Plamen z výfuku u Hondy GSV 190



host - 191.186 (?)
9.12.2014 7:15
Jedním z těch 4 motorů, co používám je B+S a na jaře jsem ho před používáním stabilizátoru nemohl nastartovat. Za mě patří poklona Hondám, roky nikdo neřešil emise a spotřebu a už tím jsou výjimečně, o spolehlivosti a výkonu nemá cenu psát, na Vari jsem měl možnost srovnávat. Když vyjedete karburátor do zastavení motoru, tak je prázdný.
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5   
                     
host - 191.186 (?), 8.12.2014 20:39
Nejlepší ano, ale rozhodně ne nejsnažší. Stačí mít aditivum v karburátoru před delším odstavením stroje, další možnost je vyjet karburátor, aby nedošlo k poškození vlivem dlouhého působení stárnoucího benzínu. Mě nedělá problém přidat do nádrže dávku aditiva a na jaře startuji bez problémů u všech 4 taktů. Jedno balení mám na 4 motory a ještě zůstane.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 176.91 (?), 9.12.2014 7:02

To já taky investuji jedno balení stabilizátoru za 200kč na sezonu a takto ošetřený benzin leju mimo motor GSV190 i do dvoutaktu a sekačky B+S..Akorát čím tady víc čtu, tak si pomalu nejsem jistý už ničím.Nechat suché, nechat pod benzinem, na zimu dát Vervu (nemá Bio)Jiný zas, že má, protože se dělá u nás a ne už v Rak.Jak víte, když vyjedete karburátor, co v něm zůstalo?To do něj koukáte, vytíráte? Co když poslední zapomenutá kapka zrovna přez zimu zalepí trysku? Nebo zmenší.V tomto státě vědí všichni všechno.Akorát jsou rozdělení na polovic.Jedni např.dojíždí zimní gumy v letě a druzí ne, protože je na nich napsáno zimní.Jední ví co je zip a dělají ho, ti druzí je tam nechtějí pustit, protože si to odstáli ve frontě.Takže abych neodbočoval.Další řešení by mohlo být, neodstavovat stroj.Každý pátek ho na pár minut natočit, každý měsíc dát čerstvý benzin.V mém případě ještě utřít od prachu v koutě stojící vertikutátor s motorem B+S a uklonit se mu.Ten nic nepotřebuje a chytá na starý benzin kdykoliv .

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 191.186 (?), 9.12.2014 7:15
Jedním z těch 4 motorů, co používám je B+S a na jaře jsem ho před používáním stabilizátoru nemohl nastartovat. Za mě patří poklona Hondám, roky nikdo neřešil emise a spotřebu a už tím jsou výjimečně, o spolehlivosti a výkonu nemá cenu psát, na Vari jsem měl možnost srovnávat. Když vyjedete karburátor do zastavení motoru, tak je prázdný.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 192.242 (?), 10.12.2014 11:32

opat zádzajuca informácia! Nariadenie EU o používaní obnovitemných zdrojov energie udáva len povinnost predat 5% podiel bio palív z celkového objemu predaného paliva. Neudáva teda, žekaždý liter paliva musí obsahovat 5% bio. Metylalkohol a etylalkohol nie su jedno, ale v motore a palive sa správaju rovnako-viažu na seba vodu a taktiež maju nižšiu stabilitu, ako ropné deriváty.100 a ani 95 oktánový benzín nemusí ale taktiež i može obsahovat 5% podiel bio palív. Vačšina výrobcov palív naopak do prémiových palív nedáva bio zložky žiadne, pretože výtoč týchto palív je menší a tak sa skladuju v nádržiach dlhšie, preto sa snažia predlžit skladovaciu dobu týchto palív na čo najvyššiu mieru.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 244.2 (?), 10.12.2014 13:15

Doba skladování je u prémiových a standardních paliv přibližně stejná. Většina pump má nádrže dělené, vícekomorové a tak není problém mít skladem 4 m3 prémiového paliva a 36 m3 paliva standardního.

To spíše se nám hobíkářům podaří natankovat 20 l kanystr a pak ho vyjíždět dva roky postupným odebíráním... Tedy odkaz na výtoč je stejně nesmyslná jako odvozovat podíl biosložky z rozdílu OČ benzínů s širší frakcí (91-95), benzínů se zůženou frakcí (95-98), lihu (102-104) a metylalkoholu (103-108).

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 192.242 (?), 10.12.2014 15:56

neviem kde som písal, že 100 oktánový benzín nikdy neobsahuje podiel bio zložiek, len som napísal, že vačšina výrobcov ho tam nedáva, ostatne je to možné odčítat z technických listov, ked su dostupné.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 192.242 (?), 10.12.2014 11:14

a tento nezmysel máte odkial? Z vlastnej hlavy? Oktánové číslo neudáva rýchlost horenia ale odolnost paliva voči samovznieteniu!!! Práve naopak, použitím benzínu s nižším oktánovým číslom motor poškodíte.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 72.149 (?), 10.12.2014 11:42

Nevím, kde berete tu jistotu, že tento názor hned nazvete nesmyslem. Není to odolnost proti samovznícení, ale proti detonačnímu spalování, t.zv. "klepání motoru". S tím souvisí rychlost spalování. Při použití paliva o menším oktanovém čísle hrozí klepání, což může vést k poškození motoru, vždy ale ke snížení výkonu. Naopak při použití vyššího oktanového čísla bez úpravy (zvětšení předstihu) hrozí podpálení výfukového ventilu. Tak si tedy vyberte.

FO

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 192.242 (?), 10.12.2014 16:09

detonačné spalovanie vzniká samozápalom paliva a žiadne podpálenie ventilov sa nekoná-výfukový ventil sa totiž otvára už pred DU a tak do výfukového potrubia uniká malé množstvo ešte horiacej zmesy. Ostatne niektoré zážihové motory maju prisávanie alebo vstrekovanie vzduchu tesne za výfukovým ventilom za učelom dokonalejšieho spálenia a zníženia emisií. Výfukový ventil sa podpáli z iných dovodov. Uprava prestihu zapalovania zvačša priniesla menšiu spotrebu, s podpálením ventilov to nič spoločné nemalo. Ostatne škodovky mali predpísané oktánové číslo 90 a dodnes jazdia či už s upravou predstihu alebbo bez dodnes s nepodpálenými ventilmy.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 72.149 (?), 10.12.2014 17:24

Nejdříve k původnímu tématu. Mám na navijáku Intek 10k a když rychle uberu plyn, tak si také někdy do výfuku střelí. A teď k tomu detanačnímu hoření. Rachlost hoření směsi závisí na tlaku. Když bude směs stlačena více, rychlost hoření se zvětší až do kritického tlaku, kdy se rychlost zvýší na detonační. Ale jedná se o řízené zapalování. Nejedná se o samozápal. Protože účinnost závisí na tlaku, tedy kompresním poměru(zjednodušeně), je nutné při snaze zvýšit výkon a účinnost zvětšením kompresního poměru použít palivo, které je schopné hořet bez detonace i při vyšším tlaku. S předstihem se to má tak: Po zážehu jistý čas trvá než se směs rozhoří. Spálením směsi se silně zvýší tlak ve spalovacím motoru. Zážeh se musí provést v takovém okamžiku, aby se sešlo max zvýšení objemu plynů s horní úvratí. Pak se v max. míře využije při expanzi energie plynů. Když se zapálí pozdě, tak probíhá větší část hoření za horní úvratí a využit energie plynu je horší. Je to již dost dlouho, co jsme na lab. cvičeních měřili oktanové číslo pomocí zkušebního motoru s proměnným kompresním poměrem. Měření probíhalo tak, že se nastavil na neznámém palivu kompresní poměr až začal motor klepat. Potom se hledala směs dvou druhů paliv se známými oktanovými čísly (benzen a hexanol) až začal motor klepat při sejném komr. poměru. Z poměru směsi se vypočetlo oktanové číslo. Dnes na to již asi jsou jiné metody. ale při tom bylo při snižování hlavy jasně rozeznat, kdy začíná motor klepat a cítit, co se ve spalovacím prostoru děje. Poznámka: nemyslím si, že použití 100okt. benzínu nutně vede k podpálení výf. ventilu, pokud má nastavenu správnou vůli. Ke konci exp. zdvihu. Bylo by velmi špatné, kdyby na konci zdvihu směs ještě hořela. Vyskytují se ale nespálené zbytky směsi.

Tak asi tak. FO

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika