Marunaka TH43 DX - chudá směs?
|
|
 |
 |
host - 178.197 (?) 12.7.2007 6:31
Vyřešeno. Pánové, problém byl v přidřeném válci. Před tím, než si uděláte jasný názor (stejně jako servis) že totiž jsem idiot, který tam nalil špatnou směr, musím říci, že o olejích něco vím a pro mazání jsem používal jeden z nejkvalitnějších olejů na trhu a to OMV Super Bike 2T Star.
Na problém se přišlo hladce - v servisu sundali výfuk (což je operace na 5 minut) a na pístu byl vidět pruh od shora až dolů.
Jak to vzniklo nevím. Opravu nevím. Dávám si na směs sakramenského majzla. Zcela vylučuji, že bych tam nalil něco jiného, protože jsem s tím sekal dvakrát. Problém se vyksytoval hned od začátku používání stroje - tedy od vybalení z krabice.
Můj závěr je, že problém na té mašině musel být už když jsem si koupil. Jak vznikl nevím. Každopádně oprava byla mastná, to si dovedete všichi představit. Servis se se mnou nebavil, prostě chyba obsluhy.
Jestli máte na stroji podobný problém, tak prosím demontujte krty a výfuk a koukněte na píst. Dejte prosím vědět, jak to dopadlo. Jsem vážně zvědav, zda to nemohla být vadná serie výrobků.
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
 |
 |
 |
|
|
|
|
 |
 |
|
host - 164.21 (?), 20.7.2007 2:56
Tak u me byl problem nejspis opravdu ve spatnem nastaveni sytice  . Pri startovani jsem klapku oteviral a po nastartovani jsem ji zavrel, rozebral jsem kryt karburatoru a tam to bylo opravdu videt. Ted mi vetsinou startuje na jedno zatahnuti a potom bezi az do vycerpani paliva, akorat strunova hlava se mi rozbila hned druhou hodinu sekani. Dekuji Vam za odpovedi.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 178.197 (?), 12.7.2007 6:31
Vyřešeno. Pánové, problém byl v přidřeném válci. Před tím, než si uděláte jasný názor (stejně jako servis) že totiž jsem idiot, který tam nalil špatnou směr, musím říci, že o olejích něco vím a pro mazání jsem používal jeden z nejkvalitnějších olejů na trhu a to OMV Super Bike 2T Star.
Na problém se přišlo hladce - v servisu sundali výfuk (což je operace na 5 minut) a na pístu byl vidět pruh od shora až dolů.
Jak to vzniklo nevím. Opravu nevím. Dávám si na směs sakramenského majzla. Zcela vylučuji, že bych tam nalil něco jiného, protože jsem s tím sekal dvakrát. Problém se vyksytoval hned od začátku používání stroje - tedy od vybalení z krabice.
Můj závěr je, že problém na té mašině musel být už když jsem si koupil. Jak vznikl nevím. Každopádně oprava byla mastná, to si dovedete všichi představit. Servis se se mnou nebavil, prostě chyba obsluhy.
Jestli máte na stroji podobný problém, tak prosím demontujte krty a výfuk a koukněte na píst. Dejte prosím vědět, jak to dopadlo. Jsem vážně zvědav, zda to nemohla být vadná serie výrobků.
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 11.99 (?), 12.7.2007 16:53
Ten olej Stihl dávat 1:25ti?
|
|
 |
|
 |
 |
|
Leoš - Bronzový Zahrádkář (82), 12.7.2007 20:43
Ano.
Zajímavé je, že při dobrém benzinu s tímto olejem (nebo také Castrol TTsuper) tyto motory nekouří i v poměru ještě nižším. To by ale už bylo plýtvání olejem.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 178.197 (?), 12.7.2007 20:53
Olej jsem míchal přesně podle návodu, tedy olej třídy JASO FC v míchacím poměru 1:50.
V serivsu mi k tomu dali olej Kusquarna XP (JASO FB) a doporučili pomět 1:50. (což považuji za chybu, jelikož JASO FB bych opravdu raději dával 1:25).
Jsem teď natoli vystrašen, že míním používat JASO FC v poměru 1:25, ale výfuk bude jistě dostávat zabrat.
|
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 178.197 (?), 13.7.2007 6:29
Jen abych shrnul svůj příběh: postupoval jsem přesně podle návodu a výsledek byl přidřený motor, jeho oprava mne stála polovinu ceny nového stroje. Nepřijde mi to normální. Samozřejmě, že servisu nic nedokážu, takže mi nezbývá než udělat závěr, že:
a) stroj byl vadný už když jsem jej dostal. Jak to nevím. Mohla
to být výrobní vada (ale takových strojů by muselo být více),
mohlo se s ním udát něco u prodejce (ale to mi nepřijde moc
pravděpodobné)
b) mazání v poměru 1:50 u tohoto motoru nestačí, a to ani při
použití nejkvalitnějších, plně syntetických olejů. Je tedy
lepší používat oleje JASO FB a mazat 1:25.
|
|
 |
|
 |
 |
|
nebuď zvědavý - (43), 13.7.2007 7:48
No, nevím. Znám několik majitelů těchto strojů, kteří úspěšně používají poměr 1:50 a dokonce jeden používá poměr ještě vyšší, ale má originální olej. Co je také důležité říct, že přitom používají benzin schel a čerstvou směs.
Ale také bych se přikláněl k poměru 1:25.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 211.6 (?), 13.7.2007 14:09
Dobrý den. Při výběru a koupi motorové pily jsem byl překvapen, jak velký význam klade spousta odborníků na kvalitu benzínu. To vše bylo do přečtení diskuse na: auto.idnes.cz/v-cesku-se-objevil-benzin-ktery-poskozuje-motory-f72-/automoto.asp?c=A070703_164431_automoto_fdv. Třeba je to i Váš problém s přidřeným motorem. Dnes již zvažuji, kde benzín koupit. ZJ
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
|