Naklonění sekačky



lubos25 - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (108) - 48.252 (?)
30.8.2010 15:33

Není proč sundávat hlavu. Nevím co to je za motor ale ventily budou určite SV.To je tak jednoduché že se nemá co pokazit. To co zadrhavá je kompres. (pokud vám tam nespadlo půl svíčky)

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
Stránky: 1,  2   
host - 220.250 (?), 26.8.2010 22:26, zobrazeno: 35756x
Zdravím, přítelkyně při číštění otočila sekačku nabok. Jedná se o stigu combi 45. Bylo to na boku chvilku ale kdyz jsem poté chtel nastartovat tak tahlo slo z tuha a kdyz uz tak se okamzite vratilo nazpet..nevi nekdo co s tim?
Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 233.128 (?), 29.8.2010 0:14
Bude to asi tym ze stvortaktne motory sa smu naklanat pri čisteni len na určitu stranu./tam kde je nadrzka s olejom/zalezi to na vyrobcovi motoru.Moj Briggs & Stratton sa naklana dozadu tam kde je kos.Pri naklone nabok ti asi pretiekol olej s olejovej nadrze do priestoru piestu.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
j.c. - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (142) - 190.236 (?), 29.8.2010 0:34

Příčina bude skutečně olej ve vzduch.filtru, odtud v nadměrném množství ve válci a startovacím lankem to neprotočíte. Vyndejte svíčku, několikrát lankem protočte motor čímž vyházíte olej, svíčku zpět a motor by měl normálně fungovat i když zpočátku zakouří. Při ůdržbě je možné sekačku naklonit, vždy ale na stranu filtrem nahoru.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
lubos25 - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (108) - 48.252 (?), 29.8.2010 13:30

Sekačka se naklání dozadu, pryč od pístu a ventilů. Málo která sekačka má olejový filtr. Pokud olej nateče do spalovacího prostoru tak vytáhnout svíčku (tu vypucovat) a parkrat protočit. Našroubovat a natočit, chvilu bude hulit a pak pojede...

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 220.250 (?), 30.8.2010 14:36
Postup, který zde píšete jsem už zkoušel, tzn. svíčka ven a lankem protočit, ale v momentě kdy jsem dal svíčku zpět tak se lanko opět začalo zadrhávat. Taky jsem zkoušel zasunout hadřík, šroubovák apod. do spalovacího prostoru ale po oleji ani zmínka, což mě zaráží. Uvažoval jsem taky hlavu sundat ale bohužel nemám momenťák na dotažení.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 115.245 (?), 30.8.2010 15:16

žiadny momentak nepotrebuješ máš dufam trocha citu tak to daj dole vyčisti a spatky hore hlavne sa teho neboj!

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
lubos25 - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (108) - 48.252 (?), 30.8.2010 15:33

Není proč sundávat hlavu. Nevím co to je za motor ale ventily budou určite SV.To je tak jednoduché že se nemá co pokazit. To co zadrhavá je kompres. (pokud vám tam nespadlo půl svíčky)

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
j.c. - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (142) - 190.236 (?), 30.8.2010 15:52

Zůstává Vám tam stále olej, spalovací prostor pří kompresi je velmi malý a přes něj to neprotočíte, ten olej je opravdu potřeba pístem "vyházet". pravděpodobně bude olejem zalit i vzduchový filtr pokud je na straně, na kterou přítelkyně stroj otočila. Rozdělat a vytřit filtr, svíčku ven a pístem několikrát protočít. Hlavu nechejte kde je, opravdu stačí svíčka a filtr. Buďte v klidu. Na lodním motoru jsem to po transportu řešil snad pokaždé, kdy jsem ho půjčil. Vždy se našel nekdo kdo to otočil. Na závěr doporucuji změřit hladinu oleje. j.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 108.224 (?), 30.8.2010 20:37

Rozdělat a vytřít filtr, vložku případně vyprat v čistém benzinu a nechat vyschnout, vyndat svíčku, do válce nalít benzin a opakováným startováním bez svičky ho "vyházet"  i se zbytky oleje. Potom zašroubovat svíčku a bez sytiče (tj. jako by motor byl teplý) startovat. Startování musí jít s běžným odporem, žádné násilí. Pokud motor ani po několika pokusech nenaskočí, zapnout sytič - studený start.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 49.50 (?), 1.9.2010 10:15

Kosacku naklanam vzdi tak aby karburator bol vzdy hore-vymena noza, cistenie.Predtym spotrebujem vsetko palivo-motor jednoducho zhasne.Potom na cca 10 minut postavim kosacku sikmo podlozenim tehla kamen valcom svieckov hore.Olej z valca stecie naspet do klukovej skrine.Zatial som nemal problem.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?28.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika