Dobry den pan xx.231.122, - 3.11.2015 10:00,
Kedze som bol vyzvany, tak skusim odpovedat - som 15.225, aj ked to tak nevyzera (-dynamicky pridelovana IP ;).
Pane 231.122, stav ovladania karburatora podla vašeho popisu vyzera liecitelne, lebo asi je iba malo "napnuty" dratovod od ovladacej páčky na riaditkach. Postupoval by som nasledovne:
1. vytocil by som o cca 3 až 10 mm dutu skrutku s poistnou maticou na páčke, ak ju páčka vôbec má (vecsinou ju zialbohu nema), ale niektore tu sdutu nastavovaciu skrutku maju. Ak ju nemate pokracujte bodom c.2.
2. ak by bod c.1 nepomohol, tak by som uvolnil o cca jednu otacku skrutku (zvycajne ma hlavu s krizovou drazkou na srobovak Philips). nemozno si ju pomylit s inou, lebo na lavom boku motora Honda GSV190 je iba jedna ktora je NA KONCI BOWDENU. Bowden potiahneme o cca 3 až 10 mm smerom "dozadu" ku riadidlam alebo ak chcete smerom ku plniacej zatke nadrze benzinu. (podla moznosti a potreby mozeme na viackrat pridavat po milimetriku)
3. Nastavime ovladacu páčku(na riadidlach uplne dopredu do polohy START a sledujeme ci pri tejto polohe packy je pritlacena na lavom boku motora pakovie v polohe uplneho privretia "syticovej" klapky, avsak ale ze ju nepretlaca nasilu za jej doraz.
4. Opakujeme kroky č.1 až č.3 pokial nie je v polohe packy na riaditkach v prednej polohe START (znacene tiez niekde ako zajac a niekde este inak) plne zatvorena "syticova" klapka, t.j. "sytic" je aktivovaný naplno
Toto by malo zaroven upravit vcassie otvaranie hlavnej skrtiacej klapky karburatora, t.j. "pridavanie plynu" bude mat skorsi nabeh a nie az kdesi v polovici drahy. Nie je to zlozite, ale treba robit uvazlivo a s citom.
Poznamka: v tomto poste je PREDOK motora chapany tam, kde je viecko ventilov s napisom OHC, a ZADOK motora tam, kde je plniace hrdlo benzinovej nadrze a aj napr. vstup osky regulatora do motora. Takto exaktne definujem predok a zadok motora preto, lebo si uvedomujem, ze na niektorych strojoch moze byt motor pootočený aj o 180°.