|
Motor Briggs & Stratton 35 Classic
|
|
|
|
host - 167.77 (?) 3.9.2017 18:07
Se vším souhlasím, ale to, že se musí sundat motor aby se daly seřídit ventily ne. Sundat výfuk, odšroubovat víčko ventilů, pak sundat hlavu motoru, najít horní úvrať to všechno lze na motoru udělat aniž by se musel sundat motor. Zrovna teď jsem laboroval se sekačkou, protože nešla nastartovat jak za tepla tak za studena, zabrušoval ventily, měnil těsnění a membránu v karburátoru. Po nastartování houpaly otáčky. Problém byl nakonec v trubce sání, která měla ve spodní části prasklinu a nasávala si falešný vzduch. Proto bylo taky hafo karbonu na hlavě motoru a i na samotném vršku pístu, přitom válec byl hladký a bez poškození. Moc nechybělo a půlil jsem motor abych ověřil funkci regulátoru otáček. Uf!
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
Předchozí příspěvky | 1, 2, 3, 4, 5
|
|
|
|
|
|
host - 168.14 (?), 5.12.2011 18:51
Dobrý den.Chtěl bych požádat o radu. Nechal jsem zavařit proraženou skříň motoru B.S. Bohužel došlo k tomu, že nebyly zakresleny původní polohy klikové hřídele oproti ozubenému kolečku s vačkami, které tlačí ve správný moment na příslušné ventily. Zkusil jsem to přibližně, aby příslušná vačka otevřela při sání sací ventil, při kompresi oba ventily byly zavřené a při vznětu a při výfuku by se otevřel výfukový ventil. Přibližně jsem to asi trefil, ale určitě to musí být přesně s přesností na zub.Ale dle čeho se držet, jak zuby ozubeného kolečka vačkové hřídelky zasunout do ozubeného kolečka klikové hřídele? Na ozubeném kolečku vačkové hřídelky je vylisovaná ryska.Ale vůči čemu ji nastavit?
Děkuji za radu.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 89.31 (?), 8.12.2011 7:53
Zdravím, píst nastavte do horní úvrati (ojnice přesně v ose válce) a vačkové kolo nasaďte tak aby byly vačky ve "střihu", to znamená výfukový ventil na hranici uzavření a sací na hranici otevření. Tato pozice je nezaměnitelná a nemůžete to poplést, protože i posunutí o jeden zub je patrné, prostě v tom okamžiku musí být oba ventily uzavřeny a mezi vačkou a zdvihátkem musí být patrná ventilová vůle. Standa.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 167.77 (?), 3.9.2017 18:07
Se vším souhlasím, ale to, že se musí sundat motor aby se daly seřídit ventily ne. Sundat výfuk, odšroubovat víčko ventilů, pak sundat hlavu motoru, najít horní úvrať to všechno lze na motoru udělat aniž by se musel sundat motor. Zrovna teď jsem laboroval se sekačkou, protože nešla nastartovat jak za tepla tak za studena, zabrušoval ventily, měnil těsnění a membránu v karburátoru. Po nastartování houpaly otáčky. Problém byl nakonec v trubce sání, která měla ve spodní části prasklinu a nasávala si falešný vzduch. Proto bylo taky hafo karbonu na hlavě motoru a i na samotném vršku pístu, přitom válec byl hladký a bez poškození. Moc nechybělo a půlil jsem motor abych ověřil funkci regulátoru otáček. Uf!
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
Pokračování této diskuze (další příspěvky) | 1, 2, 3, 4, 5
|
|
|
|
|
|
|