Traktor (mini) pro drobného zemědělce - poradíte?



Stránky: 1,  2,  3,  4,  5   
host - 64.149 (?) 
5.11.2008 9:45, zobrazeno: 78098x

Zdravím všechny, nepovažuji se sice za zemědělce, nicméně jsme chovatelé koní a stavíme malý rančík. V současné době máme cca 5ha pastvin, o které je třeba se starat, sekat nedopasky, zvláčet, vyvážet hnůj atd. Zatím jsme s technikou odkázáni na souseda, ale silně začínáme uvažovat o pořízení vlastní. Pokud by měl někdo tip na malý, dostatečně silný traktor, starší výroby (limitováno financemi), ke kterému lze připojit dostupné příslušenství (vlek, klidně jednoosý, sekačku, brány, radlice apod.), budu rád. Nejde mi o odkaz na inzeráty, spíš o rady typů, a to i z hlediska dostupnosti ND, případně i jednoduchý servis (nejsem mechanik:-)

Díky všem, Jirka.

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 62.35 (?), 7.11.2008 23:40
Zetor 25. Fanda
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 10.232 (?), 8.11.2008 0:59

Zetor 25 nedoporučuji kvůli jinak vyvedenému hřídeli náhonu, výkonově a spolehlivostí by stačil.Spíš by byl lepší 3011 nebo 4011,ale ty už jsou dražší.50 Super by také vyhovoval pořizovací cenou.Chce to skouknout inzeráty, ale silnější traktor si myslím je zbytečný. 

 Uživatel Z25

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
RadekB - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1424) - 21.230 (?), 9.11.2008 10:42

Zdravím, na netu je několik českých a moravských firem, které dovážejí starší traktůrky Kubota a jiné značky. Mají k nim spoustu doplňků a cenově jsou zajímavé. Pro vaše účely jsou určitě dobré a dodívají je i s kabinou. Jen nevím jak je to s připojováním nářadí pro velké traktory.

Radek

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 52.61 (?), 9.11.2008 11:29