Sekačky od Mountfieldu



host - 220.43 (?)
30.5.2015 2:00
Nevím jak ten konkrétní model, ale to co jsem měl já v ruce, to byl jedním slovem aušus. A předražený. Sice motor Briggs&Stratton bez problémů, ten zdáse skutečně něco vydrží, ale všechno ostatní okolo je šunt, sešitý horkou jehlou, jako by to k sobě vůbec nepatřilo. Kolečka nekvalitně připevněná, ulomilo se, nastavení výšky zadních s labilní aretací a pákou trčící až za okraj sečení, že třeba nejde jet jednou stranou podél zdi, přední se musí nastavovat navíc každé samostatně a nepříjemně ohýbáním kusu plechu. Držadlo špatně drží na podvozku, viklá se, má nepříjemné uchopení. Sběrný koš je z měkkého plastu, až mám strach kdy se rozpadne, špatně se s ním manipuluje, taky to do něj nelítá zrovna nejefektivněji. Pojezd pouze s možností nejede/jede okamžitě rychle. Zespodu nějaký plastový kryt řemenu, který jednak svou členitostí způsobuje zanášení trávou, a taky samozřejmě nekvalitní plast co hned popraskal. Fakt nechápu, jak s tím někdo nemůže mít žádný problém. Asi s tím seče jen naprosto rovný plac, jó, to by mohlo vydržet. Možná některé modely jsou lepší, ale tohleto už nikdy víc, jinde je i za nižší cenu lepší kvalita.
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  <  11,  12   
   
host - 167.77 (?), 7.7.2014 23:24

Se zájmem a úsměvem na tváři jsem si přečetl celou diskuzi. Mountfild je pouze prodejce sekaček, stejně jako řada dalších prodejců. Pokud chcete sekačku a neumíte si ji jako uživatel opravit nebo seřídit tak je pro Vás důležité jestli prodejce zajišťuje servis i po záruce. Mtfld má rozsáhlý servis spoustu náhradních dílů na konkrétní stroje které prodávají. Tím je nechci chválit, některé díly se dají pořídit jinde za lepší peníz.

Co se týče motorů znám pouze dva dobré výrobce. Honda a Briggs Straton. Velmi špatnou zkušenost mám s motory Tecumseh a o dalších, čínských je škoda psát. Kritizovat lze všechno. Stačí každý rok vyměnit olej, tankovat (podtrhuji) čistý benzín a udržovat čistý vzduchový filtr.

Šasí : Plechové vydrží hodně za předpokladu, že se po sekání odstraní ze sekacího prostoru tráva a po sezóně opraví otluky po šutrech. Plastové se tolik čistit nemusí, ale je náchylnější k poškození od kamínků. To stejné platí i pro hliníkové korpusy sekaček.

Kolečka pokud mají kuličková ložiska, které se občas promáznou jsou špička. 

Elektrostart je super hlavně pro ženy, ale vyžaduje starost o baterii.

Koš: čím větší objem tím lepší. 

Nůž : musí být ostrý a vyvážený.

Prostě jednoduchý stroj bez Tuningových vychytávek je k nezaplacení.

Jak tu někdo psal, sekačka bez zbytečných doplňků ke je spolehlivá jak Kalašnikov. laugh

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
Roman-Lesnictví a dř - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (215) - 209.12 (?), 8.7.2014 1:18

Je to tak! Pokud je uživatel trochu zručný, není lajdák a umí si udělat tu nejzákladnější údržbu sekačky, pak není co řešit. Samozřejmě sekačka musí mít kvalitní motor BaS, Honda, nebo Kohler.

