Motorová pila s elektrickým startérem



host - 161.17 (?)
8.7.2015 14:32

Když jdu pěšky a jsmme několik dní, týdnů nebo měsíců na pěší tůře, ta opravdu papírová mapa vítězí. Tím spíš, že oblasti jako jsou rumunské hory, Rusko, Sibiř, Švédsko, Ukrajina se snáze seženou v papírové podobě než v elektronické. Jakmile jste mimo civilizaci, tak google přestává fungovat. I běžné turistické trasy v Norsku na google a podobných mapách nenajdete.

A pokud se ptáte-ano zžil jsem vysazení uprostřed neznámé krajiny bez vědomostí kde jsem-tedy tenkrát jsme věděl že v Čechách. S papírovou mapou to zas takový problém není i když uznávám v tomto případě jednoznačnou převahu GPS.   

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
                     
host - 161.17 (?), 8.7.2015 9:58

Signál GPS zas tak všude není -resp. při špatném počasí nemusí být dost silný, pokud nemáte zrovna vojenskou výbavu s prutovou anténou. Nehledě na to, že ne každý se večer vrací domů k zásuvce aby mohl dobíjet baterky, případně sebou nechce tahat další závaží. Prostě obě varianty mají své spotřebitele. Tak bych se kvůli startování pily taky nerozčiloval. Někomu se to může líbit, tak ať to klidně někdo vymyslí a začne prodávat. Uvidíme, kolik lidí se nachytá :-)

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 39.168 (?), 8.7.2015 12:02
Jedu horama, kde je jedna cesta, vypadnutí 3 satelitů na chvilku nemá vliv na odbočení z trasy. Dobíjet z baterky... V autě mám usb a pěšky podle navigace nechodím. Nabíjet navi mohu i z elektrokola. Mapa je pěkný kus papíru, který s sebou musím nosit. Telefon s navi si beru automaticky a navíc mám foťák, internet i navi :-).
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 39.168 (?), 8.7.2015 12:08
Abych neodbočoval od startování JMP, třeba startování s natažením startovací pružiny, jak mají některé sekačky, není s baterkou a motorkem a přesto nastartujete po vypnutí motoru, motorem nataženou pružinou. Takové startování si na JMP dovedu představit.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6530) - 9.135 (?), 8.7.2015 14:20

Ta čtyřka to vysvětluje. Když nevím kde jsem, žádná mapa mi nepomůže, neurčí polohu, kdežto GPS ano. Zkuste si to nasimulovat. Vemte mapu a nechte se odvézt neznámo kam. A uvidíme, zda si ještě od vás někdy něco přečtem.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 161.17 (?), 8.7.2015 14:32

Když jdu pěšky a jsmme několik dní, týdnů nebo měsíců na pěší tůře, ta opravdu papírová mapa vítězí. Tím spíš, že oblasti jako jsou rumunské hory, Rusko, Sibiř, Švédsko, Ukrajina se snáze seženou v papírové podobě než v elektronické. Jakmile jste mimo civilizaci, tak google přestává fungovat. I běžné turistické trasy v Norsku na google a podobných mapách nenajdete.

A pokud se ptáte-ano zžil jsem vysazení uprostřed neznámé krajiny bez vědomostí kde jsem-tedy tenkrát jsme věděl že v Čechách. S papírovou mapou to zas takový problém není i když uznávám v tomto případě jednoznačnou převahu GPS.   

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 190.207 (?), 23.6.2015 0:22

Pomocná pružina je nej, nastartuje i malé dítě :-) viz odkaz na youtubu.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 84.12 (?), 23.6.2015 15:23

Zdravím, když je to tak "nej", proč tím nejsou vybaveny profi pily? Ano, pro jistou skupinu uživatelů je to východisko ale zkoušel jste takovou pilu startovat "z ruky"? Nehledě na to, že je to i u značkových strojů nejporuchovější místo a rozšiřuje to tělo pily. Standa.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 47.116 (?), 23.6.2015 15:33
Jsou Dolmar 6100,5105,4605.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
J.f.K - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (322) - 244.2 (?), 23.6.2015 15:36

Nehledě na to, že motor má být před prací ohřátý. Toto by svádělo k provozu START/STOP-systémem. Co to dělá u 4T motorů v autech z pohledu konstruktérů (emisní požadavky vs životnost) si můžete gúglit sám.

