Opotrebenie krúžku na strane od výfukového kanálu je preto že je to teplá strana motora a tým aj vac namáhaná.Stačí používať horší olej a tento jav sa násobí.Na opotrebenie piesta má najväčší vliv jeho vyváženie voči odstredivým silám, krúžok nič nevedie okrem tepla je tam ako tesnenie a nič viac akurát ak sú krúžky dva tak motor je lenivejší v nízkych otáčkach kôli väčšiemu odporu pri pohybe vo válci.Inak je pravda že dvojkrúžkový motor má väčšiu šancu dlhšie vydržať v lepšej kondýcii ako jednokrúžok čo ale nemusí byť vždy tak.Pri pokusoch s piestami sa vždy poruší ich vyváženie čo spôsobí abnormalne opotrebenie v určitom mieste.Tým vyvážením myslím vyváženie dynamických síl nie hmotnostné to spôsobí len vybrácie.
"Konečně" nemyslím to zle ale měl jsem zato, že všichni vědí, že ojnice tlačí píst do boku po výbuchu na jednu stranu a při kompresi na druhou stranu a tam právě ta složka síly a ten úhel souvisí se zdvihem.
Opotrebenie krúžku na strane od výfukového kanálu je preto že je to teplá strana motora a tým aj vac namáhaná.Stačí používať horší olej a tento jav sa násobí.Na opotrebenie piesta má najväčší vliv jeho vyváženie voči odstredivým silám, krúžok nič nevedie okrem tepla je tam ako tesnenie a nič viac akurát ak sú krúžky dva tak motor je lenivejší v nízkych otáčkach kôli väčšiemu odporu pri pohybe vo válci.Inak je pravda že dvojkrúžkový motor má väčšiu šancu dlhšie vydržať v lepšej kondýcii ako jednokrúžok čo ale nemusí byť vždy tak.Pri pokusoch s piestami sa vždy poruší ich vyváženie čo spôsobí abnormalne opotrebenie v určitom mieste.Tým vyvážením myslím vyváženie dynamických síl nie hmotnostné to spôsobí len vybrácie.