?), 3.12.2019 19:11

Motor stejný bude, karburace ale rozhodně ne a o tom je celý problém. Nelze porovnávat motor tak jak ho používá Vari a jak je použit ve sněhových frézách apod.

Největší problém bude mezi použitými systémy sytičů.

Taky jsem nepoužíval vodnatý ale pouze čerstvý benzín a v mrazech to stálo za prd.Aditivum používám dokonce Honda, benzín zásadně 100 oktan bez bio.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 96.42 (?), 3.12.2019 21:54
Motor stejný bude, karburace rozhodně ne, Vy jste karburátor neviděl, tak nehádejte. Sytič je naprosto stejný, jen je rozdíl v tom, že fréza má táhlo sytiče na panelu a nejde měnit otáčky, neboť ke karburátoru nevede bovden s lankem, fréza má pevně nastavené otáčky, jako některé sekačky. Ale toto neznamená, že karburátor je jiný. Upravené je jen ovládání karburátoru. Motory se liší orientací klikovky a to je označení V, jako vertical. Fréza pohání šnek, proto má klikovku horizontálně umístěnou. Vysvětlete v mrazech to stálo za prd. Jakmile motor nastartuje, tak běží. Jestliže měl nepravidelný chod, zhasínal, měl kolísavý chod, jako když dochází benzín, je důvod v přísunu benzínu do karburátoru a v karburátoru.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 1.221 (?), 3.12.2019 19:26

Pokuste se vysvětlit pojem „starý benzín“, jak vzniká z normálního bezínu starý a jak tomu čelit, co je to zvodnatělý benzín a jak tomu bránit? Že něco lejete do benzínu - paliva, nic neříká, chce to vysvětlit proč. Přece si to nenecháte jen pro sebe.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 96.42 (?), 3.12.2019 22:14
Rád Vám vysvětlím, proč dávám Fuel Fit. Benzín obsahuje složky, které pohlcují vodu. Voda v karburátoru změní průtok malými kanálky, dokonce je dokáže ucpat spolu s vysráženými frakcemi benzínu. Mnoho lidí by dokázalo popsat, jak po delší době nedokázali nastartovat nějaký motor. Přitom, když s ním naposledy pracovali, byl naprosto v pořádku. Přidávám Fuel Fit, neboť chci ke stroji přijít a nastartovat jej kdykoli, kdy potřebuji, bez čištění karburátoru a palivové soustavy. A napadá mne ještě jeden důvod, proč může být v zimě problém s chodem motoru, který jde opět na vrub obsluhy. Možná na něj přijdete. Zítra pokračování.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 242.12 (?), 6.12.2019 11:22

Mladý muži 96.42, napsal jste tu hodně slov, nějak se v tom motáte a nevíte kudy kam. Už je druhé zítra, ale pořád neznáme odpovědi na otázky, které nastolil 1.221 3.12 v 19:26, a na které jste slíbil podat vyvětlení. To co jste napsal je nic neříkající a nechutná omáčka. Mimochodem Fuel Fit neznám a ani jsem ho nikde neviděl, pouze PRO Honda FUEL STABILIZER. Můžeme si myslet cokoliv, třeba že jste jen rádoby znalec, který by sám potřeboval, vzhledem k tomu co je již napsáno, nějakou pomoc.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika