T4 K14 vs TZ4 K14



host - 7.146 (?)
9.2.2008 20:42

Jsem z okolí Plzně. Ohledně výroby stačí si sehnat převodku řízení, kardán a zadek z TK. Ale jak jsem psal dřív 4 stupen převodu je vůdči motoru slabý. To co je ten modrý malotraktor z tim TK je originál z Prostějova. To už jsem také psal. Když jsem v tom psaní tak existuje malotraktor T4-K10-A2 kopie RS - 09 přední kola malý a korba ve předu.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  <  26,  27,  28,  29,  30  >   
                     
jirka.P - (6) - 135.50 (?), 8.2.2008 16:04

Dobrý den, děkuji za email. chtěl jsem se vás zeptat odkud jste? nebylo by možné se nějak spojit? Chtěly jsme dělat něco podobného jak máte na fotce 4 malotraktor mezy M6 a TK. zajímalo by mě jak je to řešené.. děkuji Vám.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 7.146 (?), 9.2.2008 20:42

Jsem z okolí Plzně. Ohledně výroby stačí si sehnat převodku řízení, kardán a zadek z TK. Ale jak jsem psal dřív 4 stupen převodu je vůdči motoru slabý. To co je ten modrý malotraktor z tim TK je originál z Prostějova. To už jsem také psal. Když jsem v tom psaní tak existuje malotraktor T4-K10-A2 kopie RS - 09 přední kola malý a korba ve předu.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 174.70 (?), 9.2.2008 21:47

Dovolím si Vaši informaci maličko poopravit a doplnit: označení toho "malého RS-09" bylo TN-4K2-10 (TN jako traktor nářaďový) a pak ještě existoval TH-4K2-10 a to byl traktor horský - měl vzadu dvojmontáže pro větší stabilitu a přední závěs na žací lištu - tedy v podstatě sekačka na svahy.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 7.146 (?), 10.2.2008 9:41

Dík za opravu a doplnění informací. Je to dlouho co jsem to viděl a pravděpodobně jsem se splet. Jestli máš fotky tak je prosím pošli. Rádi si je skoukneme a timto apeluji na všechny co mají nějaké fotografie atˇje prosím pošlou. Např. M6, TJ-6.5, T4-K10, TN-4K2-10,T4-K12, T4-K14,(TZ4-K14), MT8-132, Vega, MT8-046, MT8-222, a jiné podobné tovární stroje+ nářadí pro spestření diskusního fora. Dík.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 7.146 (?), 10.2.2008 9:49

Nebo němého HOLDRA různých modifikacích.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
jirka.P - (6) - 26.158 (?), 10.2.2008 11:34

ještě k tomu malotraktoru TN-4K2-10, měl korbu na přední části, sedelo se nad převodovkou a  pod korbou mezi napravama byl tříválec kompresor se vzduchojemem a po pravé straně byla hydraulická ruka, malotraktor sloužil v depu na opravu vagonu a vzduchem se tlakovali vagony...aspon v tomto provedení jsem ho viděl já...

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
jirka.P - (6) - 26.158 (?), 10.2.2008 11:26

Dobrý den, děkuji za informace. do Plzně to mám cca 60km, chtěl jsem se zeptat, nebylo by možné se k vám přijet podívat? Děkuji. Prosím jestli by šlo poslat kontakt na email? jirkaplecity@seznam.cz moc děkuji.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
vnetusil - (12) - 114.146 (?), 7.2.2008 16:39

Pánové tato debata mě dost mate. Máme T4K12 i T4K14 a s použitím jako stacionárního pohonu není jediný problém. U obou typů vypnete pohon zadní nápravy, poté zapnete motorovou závislost náhonu a vyřadíte (zařadíte neutrál) pustíte spojku a točí se jen náhon kola stojí. Používáme to běžně na nesený postřikovač bez problémů už mnoho let.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
vnetusil - (12) - 114.146 (?), 7.2.2008 16:51

P.S. jestli myslíte vypínáním předního diferenciálu uzávěrku diferenciálu tak tu mají také oba.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 89.134 (?), 7.2.2008 17:17

Problematika spočíva vo vypínaní predného náhonu na TZ-4K-14.Na starších strojoch toto vypínanie predného náhonu bolo, podľa popisu kolegov na stránke. Ja mam TZ-4K-14B z roku 1980 a tu vypínanie nebolo. Preto som musel v Prostějove dokúpiť hrušku s drážkovaním+kolo so zápichom pre vydličku a víko vypínania s tiahlom.To ale nie je všetko. Pokial chcete toto vypínanie dorobiť tak je potrebné rozhodiť prevodovku, lebo ozubené kolo sekundárnej hriadele (náhon kardanu) ozubením bráni ložisku na hruške aby prešla bez problémov von bez rozobrania.(priemer tohoto kola je medzi predným ložiskom hrušky a kola so zápichom na hruške).Stacionárna jednotka sa rozumie vypnutie predného náhonu+zadnného a používanie prevodovej skryňe na voľbu otáčok kardanu.Bez toho, aby sa traktor hýbal dajú sa pomocou navijáku na kardane napríklad ohŕňať zemiaky.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  <  26,  27,  28,  29,  30  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?30.4.2024
Úprava vody magnetickým polem29.4.2024
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?29.4.2024
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?28.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika