Marunaka TH43 DX - chudá směs?



   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4   
                     
host - 164.21 (?) 
20.7.2007 2:56
Tak u me byl problem nejspis opravdu ve spatnem nastaveni sytice. Pri startovani jsem klapku oteviral a po nastartovani jsem ji zavrel, rozebral jsem kryt karburatoru a tam to bylo opravdu videt. Ted mi vetsinou startuje na jedno zatahnuti a potom bezi az do vycerpani paliva, akorat strunova hlava se mi rozbila hned druhou hodinu sekani. Dekuji Vam za odpovedi.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                  
host - 178.197 (?), 12.7.2007 6:31

Vyřešeno. Pánové, problém byl v přidřeném válci. Před tím, než si uděláte jasný názor (stejně jako servis) že totiž jsem idiot, který tam nalil špatnou směr, musím říci, že o olejích něco vím a pro mazání jsem používal jeden z nejkvalitnějších olejů na trhu a to OMV Super Bike 2T Star.

Na problém se přišlo hladce - v servisu sundali výfuk (což je operace na 5 minut) a na pístu byl vidět pruh od shora až dolů.

Jak to vzniklo nevím. Opravu nevím. Dávám si na směs sakramenského majzla. Zcela vylučuji, že bych tam nalil něco jiného, protože jsem s tím sekal dvakrát. Problém se vyksytoval hned od začátku používání stroje - tedy od vybalení z krabice.

Můj závěr je, že problém na té mašině musel být už když jsem si koupil. Jak vznikl nevím. Každopádně oprava byla mastná, to si dovedete všichi představit. Servis se se mnou nebavil, prostě chyba obsluhy.

Jestli máte na stroji podobný problém, tak prosím demontujte krty a výfuk a koukněte na píst. Dejte prosím vědět, jak to dopadlo. Jsem vážně zvědav, zda to nemohla být vadná serie výrobků.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Leoš - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (82), 12.7.2007 15:49
To by ta vadná série výrobků musela být na všech značkách.
S takovými závadami se setkávám opravdu na všech strojích a potvrdilo se jenom to co jsem výše psal.
Asi bych si troufl říci, že vámi uvedený olej (nedával bych ho tam) jste tam neředil 1 : 25! Osobně bych raději doporučil olej Stihl a směs míchat vždy před prací.
Moc se mi to nechce věřit, že by někdo vám prodal již vydřený motor, i když tady v Č.R. je možné vše.
Rozhodně si nemyslím že jste idiot, protože jste jeden zmála který přizná jak to vlastně bylo.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 11.99 (?), 12.7.2007 16:53
Ten olej Stihl dávat 1:25ti?
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Leoš - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (82), 12.7.2007 20:43

Ano.

Zajímavé je, že při dobrém benzinu s tímto olejem (nebo také Castrol TTsuper) tyto motory nekouří i v poměru ještě nižším. To by ale už bylo plýtvání olejem.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 178.197 (?), 12.7.2007 20:53

Olej jsem míchal přesně podle návodu, tedy olej třídy JASO FC v míchacím poměru 1:50.

V serivsu mi k tomu dali olej Kusquarna XP (JASO FB) a doporučili pomět 1:50. (což považuji za chybu, jelikož JASO FB bych opravdu raději dával 1:25).

Jsem teď natoli vystrašen, že míním používat JASO FC v poměru 1:25, ale výfuk bude jistě dostávat zabrat.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Leoš - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (82), 12.7.2007 21:16
Výfuk by dostával na frak, kdybyste používal např. M6A a poměr 1 : 20.
Tento olej má špatné spalování a velká část se ho usazuje hlavně v kanálu válce, něco i ve výfuku. Není to olej stavěný pro dvoutakty.
Ale i u takovýchto případů se asi jednou za tři roky provede vyčistění v ceně zhruba 100 – 200,-kč. (povolit výfuk, vyčistit a našroubovat zpět)
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 178.197 (?), 13.7.2007 6:29
Jen abych shrnul svůj příběh: postupoval jsem přesně podle návodu a výsledek byl přidřený motor, jeho oprava mne stála polovinu ceny nového stroje. Nepřijde mi to normální. Samozřejmě, že servisu nic nedokážu, takže mi nezbývá než udělat závěr, že: a) stroj byl vadný už když jsem jej dostal. Jak to nevím. Mohla to být výrobní vada (ale takových strojů by muselo být více), mohlo se s ním udát něco u prodejce (ale to mi nepřijde moc pravděpodobné) b) mazání v poměru 1:50 u tohoto motoru nestačí, a to ani při použití nejkvalitnějších, plně syntetických olejů. Je tedy lepší používat oleje JASO FB a mazat 1:25.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
nebuď zvědavý - (43), 13.7.2007 7:48

No, nevím. Znám několik majitelů těchto strojů, kteří úspěšně používají poměr 1:50 a dokonce jeden používá poměr ještě vyšší, ale má originální olej. Co je také důležité říct, že přitom používají benzin schel a čerstvou směs.

Ale také bych se přikláněl k poměru 1:25.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 211.6 (?), 13.7.2007 14:09
Dobrý den. Při výběru a koupi motorové pily jsem byl překvapen, jak velký význam klade spousta odborníků na kvalitu benzínu. To vše bylo do přečtení diskuse na: auto.idnes.cz/v-cesku-se-objevil-benzin-ktery-poskozuje-motory-f72-/automoto.asp?c=A070703_164431_automoto_fdv. Třeba je to i Váš problém s přidřeným motorem. Dnes již zvažuji, kde benzín koupit. ZJ
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?10:37
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?28.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika