MT 7 Uni



   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
               
host - 166.180 (?) 
4.9.2008 10:00

Ahojte vsetci zdravim vas zo susedneho slovenska:) Tiez som stastnym majitelom MT7-032 s motorom Jikov. Zakupeny v roku 1993 este za soplocnej rep. Cele roky sluzil bez jedinej poruchy az dodnes co mi odislo tyristorove zapalovanie. Hned som nabehol som do firmy kde bol kupovany s tym ze ci maju taketo nove... samozrejme pani hned priniesla nieco podobne s tym ze povedala ze je na vari ale ze to bezproblemu pojde... samozrejme uchytky som upravil kabliky sadli ale nejde... a ja dalej patram patram pozeral som aj magneto ale stale bez vysledku... kto mi viete poradit ci ozaj to zapalovanie z Vari pasuje??? rozdiel v motoroch je akurat v objeme... dik Majo.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                  
andy.wise - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (585) - 220.253 (?), 4.9.2008 10:51
Dobrý den. V roce 1993 už společná republika nebyla ;). K věci. Pod pojmem "zapalování nejde," máte na mysli, že motor nechytá, nebo, že ani nehází jiskru, nebo, že cívky ani nevyrábí proud?
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 166.180 (?), 22.9.2008 9:42

Omluvam sa bolo to kupene v roku 1992 v 93tom uz sme boli samostat... ale bolo to tesne pred rozdelenim lebo podla toho si to pamatam:) Tak k veci ono nestartuje ani iskru nedava ani nekope nic... cievky nejake napatie davju lenze tam ich je viac dve su pre svetlo jedna je myslim napajanie tyrist. zapalovania a jedna by mala asi davat impulzy... to sa samozrejme domnievam lebo schema k tomu neexistuje... rozhodol som sa ten motor aj rozobrat a pretesnit lebo z klukovej skrine podfukovalo benzin a aj cez gufero do cievok co myslim nebolo dobre...

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 1.154 (?), 7.10.2008 22:19

Dobrý den.Schánim motor na umi a stačil by mi i zadřený jen jestli by někdo o někom nevěděl.Jelikož jsem sehnal uni ale nemůžu jí rozhýbat.Motor naskočí a povylítnutí do vysokých otáček hned zhasne.A nebojestli by mi někdo nemohl poradit čím by to mohlo být.Už si nevim rady.Jiskra jde i karburátor jsem vyčistil a celý motor přetěsnil.A moc opraven na to neexistuje co by o tom něco věděli.Děkuji za rady.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 195.218 (?), 8.4.2009 22:24

Máte pravděpodobně špatný gufero na klykové hřídeli, opravu provádí AGROZETCENTRUM Benešov, dále skontrolujte zda máte olej v omezovači otáček.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 93.239 (?), 29.6.2009 20:05

Dobrý den, zajímalo by mě, zda to někdo ví, jaký olej se leje do omezovače otáček. Je to převodový?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 245.26 (?), 13.12.2008 14:25

Objednejte si elektronický spínač VAPE Z-19, 9946605 u Agrozet České Budějovice a.s..  V zimě v létě nastartuji oproti původní cívce bez problému. Dále doporučuji výměnu Gufer na klice (netěsnil mě kartér), použil jsem dvoubřité zahraniční a mám 10 let bez problému.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 120.69 (?), 7.3.2009 23:17

Dobrý den,

dnes již vlastním dvě UNI, jeden čtyřtakt a jeden dvoutakt. Ten první byl původně také dvoutakt, ale byly sním problémy, zapalování,příděratd. Problém byl v tom, že jej používám k sečení s mulčovačem-potřeba plný výkon po dlouhou dobu. Po první Go motoru jsem to vzdal a nechal tam dát 9 hp profi motor Briks za cenu 24500,-(včetně přestavby).Chtěl jsem silnější, ale nebylo už více peněz. No a náhle bylo po všech problémech. Super výkon, spolehlivost,jen při mulčování chybí ty vysoké točky z dvoutaktu, ale není to tak strašný(sekám s ním trávu 1,5 m vysokou na 4 hav kopci) Stroj mám cca 4 roky. Druhý dvoutakt jsem zakoupil loni a je to první dvoutakt co je no problem-start na drc, vydrží, no zatím paráda.Mimo to mám k nim veškeré příslušenství i je to, které se dělalo jen na pokus a na rotavátorování i seč používám redukční kola 1:3 z MF 70. Je to bomba, pojezd je minimální, ale přídavné zařízení jede na plné točky-dokonalá práce.Při normálních malých kolech je rychlost cca 1,5km a to je na přípravu půdy i mulčování dost rychlé. Jinak mám rotavátor menší i větší, mulčovač, bezprstou kosu-budu předělávat na aktivní rovnačku terénu, sněhovou frézu, pluhy, brány,vozík, vyorávač,dva zametací kartáče, Nyní budu dodělávat vertikutátor a drážkovač.

Jr

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 75.150 (?), 30.5.2009 10:48

Dobrý den, můžete mi prosím sdělit něco bližšího k vámi používaným redukčním kolům z MF70? Není mi úplně jasné co tím míníte, případně nějaké foto je možné? Děkuji strafnik@centrum.cz

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 120.69 (?), 30.5.2009 12:00

redukční kola sníží pojezdovou rychlost(poměr 1:3) a pracovní výsledek je vynikající. můžu si dát i redukci silnice(větší otáčky na vývoďák, ale i pojezd-ten se ale zase sníží díky redukčním kolům).při rotavátorování mám půdu zpracovanou na prach.I kmulčovači je to vynikající-s přestavbou na 4takt se sníží otáčky vývoďáku a zýšit je lze jen přepnutím redukce-silnice, ale bez red. kol by se zvýšila i pojezdová rychlost.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika