rotavator Robix



host - 129.134 (?)
2.11.2009 20:08

Dík za ochotu, už jsem tu obruč sehnal. Ale problém s regulací rychlosti je dosud nevyřešen.

Lubor

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  <  11,  12,  13,  14,  15   
                     
host - 107.92 (?), 15.9.2009 19:41

je pravda ze som ho prekruzkovaval uz davnejsie asi 2 roky dozadu, len tu je zaujimave to ze predtym ako som asi pred 3 mesiacmi daval do poriadku karburator aby isiel nastartovat normalne kedze to bol moj dovtedajsi problem(inak po nastartovani siel ako hodinky) tak jak som ho zlozil tak startuje uplne krasne no novy problem je prave ten ze ako pridam uplne ho zadusi, neda sa s nim vobec robit, uz som s tym karburatorom skusal vsetko..moze byt ozaj taka blba nahoda ze by mi odisiel tyristor (vyskusam).olejovy filter som skusal menej - viac oleja (popravde neviem kolko presne ho tam ma byt) aj bez filtra vobec a ziadna zmena..uz som rozmyslal ci netaha vzduch cez stare gufera, ale to mi nejde do hlavy ze by to bola taka blba zhoda nahod ze ked isiel jak drak zrazu po demontovani karb. precisteni... vsetko co ma byt zrazu nejde???

to ze som ho mohol prehriat nepopieram lebo niekedy naozaj dostane zabrat..

asi budem musiet spravit velku generalku, kt. bohuzial vyjde asi dost draho, ale ked to sa mi lubi na tomto stroji ze si ho vie clovek aj opravit (teda niekedy :-)

dakujem Peter M.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 201.248 (?), 2.4.2010 19:10

dobry den..hore spominany problem stale trva..dajte hociake rady ja uz vyskusam vsetko..uz som ten karburator cistil odpredu odzadu a stale..startuje krasne a pri pridani biely dym a zadusi ho..sviecka skor mokra..srob bohatosti som skusal rozne..trysku som dal 82..ja uz neviem..diky moc

Peter M.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 252.172 (?), 31.1.2011 13:36
Zdravim, skuste to naštartovat tak že date dole hadicu sania s filtru a naštartujte 1x na sitič a potom na plny plyn bez toho sania a ked to velmi dymi tak ste to prehnal s olejom alebo sa usadil v klukovke ked to nezaberie odpište. Peter
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 129.134 (?), 30.9.2009 22:57

Zdravím přítomné. Nově jsem si pořídil starý rotavátor s motorem DHA008. Asi je to velmi podobné zde diskutovanému robixu i PA50. V mé sestavě chybí díl který by spojoval rotavátor a motor. Sedí na sobě, neprotáčí se ale nejsou spojené, motor jde yvednout. Mohl by mi někdo vyfotit-popsat jak se to spolu spojuje, nasazením nějaké objímky??

A ještě jeden dotaz, v mém motoru DHA008 má karburátor páčku na řízení otáček, snad od nějaké vyduchové klapky, ale nic na ní není připojené. Mají vaše motory regulaci otáček?

Dík, Lubor

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 43.164 (?), 23.10.2009 13:17

Tak tchan ma uplne stejny problem. Nejde nastartovat. Svicka jiskru haze a po vysroubovani je totalne mokra.  Jak se ma tento stroj DHA008 spravne startovat? Pri startovani ma byt ta klapka (kdyz se odpoji filtr od karbce) otevrena ci zavrena? Plyn ma byt v jake poloze? Nema nekdo navod, jak se ten stroj ma ovladat? Zatim jsem nic nenasel. Dekuji.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 145.78 (?), 23.10.2009 22:13

zdravím,

štartovanie studeného motoru sa robí sa takto:

tu klapku ktorú vidite po demotáži hadice filtru musí byť zavretá, pačka plynu tak v štvrťke /nie voľnoveh/ alebo v polke. raz zatiahnuť za štarter, klapku otvoriť a štartovať pokim motor nechytí.ak nechytí po 5 štartoch a vyberiete sviečku a bude mokrá tak pravdepodobne máte zaseklý plavák a preplavuje vám karburátor, čili priliš bohatá smes. takto preplavený motor bez sviečky parkrat pretočiť štarterom, sviečku zamontovať, opraviť karbe a sksiť štart znova. klapka ktoru pri štarte otvarate a zatvarate služi ako sitič, pri zatvorenej klapke to má natiahnuť benzín a po otvorení sa štartuje. pri teplom motore pri štarte klapku nechávame otvorenú a štartujeme na voľnobeh.

poznatky píšem z motoru VARI JIKOV

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 43.164 (?), 29.10.2009 9:00

Nejsem registrovan, tak nemuzu vlozit fotky. Dejte mejl a poslu Vam foto. Jinak jedna se o rozpulenou "obruc" s drazkou. Tu nasadite na lemy spodku a vrsku a stahnete dvema imbusy, ktere jsou na te "obruci".

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 129.134 (?), 2.11.2009 20:08

Dík za ochotu, už jsem tu obruč sehnal. Ale problém s regulací rychlosti je dosud nevyřešen.

Lubor

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 43.164 (?), 4.11.2009 11:25

Tak muj problem s motorem je vyresen. Jelikoz se jedna o motor z Babety, tak nejjednodussi vec byla, zanest jej do opravny motorek.  Ted startuje na druhe ci treti zatahnuti. A cena? 100Kc za serizeni karbce.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 144.29 (?), 4.11.2009 15:12

Takže blahopřeji. Jinak teď jsem zrovna na jednom babettářském fóru četl že vlivem studeného vzduchu (počasí) se zvedají volnoběžné otáčky, a všichni štelují karburátory a otáčky snižují. Aby jim nezabírala odstředivá spojka při volnoběhu.

Lubor

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  <  11,  12,  13,  14,  15   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika