T4 K14 vs TZ4 K14



Jakl Jaroslav - (24) - 4.100 (?)
3.2.2008 20:58

Chtel bych se zeptat jak složité je toto vypínání předního diferenciálu u TZ4K14 dodělat. Jaký díl je popřípadě nutno dokoupit a na kolik tato úprava vyjde? Jestli mohu poprosit o vaše zkušenosti s úpravou. Je pak možné měnit směr otáčení vývodového hřídele? Děkuji za odpověď.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  <  26,  27,  28,  29,  30  >   
                     
Jiříček - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (463) - 211.38 (?), 31.1.2008 6:52

Koukám pánové, že je snaha trochu ta vaše TK vylepšit. Žádný problém, díly jsou a iniciativě se meze nekladou. Nechal jsem si udělat cenovou nabídku, tak ji předkládám pro vaše posouzení:

servo řízení   cca 35 000Kč

díly pro úpravu převodů a diferenciálu  cca  15 000Kč

motor Lomb.dvouválec  cca  95 000Kč

To vše je pouze materiál, bez práce a chybí např. ještě možnost montáže kotoučových brzd. Ať se na to koukám jak chci, jsem o 10 000Kč víš nežli jsem v roce 95 zaplatil za nové TZ4K 14!!!

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Jakl Jaroslav - (24) - 4.100 (?), 3.2.2008 20:58

Chtel bych se zeptat jak složité je toto vypínání předního diferenciálu u TZ4K14 dodělat. Jaký díl je popřípadě nutno dokoupit a na kolik tato úprava vyjde? Jestli mohu poprosit o vaše zkušenosti s úpravou. Je pak možné měnit směr otáčení vývodového hřídele? Děkuji za odpověď.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Jiříček - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (463) - 211.38 (?), 3.2.2008 21:18

Jedná se o výměnu kola a hřídele, dodatečnou montáž ovládání vypnutí. TK mám v provozu cca 12 let, tak mi byla doporučena celková oprava převodové skříně, včetně výměny třetího převodového stupně, za rychlejší. Podrobnosti a cenu bych raději zaslal mailem, mám i foto pro představu.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 7.146 (?), 4.2.2008 18:54
Jirko prosím tě moc mi zaujalo to ozubené kolečko 3 stupně. Rád bych si ho vyměnil. Třetí stupenˇje pro jízdu dost pomalí a má rezervu. Také jsem měl rozebranou převodovku je jednoduchá a stohoto důvodu mě to zajímá. Dík
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Jiříček - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (463) - 211.38 (?), 4.2.2008 23:08

Údajně byl rychlejší třetí rychlostní stupeň montován, pak došlo ke změně, proč to nevím. Do měsíce mám dostat potřebné díly, tak bych pak napsal víc. Předběžně vím, že se musí ještě udělat korekce převodovky (podložky), aby sedly řad. vidličky. Mluvil jsem se svým známým servisákem jen telefonicky, tak toho zatím moc nevím, ale špajska je to jednoduchá, nevidím problém.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 48.211 (?), 9.4.2008 22:46

za 4 000,- kč mi to poslal přímo výrobce na dobírku do 3 dnů, jsou to dvě kola trojky, jdou i do T4k10 ale musí se udělat vymezovací podložka. je to bomba, doporučuju.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Jakl Jaroslav - (24) - 5.83 (?), 4.2.2008 19:08
Má emailová adresa je jamo12@seznam.cz Budu moc rád když napíšete bližší informace a fotky.Děkuji J.J.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 7.146 (?), 4.2.2008 21:28
Zajímalo by mě jak se dá použít stacionární jednotka pohonu, když  nejde u novějších TK vypnout pojezd kol (předních)??? Například zapojení štěpkovače. Dík.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Jiříček - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (463) - 211.38 (?), 4.2.2008 22:04

Můžete využít motorové závislosti tj. náhon se točí rychlostí 4tého stupně, pak by se dala zvednout přední kola a jít přes převodové stupně a pak realita, koupit a vmontovat vypínání jako má zadní náprava.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 7.146 (?), 4.2.2008 22:28
Jsem vlastník T4-k14 a mám tam vypínání předního a zadního pojezdu. Akorát mi nejde narozum proč novější TK to tam nemají??? Přece zvedání přední nápravy není řešení!! To jsem zvědav jestli mi někdo kloudně odpoví. Dik.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  <  26,  27,  28,  29,  30  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Podklad dlažby na terasu22.4.2024
Výběr hliníkové pergoly od A do Z22.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika