Který 4T křovinořez



host - 11.107 (?)
16.6.2015 21:06

Nechci do toho zde vnášet nějak moc jasno, v podstatě ani nemám nic proti, ale opuštění spolupráce s Motorem Jikov nebylo jen a pouze proto, jak je v reklamních "heslech" popsáno. Je o nešťastně zvolenou kampaň na prodej motorů XP200. Já chápu že je třeba upoutat a reklamou přilákat kupce, ale nejsem si jistý, jestli je nutné k tomu používat pomlouvání cizího zboží, které dříve bylo jediný dostupný a táhlo to s nima několik desítek let. Ale kdo ví, co za tím všechno je. Je také pravda, že motory Jikov neměli kdovíjakou spolehlivost, teda aspoň některé. Zde si dovolím dodat buďme rádi, že nás nepostihla kvalita motorů PA. I když asi až pak by si každý uvědomil, že ten Jikov nebyl zase tak špatný.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  <  6,  7,  8,  9,  10  >   
                     
host - 11.107 (?), 16.6.2015 21:06

Nechci do toho zde vnášet nějak moc jasno, v podstatě ani nemám nic proti, ale opuštění spolupráce s Motorem Jikov nebylo jen a pouze proto, jak je v reklamních "heslech" popsáno. Je o nešťastně zvolenou kampaň na prodej motorů XP200. Já chápu že je třeba upoutat a reklamou přilákat kupce, ale nejsem si jistý, jestli je nutné k tomu používat pomlouvání cizího zboží, které dříve bylo jediný dostupný a táhlo to s nima několik desítek let. Ale kdo ví, co za tím všechno je. Je také pravda, že motory Jikov neměli kdovíjakou spolehlivost, teda aspoň některé. Zde si dovolím dodat buďme rádi, že nás nepostihla kvalita motorů PA. I když asi až pak by si každý uvědomil, že ten Jikov nebyl zase tak špatný.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 248.116 (?), 16.6.2015 21:17

Ona zase ta "dotace" je ve výši výkupu motorových jednotek k repasi. Taky se to nejmenuje šrotovné - oni se ty repasovatelné 2T jednotky uživí tam, kde původní majitelé potřebují zůstat u stávajících zvyklostí. Si to spočítejte : Plechová nádrž 500,-; Krburátor k repasi 300,- repasovný 600,-; Výfuk repasovaný nebo zánovní 500,-, Kleče těžké 1200,- lehké luční 500,-, Polomotor k repasi 900,- (repasovaný 900 + výbrus a pístní sada), spojka 700,-; modul zapalování atd....

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 105.167 (?), 16.6.2015 21:19
Jasno v tom je. Dneska i ten nejhorší 4T z číny je na to s emisemi lépe, jak zastaralý 2T. S takovým motorem do světa díru neudělají a několik retro zapšklých lidí u nás jim velký obrat neudělají. No a až si doma porovnají co měli 2T a co teď mají 4T, tak sednou na prdel. Start na drc, bez smradu, čistý benzín bez štamprdlí oleje, práce podělaná a v nádrži ještě benzín aj.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 175.210 (?), 16.6.2015 21:25

Zase pohádka nezkušeného. Potřebuje drc aby se probudil.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 48.106 (?), 16.6.2015 21:45
Aby se probudil a koupil 2T cha cha a ve snu se vrátil o 20 let zpátky. 4T křoviňák za sebou nastartuji bez vykloubeného ramene. Na malotraktoru se necasnuji se startérem než se 2T uráčí chytnout. 4T Napoprvé jako Pája :-:
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 175.210 (?), 16.6.2015 22:13

Ano probuďte se! A přečtěte si doporučené příspěvky.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 48.106 (?), 17.6.2015 7:01

Milý pane, zaspal jste dobu. 2T měli nějaký ten rok zpátky na obci a po roce byl zralý na generálku. Lepší 4T jsou profi na tisíce mth. Jenom je musí obsluhovat člověk, který ví, kde je měrka oleje.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 175.210 (?), 16.6.2015 21:22

Tleskám!!!

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 11.107 (?), 16.6.2015 21:32

Nevím čemu ono se to asi posunulo jěkam, kam to původvě nebylo umístěno. No, já mám oba motory a na něktré práce je svým "chováním" vhodnější 2T a jinde zade 4T.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 175.210 (?), 16.6.2015 20:16

Ještě k vývoji motorů. Projeďte si net, nebo navštivte technickou knihovnu. Dojdete poznání, že se vývoj ještě nedobral svého konce a jakých výkonú dvoutakty v malých kubaturách dosahují. Dokažte, že čtyřtakt, předhoní ve stejné kubatuře, ten vámi opovrhovaný dvoutakt. