Sekačka Viking vs Stiga vs Brill



   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3   
                     
host - 9.6 (?) 
8.2.2015 17:45

Teď se do toho přidám já. Řada 850 je oproti DOV lepší hned v několika ohledech. Má vyšší zdvihový objem 190 ccm, karburátor s Ready Startem stavěný i na větší náklony, dvojitou vložku filtrace vzduchu a profi rozvod OHV. Oproti DOV se všechny tyto aspekty projevují podstatně menší hlučností v zátěži a vyšší životností.

DOV je motor osazovaný hlavně na premiových sekačkách, ale jinak je to krom revolučního rozvodu obyčejnější motor. Samozřejmě i vyšší hlučností než 850ky a menší životností i výkonem.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
Jani02 - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (277) - 211.179 (?), 8.2.2015 18:49

V tomto stroji je osadený DOV EX - predpokladám že viete čo to znamená.Ide kľudnejšie a tichšie to môžem osobne subjektívne  potvrdiť.Vraj má aj vyššý výkon.To však potvrdiť nemôžem lebo to nedokážem exaktne zmerať.

  Ono 8xx motory sú veľmi dobré a dokonca by som povedal že sú moje najobľúbenejšie motory.Len to čo sa montuje na kosačky sú zvätša motory vyholené na kosť.Podstatne zaujímavejšie sú motory I C alebo z tlakovým "mazaním" a filtráciou oleja. Mazanie je v úvodzovkách. No ale tieto motory na kosačkách nenájdete.

  Čiže podľa mňa 750 v tomto prípade nezaostáva za 850 v ničom podstatnom okrem výkonu. Dokonca má niečo navyše - nie celkom bežný rozvod DOV..

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 9.6 (?), 9.2.2015 19:58

DOV ve verzi EX je dnes běžná varianta, dodávaná na všechny typy strojů. EXko je verze s karburátorem utaženým na Euro2. Rozvod DOV je velmi podobný klasickému OHVčku, jediné, co je jiné, je pákový převod místo klasických rozvodových tyček. Kromě těchto klasických verzí se nabízí i varianta 750 I/C s litinovou vložkou.

850ka je k mání jak v provedení s hliníkovým válcem a nikasilovou úpravou, tak I/C s vložkou nebo I/C svložkou a nucenou filtrací oleje - mazání je ale vyřešené klasicky rozstřikem.

Sekačkové motory mají brzdu setrvačníku a lehký hliníkový setrvačník, základní protiváhou je sekací nůž. Verze pro bubnové sekačky, kultivátory a další mají setrvačník z litiny a zhasínání zkratováním zapalování. Například sekačky s BBC spojkou mají tento těžký setrvák taky.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
1,  2,  3   
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika