Motor Briggs & Stratton 35 Classic



   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5   
            
host - 235.34 (?) 
16.8.2010 14:32

Dobrý den, mám také na starším modelu sekačky motor Bribbs and straton 35 classic. Pružinky už jsem měnil. Oni jak se vytahají tak už to nefunguje správně a nedá se s tím udělat nic. Pružinky se dají koupit a doma vyměnit, není to nic těžkého. Jinak motor šlape už přes 10let. 

ta regulace je hrozně jednoduchá, je tam taková plastová lopatka která je oddtlačována proudem vzduchu z ventilároru, čím vyšší otáčky, tím více je odtlačovaná a tím více napíná pružinku. Ta pružinka je hrozně důležitá (obě... je tam ještě protiváha) jinak to houpe otáčkami a nedá se s tím sekat.

P.Z 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
               
host - 44.119 (?), 16.8.2010 15:41

Tak ty prižinky jsem sehnal, ale ta menší stojí 260,- a ta větší stojí 190,-.Tak mi trochu spadla brada.

Zdeněk Tichý, zd.tichy@seznam.cz

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 96.43 (?), 9.5.2011 22:03

Chtěl bych se zeptat jaká svíčka do motoru BS 35 Classic patří. Za info děkuju. Dofám že mi výměna svíčky pomůže od kolísání motoru a takovému "funění" do výfuku.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 34.80 (?), 23.6.2011 6:33

Dobrý den, tak mám problém s tou delší pružinkou - pružinka se mi zlomila a koupil jsem si novou, ale nevím kam ji mám "usadit"? hledal jsem na netu nějaké schéma motoru, ale nic se mi nepodařilo najít... poradí někdo prosím? děkuji. leon.tovarys@email.cz

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 205.112 (?), 3.8.2011 20:21

Dobrý den,

schéma naleznete na stránkách výrobce, tam stačí zadat kód motoru, ktery naleznete nad svíčkou a vyjede vám správné schéma

Kani

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 91.166 (?), 10.8.2011 9:28

Mám doma 2 sekačky s tímto motorem již nepoužívány..Nahrazeno MF 70. milojuki@seznam.cz...

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 216.187 (?), 19.8.2011 15:41

Dobrý den mám problém s zanášením svíčky. Vždy po dvou až třech koších ji musim vyčistit... navíte někdo jestli a jak se dá seřídit předstih?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 210.56 (?), 19.8.2011 19:43
Zkontrolujte hladinu oleje na rovině, studený motor. Potom bych vyčistil karburátor, je to jednoduché, ale rosolovité usazeniny narušují správnou funkci, podle doby provozu motoru mohou být opotřebeny rozvody, vůle ventilů jsou velké a tím je zhoršené plnění a vyplachování motoru, což má vliv na hoření směsi, je možná značná ztráta komprese, tím jsou teploty hoření nižší a vzniká více splodin. Ventily se nedají seřizovat - upravovat bez demontáže motoru. Kompresi lze zvýšit bez demontáže, ale seřídit ventily ne.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Standam - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (471) - 128.254 (?), 21.8.2011 19:47

Zdravím, tazatel neuvádí jaký je úbytek oleje v motoru, také neuvádí proč vlastně svíčku čistí, motor nelze nastartovat, nebo protože je jenom zasazená. Karburátor u těchto motorů je přepadový, to znamená nejjednodušší konstrukce a pokud dodává palivo není co řešit. Bohatou směs může zapříčinit neprůchodný vzduchový filtr, zasazená svíčka také může mít nevhodnou tepelnou hodnotu, nebo malé otáčky motoru. Co se týká ventilů, pokud lze snadno motor nastartovat, jsou ventily těsné, u SV rozvodů se ventilová vůle zmenšuje, protože se ventily "zaklepávají". Ještě k seřizování předstihu. Předstih je pevně nastaven (20°) a je dán konstrukcí motoru, nelze ho měnit. Standa.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 167.103 (?), 2.12.2011 21:44
Zdravím, Docela by mě zajímalo co myslíte pod pojmem "rozvody" U Motoru Briggs & Stratton 35 Classic jsem je nenašel a to jsem jich docela dost opravil. Provozem se vůle ventilů nezvětšuje, ale naopak zmenšuje pozná se to tak, že sekačka za tepla nejde nastartovat. Ventily se dají zabrousit a nastavit vůle na sekačce, stačí sundat hlavu válce, výfuk a pod ním víčko ventilů. práce na deset minut. Samotné zabroušení a nastavení vůle je pak na delší dobu, ale nezabere víc jak hodinu. Pak by mě ještě zajímalo jak se dá zvýšit komprese bez rozebrání motoru. Ta se snad dá zvýšit jen výměnou zalomených nebo rozhýbáním zapečených pístních kroužků a tady se, ale musí motor půlit. Pokud je hodně zanesená svíčka a zanesený karbonem spalovací prostor je většinou na vině nekvalitní palivo, nebo častěji převrácení sekačky na boční stranu jedno na kterou(olej z motoru nateče tam kam nemá a pak se spaluje). Tolik moje poznatky s motory Briggs Stratton. Martin
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika