Motor Briggs & Stratton 35 Classic
|
|
|
|
Předchozí příspěvky | 1, 2, 3, 4, 5
|
|
|
|
host - 167.77 (?), 3.9.2017 18:15
Ještě jsem zapoměl dodat, že seřízení ventilů se provádí při zabrušování a to tak, že po zabroušení se ubrousí kousek tyčky tak aby měla správnou vůli. sací je 0,15 a výfukový 0,25. Měříme spárovou měrkou. Pak teprve nasadím pružiny což bez přípravku (kleští) na stlačení pružin nejde. Aspoň mě se to zatím nepovedlo. :)
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 199.198 (?), 2.5.2012 18:49
Zdravím, vpředu nad nádrží najdete pružínu, ta je jedním kocem zaháknutá za táhlo klapky plynu a druhý konec je zaháknut za plechový držák, ten mírně přiohněte směrem ven, přihýbejte ho plochými kleštěmi při sejmutém filtru vzduchu. Můžete to nastavovat za chodu sekačky, pozor na rotující nůž. Standa.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
host - 13.228 (?), 17.6.2013 2:00
Dobrý den,
potřebuji o Vás radu. Mám v sekačce tento problém anemohu přijít na to, že pokavad je motor studený, tak naskočí okamžitě bez jakých problémů a když to po sekání chcípnu a jdu vysypat koš, tak už to nenatočím. Pouze opět po vychladnutí motoru. Nemůže mi prosím sdělit kde je problém. Bud nějaké těsnění, nebo membrána?? Děkuji za info na email s pozdravem Šťastný, stastny100@seznam.cz
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
RomanBS - (1) - 208.234 (?), 3.6.2014 9:31
Dobrý den, sekačku s motorem briggs & stratton 35 classic vlastníme už od roku 1999 a vždy bez problému jela i když měla nějaké mouchy a byla už x krát rozebrána a seřízena. Ale před 3 dny se stalo to že nejde nastartovat což se nikdy nestalo tak po delším rozebraní a znovu složeni bylo zjištěno že svíčka nedává jiskru(požity 4 svíčky). Porto potřebuji poradit jak zjistit že je ten modul v háji mám i druhy modul ale ten nefungoval i když na druhem motoru šlape? Děkuji všem za pomoc a nápady.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
host - 136.63 (?), 4.6.2014 8:28
Zdravím odpojte slabý vodič (konektor) z modulu zapalování a pokud ani při odpojeném vodiči nehází jiskru, je modul vadný. Pokud bude zapalování fungovat, zkontrolujte slabý vodič zda není prodřená někde izolace a funkci zkatovacího spínače. Musí bezpečně rozepnout při stlacění rámu brzdy motoru. Standa.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 131.73 (?), 5.6.2014 0:43
Zdravím, v první řadě je třeba vědět, že u těchto motorů žádné nastavovací prvky seřízení ventilové vůle nejsou. Ventilová vůle se nastavuje po zabroušení sedel odbrušováním dříku ventilu a to se provádí se sejmutou hlavou válce. Standa.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pokračování této diskuze (další příspěvky) | 1, 2, 3, 4, 5
|
|
|