Ale no, pane PP, hadam si tu nebudeme honit ega ako mali chlapci, alebo ano? To hadam nie. Aspon za mna teda nie.
Vysvetlivky:
1. Snazil som sa vysvetlit, ze NEJEN velkostou trysky je dany vykon motoru, ale aj jeho pokrocilou konstrukciou. A tiez ze tlak EU na znizovanie exhalacii resultuje nezriedka do komplikovanych konstrukcii pripravy palivovej zmesi neraritne implikujucich male priemery otvorov palivovych ciest v karburatoroch a naslednymi prevadzkovymi problemami s degradujucimi bio-primesami.
2. Na rozdiel od vas som uviedol zdroje mnou uvadzanych informacii, ktore si inteligentny clovek moze overit. Alebo ze by ste mail lepsie informacie ako maju specialisti firiem Honda alebo Briggs and Stratton? Mozne to sice je, ale dost o tom pochybujem...
3. S tym vasim tvrdenim o mojej demagogii bezte do ... , lebo ako si kazdy moze precitat, polozil som otazku. OTAZKU PANE! Otazkou sa nikdy nijaka demagogia nesirila, a teda neda sa vylucit uvaha, ze mate toho viacej pomylene, nez iba ambivalenciu legislativnych uprav EU...