S kolegou jsme před měsícem byli kupovat Hondu, kde jsem se dozvěděl zajímavé věci i na našeho Vikinga MB 248-hlavně sekačky nemýt vodou! Vhodné čistící prostředky jsou stlačený vzduch a dřevěná špachtlička. Základem je ostrý a vyvážený nůž, vyčištěná svíčka a nic se nezkazí prostříknutím ložisek v kolečkách olejem a samozřejmě čistý vzduchový filtr. Další věci se týkaly používání paliva, olejů, fíglů a technických věcí. Např. hadrový sběrný koš se má vystříkat hadicí a nechat vysušit. Také nám byly vysvětlené výhody, nevýhody centrálního nastavení koleček a jednotlivého nastavení koleček. Na naše pozemky je centrál k nezaplacení kvůli sečení mezi vyčnívající kořeny stromů.

 Bylo nám řečeno, jak píšete, že spolehlivá benzínová sekačka je v základu bez příslušenství a pojezdu.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 220.43 (?), 30.5.2015 2:00
Nevím jak ten konkrétní model, ale to co jsem měl já v ruce, to byl jedním slovem aušus. A předražený. Sice motor Briggs&Stratton bez problémů, ten zdáse skutečně něco vydrží, ale všechno ostatní okolo je šunt, sešitý horkou jehlou, jako by to k sobě vůbec nepatřilo. Kolečka nekvalitně připevněná, ulomilo se, nastavení výšky zadních s labilní aretací a pákou trčící až za okraj sečení, že třeba nejde jet jednou stranou podél zdi, přední se musí nastavovat navíc každé samostatně a nepříjemně ohýbáním kusu plechu. Držadlo špatně drží na podvozku, viklá se, má nepříjemné uchopení. Sběrný koš je z měkkého plastu, až mám strach kdy se rozpadne, špatně se s ním manipuluje, taky to do něj nelítá zrovna nejefektivněji. Pojezd pouze s možností nejede/jede okamžitě rychle. Zespodu nějaký plastový kryt řemenu, který jednak svou členitostí způsobuje zanášení trávou, a taky samozřejmě nekvalitní plast co hned popraskal. Fakt nechápu, jak s tím někdo nemůže mít žádný problém. Asi s tím seče jen naprosto rovný plac, jó, to by mohlo vydržet. Možná některé modely jsou lepší, ale tohleto už nikdy víc, jinde je i za nižší cenu lepší kvalita.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 146.58 (?), 30.5.2015 6:50
V teto cenove relaci je to i u jinych znacek stejne.Motor Briggs, prevodovka Pending, sasi GGP-ostatni jsou jen samolepky.To ze date u MTF o 2tis. vic je vase vec.Co se neda MTF uprit, ze nyni maji nahradni dily lacinejsi nez jinde a hlavne jsou na sklade.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
nomadm - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (52) - 124.6 (?), 8.6.2017 14:32

Zdravím, mám sedmý rok sekačku 4820 PD z Mountfieldu, prdlo mi teď lanko pojezdu, máte někdo zkušenost z jeho výměnou?

Martin

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 61.4 (?), 9.6.2017 9:51

Dobrý den Martine, pokud jste si ještě nekoupil lanovod nový, v servisu se budou ptát na konce lanovodu. U převodovky má 4820 PD zpravidla pružinku, ale muže mít i "esíčko" dle typu převodovky. U madel je zpravidla váleček. Lepší je vzít si lanko sebou a porovnat přímo na místě.

Výměna je jednoduchá, demontojte nůž, demontujte mulčovací kryt na 3 samořezy, pod deflektorem koše je krytka, tu sejměte a zcela povolte matici. Tím uvolníte klínový řemen, pro lepší manipulaci doporučuji vyjmout i klínový řemen. Nyní již můžete demontovat lanovod, u převodovky je pojistka, kterou nejlépe odjistíte kleštěmi "čápovkami".

Opačným způsobem namontujte nové lanko, klínový řemen dopněte, ale ne na krev, musí jít prohnout prsty bez větší námahy! Seřízení pojezdu můžete provést přímo na lanovodu.

Ať se dílo podaří, hezký den přeje Tomáš

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
<  11,  12   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?30.4.2024
Úprava vody magnetickým polem29.4.2024
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?29.4.2024
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?28.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika