|
Motor Tecumseh
|
|
|
|
Předchozí příspěvky | < 6, 7, 8, 9, 10 >
|
|
|
|
host - 182.32 (?), 27.6.2008 13:00
Nevím tedy, ale vše záleží na údržbě a práci a to s jakýmkoliv výrobkem. Kamarád koupil v roce 1995 sekačku Husqvarna s motorem Tecumseh Vantage asi označení 35. Sekal s ní 9 let pozemek cca. 5000 m2. Sekačku mi daroval a já s ní sekal ještě dva roky a poté se zde na těchto stránkách naskytla výborná koupě nového motoru Tecumseh centura 55 lx a tak jsem do něj znovu šel. Za dobu provozu motoru v sekačce žádný problém. Pouze byl již slabší výkon, ale chytala pořád dobře. Takže si myslím, že tento motor Tecumseh centura je již o nějakou třídu výše a při dobré údržbě vydrží v sekačce dalších 10 let. Jinak šasi sekačky je plechové, kolečka s ručním nastavováním výšky do zářezů, bez koše jen boční vyhazování a žádný problém. V jednoduchosti je krása. Před tím jsem měl z bazaru original německého Wolfa s košem a kdyby motor nebyl již vyběhaný tak jsem sekal i s touto. Neviděl jsem u žádné sekačky takto naplněný koš. Tam nebylo absolutně žádné volné místo. Kolega má novou sekačku madei in italy, po dvou letech rozpadlá převodovka pojezdu a koš mu to naplní tak do 2/3 hawk... Ale teď již Wolf není co býval již je to čína, ale to asi všechno.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 128.254 (?), 24.10.2008 15:27
Zdravím, už to tady bylo několikrát probíráno, ale k kostce. Tyto malé čtyřtaktní motory mají suchou klikovou skříň a mazání je provedeno tak, že se používá jako palivo směs benzínu s olejem jako u dvoutaktů. Mazání je řešeno změnou podtlaku a přetlaku v klikové skříni, kanálkem za karburátorem je směs nasáta přes prostor ventilové hlavy dalším kanálkem do klikové skříně a při pohybu pístu opačně zase vyfukována a to se stále opakuje. Tím je vyřešeno mazání ventilového mechanizmu a ložisek v klikové skříni aerosolem směsi paliva s olejem. Standa.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 128.254 (?), 26.10.2008 7:14
Zdravím, nevidím důvod používat naturál s vyšším oktanovým číslem do staršího motoru, který byl zřejmě původně konstruován (předpokládám podle stáří) na paliva s nižším oktanovým číslem, ale pokud nechcete mít doma několik druhů benzínů, tak je to možné. Obráceně by to bylo horší, myslím do nového stroje palivo s nižším okt. číslem. Standa.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pokračování této diskuze (další příspěvky) | < 6, 7, 8, 9, 10 >
|
|
|
|
|
|
|