Sekačku Hecht 549 SWB nebo Weibang WB 456 SKL
|
|
|
|
|
 |
 |
|
host - 188.110 (?), 12.4.2012 21:15, zobrazeno: 15491x
Obě jsou cenově srovnatelné a pro moje potřeby vyhovující. Obě to jsou činské produkty, ale jde mi o to zda jsou obě značky kvalitativně podobné nebo je některá výrazně lepší. Taky nevím nic o motoru Kohler který je ve Weibangu, téměř jsem se nikde o něm nic nedověděl a prodejci s ním nemají zkušenosti. Děkuji za podněty.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 187.34 (?), 13.4.2012 11:57
Kohlery jsou motory vyráběné v číně, ale to už dneska praticky všechno.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 188.110 (?), 14.4.2012 17:22
A jde jen o doměnku, nebo máte nějak podloženo že se Kohlery vyrábějí v Číně? Jak v katalogu tak prodejci tvrdí, že jsou to motory americké(chápu že "americký motor" nemusí znamenat vyrobený v americe), samozřejmě jak dovozce tak většina prodejců bude tvrdit zákazníkovi to co mu zaručí větší prodejnost. V tomhle jsem naprostý laik, ale pokud je to realita, pak bych dal přednost raději motoru B&S. Jen mi v poslední době připadá že se stává z tvrzení "...co dnes není vyrobeno v Číně..." ohrané klišé, které stále častěji čtu na různých diskusích tak i slyším od mnoha prodejců!
|
|
 |
|
 |
 |
|
GeorgeTuma - (19) - 20.22 (?), 15.4.2012 19:58
BS si nechává dělat součástky do motorů taky v Číně.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 187.34 (?), 16.4.2012 10:53
Kohlery se v číně vyrábí stejně jako Weibang, není to domněnka. Ale jak jsem psal v číně se dnes dělá vše. Vyrábí tam Stihl, Husqvarna, Dolmar, Makita a všichni významní výrobci a dodavatelé zahradní techniky.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 242.21 (?), 16.4.2012 16:25
Takže B&S se vyrábí v Číně, Kohler taky a pokud budou náhradní díly u obou srovnatelné pak bude asi jedno který motor (servis mi u obou zajistí prodejce - mají i servis). Potom potřebuji tedy vyřešit zda Hecht nebo Weibank z pohledu šasí, zpracování, pojezdu/převodovky a spolehlivosti...! Takže kterou??? děkuji za další podněty.
|
|
 |
|
 |
 |
|