Tedy pro XP pily je nutné nastartovat, nechat ohřát a pak teprve pracovat na plný kule a po práci nechat běžet pro dochlazení a vyrovnání teplot.

A co budete dělat až bude to na cink=start? Natočíte, vohulíte to na plný kule a cípnete; srovnáte si plivové dřevo do kozy na řezání, cink+vohul+stop... a furt dokola. 3 dny a pila končí v servisu.

Pokud jsem si všimnul, dobrej profík má jedno startování na jednu nádrž (pokud nemá práce jen na 1/2 nádrže).

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 33.56 (?), 7.7.2015 14:05

Tak s tímhle plně souhlasím! S motorem se musí umět zacházet, ať je v pile nebo v autě, navíc dát 4T v autě v zimě hned záhul (jak to dnes všichni dělaj) - tak to jsou pak takový ty 2-3letý auta v Áčkách, "co jen občas tak maličko zakouřej...", jak vám sdělí technik. A ještě vám dá kanystr oilu jako dárek, pač ví, že ho budete potřebovat - aspoň pro dojetí domů... Jestli tam máte Mobil1 nebo Paramo, je uplně fuk, těch raflejch motorů z milionovejch Báv, Merglů... a pod. sraček (ty šikmovoký přehlížím) jsem u kámoše na dílně viděl desítky, ale já tam vždy chodil naštěstí jen spravovat řídící jednotky, ale vždy jsem slyšel ty nadávky od lisu... Mázne to (né, že by se to hned zastavilo, pač eletronika "přitopí" a ono se to nějak "pustí", když to do toho pere kilowatty výkonu), i nějaká mamka, která v zimě neumí vyjet z řady a snaží se hodit kolo na vobrubník, nebo se chce hned prohrabat sněhem na silnici, hodí tam 4x4 a plnej kotel, auto si přeci dle reklamy poradí...-JO, TO URČITĚ!  2T jsou na tom mnohem teda mnohem líp, mažou směsí, takže vlastně hned. No, ale vždycky jsem i u svýho Warbána nechal ten motor po startu chvíli běžet, kór za mrazu, a když jsem před tím neměl puštěnýho bufíka, kterej částečně výfukovejma plynama ten motor nahřál. Najezdil, nebo spíš natahal jsem s ním za pár let (i s 2T valníkem) asi 200tis Km, než jsem mu stačil za jeho služby "postavit pomník", tak chudák umřel po 6ti kotrmelcích v poli - já né, ani škrábanec... -  a to jsem jenom ladil karbec před odjezdem z chalupy dom.    Jinak co se týče těch pilek, tak ono když se ten motor rozumně zahřeje (né systémem-vidím větev, tak plnej céres a na ní!), a není to zrovna v mrazu-no kdo by lezl ven!-, tak vydrží prohřátý dost dlouhou dobu, takže opakované starty bez problémů, kór u 2T. Já umím nastartovat pilu i systémem "Jó-Jó", ale teď mi pár let potrápila skorotchánova Oleomacka z MF - hrůza, záněty ramena, propásnuté těžby, několikrát na reklamaci - vyfakování, tak jsem za pakatel koupil v akci, to, co všichni odsuzují, a chytá mi na 1.ní zatažení, jedině uvažuju o lepší liště, tahle se kroutí - teda v půlmetr průměr třešni. Ale koukni na můj poslední poznatek na konci fóra - eletrický startování, už je to tady.   Alfi.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?13.6.2024
Kouří do místnosti10.6.2024
Traverzy IPE5.6.2024
Traverzy IPE2.6.2024
Traverzy IPE2.6.2024
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?1.6.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika