T4 K14 vs TZ4 K14
|
|
|
|
Jiříček - Stříbrný Zahrádkář (463) - 211.38 (?) 22.1.2008 5:19
Předpokládám, když je motor po výbrusu, že byla pročištěna zpětná trasa oleje z klikové skříně. To jest sítko a hliníkový sběrač nespáleného oleje, který stéká do spodní části klikové skříně. Ostatní olej se buďto spálí, nebo je hnán do výfuku a tam pomocí slabé trubičky v hliníkové přírubě a trubičce v plechové části výfuku, odkape. Ekologicky, celkem prasečina, mám z tohoto důvodu pod morotem plechovou vanu, hloubky 50mm a tam tento olej zachycuji. Čistím tak 2 krát do roka, je toho svinstva docela dost. Odkapové trubičky z výfuku jsem rozměrově zvětšil aby olej odcházel touto cestou a ne výfukovou trubkou. Předpokládám, že se bojíte po výbrusu motor řádně vytočit, tím se olej nestačí spálit. Je to běžný jev při nedostatečném prohřátí motoru a výfuku. Pokud by došlo k většímu zatížení motoru (práce na 3/4 plynu alespoň podobu 15 minut) olej ve výfuku vyhoří. Osvědčila se mi i drsnější varianta plný plyn a delší doba provozu, dojde k tak dokonalému vyhoření, že není potřeba ani vypalovat karbon ve výfuku.
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
Předchozí příspěvky | < 21, 22, 23, 24, 25 >
|
|
|
|
host - 4.71 (?), 23.1.2008 11:06
Hydraulika v tomto případě není potřeba. Hevery jsou ze Škody 105 a jsou na kliku. Těmi si presně nastavim přírubu žačky proti šroubům u traktoru a zapojím pak vyndám nápravu spustím hevery a odjedu. Při odpojováni přijedu nad vozik vytočím hevery povolím šrouby na přírubě odjedu s traktorem nasadím nápravu stočím hevery a mam žačku na vozíku.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jiříček - Stříbrný Zahrádkář (463) - 211.38 (?), 22.1.2008 5:19
Předpokládám, když je motor po výbrusu, že byla pročištěna zpětná trasa oleje z klikové skříně. To jest sítko a hliníkový sběrač nespáleného oleje, který stéká do spodní části klikové skříně. Ostatní olej se buďto spálí, nebo je hnán do výfuku a tam pomocí slabé trubičky v hliníkové přírubě a trubičce v plechové části výfuku, odkape. Ekologicky, celkem prasečina, mám z tohoto důvodu pod morotem plechovou vanu, hloubky 50mm a tam tento olej zachycuji. Čistím tak 2 krát do roka, je toho svinstva docela dost. Odkapové trubičky z výfuku jsem rozměrově zvětšil aby olej odcházel touto cestou a ne výfukovou trubkou. Předpokládám, že se bojíte po výbrusu motor řádně vytočit, tím se olej nestačí spálit. Je to běžný jev při nedostatečném prohřátí motoru a výfuku. Pokud by došlo k většímu zatížení motoru (práce na 3/4 plynu alespoň podobu 15 minut) olej ve výfuku vyhoří. Osvědčila se mi i drsnější varianta plný plyn a delší doba provozu, dojde k tak dokonalému vyhoření, že není potřeba ani vypalovat karbon ve výfuku.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 152.130 (?), 24.1.2008 18:36
Zdarvím všechny fandy strojů TK, mám stroj M6, je to předek TK-čka a sháním k němu zadek (kloub, řízení sedadlo a hydraulika) pokud by někdo o něčem věděl tak se prosím ozvěte 724696015. Moc děkuji. Karel
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
host - 7.146 (?), 24.1.2008 22:14
Franc: Ahoj Karle mám modifikaci M6 z TK, která se seriově dělala než se dělali T4-K10 A. Má v zadu sklápěčku. Do dneška nevím typové označení ani mi nikdo neporadil. Frézu M6 (nověší model TJ-6,5) není problém spojit z TK. Převodovka je stejná jako TK-10 a příruba na kardán je taky stejná. Myslím si, ale že motor je slabý zejména čtvrtý stupen. Jinak nevidím problém.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
Pokračování této diskuze (další příspěvky) | < 21, 22, 23, 24, 25 >
|
|
|