Motor jikov - problém
|
|
|
|
|
 |
 |
|
host - 136.63 (?), 10.4.2014 8:26
Zdravím Míro, nejprve k emulzní trubici, je to díl do kterého se šroubuje hlavní tryska. Váš problém bude v nedostatečné hladině v plovákové komoře. Spráně nastavený plovák je rovnoběžně s dělící rovinou misky plovákové komory. Ještě zkuste průtok paliva do karburátoru, otevřete palivový ventil bez osazené misky plovákové komory, vytékání paliva přes jehlový ventil musí být dostatečné, jen mírně přerušovaný "čůrek"benzínu. Výmluva na kvalitu paliva je jen zakrývání vlastní neschopnosti některých servismanů, stroj musí "chodit" na benzín od jakékoliv pumpy. Seřizovací šroub volnoběžného systému nemá s maximálními otáčkami nic společné, je to jen příprava směsi pro volnoběh a přechod. Správně nastavený je tak, že motor dobře a agresivně nabíhá z volnoběhu do otáček. Standa.
|
|
 |
|
 |
 |
|
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář (5555) - 244.2 (?), 10.4.2014 9:16
Stando xxx.xxx.136.63 prosím o informaci jak je to s dvoutaktem na terru a použitím "benzínu" E85 nebo jeho měsí s BA95-natural.
V jednom mám jasno, když vezmu BA95-natural na jakékoliv solidní pumpě, tak Terra šlape jako hodinky. Tuhle však tchýně v nedalekém ZD nakoupila do kanystru benzín (prý natural 95), který mi nedhce brát pořádně ani sekačka ani terra. Mám dojem, že je to buď čistý E85 nebo jeho směs 50:50 s naturalem. Co s tím?
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 35.254 (?), 16.4.2014 18:09
Do těchto mašin necpěte etanol, nic neušetříte akorát si přivodíte problémy.
|
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 175.210 (?), 9.4.2014 22:05
Které kapaliny se pomocí emulzní trubice míchají?
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 117.251 (?), 10.4.2014 9:28
Prošel jsem si to ještě jednou a pěkně pomalu, tu nevýraznou a bledou šeď. Trubici jsem tam našel a proto se omlouvám. Teď mi ale neni jasné k čemu je ta emulzní trubice, vždyť v karburátoru se emulze nevyrábí a emulzí nemůže být nazývana směs rozprášeného benzínu se vzduchem.
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 72.149 (?), 10.4.2014 9:41
Je to proto, aby se vytvořila správná směs i při vysokých otáčkách. Tím systémem se nejdřív přimíchá do benzinu vzduch vytvoří se "emulse". Ta se pak teprve rozpráší. Tím se upraví závislost bohatosti směsi na otáčkách (systém "solex")
FO
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 105.253 (?), 10.4.2014 20:45
Nesakrujte, před 15min jsem se omluvil, asi je to tím, že rád někomu nasazujete psí hlavu. Můžete si do vyhledávače zadat emulze a uvidíte co vám vyleze. Proboha, kde by se něco takového vzalo v karburátoru. V karburátoru se tvoří směs plynu(vzduchu) a jemných kapiček kapaliny(benzínu). Kde by se tam vzaly dvě za normálních podmínek nemísitelné kapaliny. A k čemu by tam byly, možná proto, aby z výfuku padaly zlaté cihly. Jestli se to tak skutečně jmenuje, tak je to špatně! Jako pozorný vzdělaný konstruktér jste na to měl přijít sám a případně provést potřebná opatření. Ono totiž neni tak úplně jedno, jak se co jmenuje. Potom se dva nemůžou domluvit, zvláště, když mluví rozdílnými jazyky a jsou nuceni si to překládat.
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
|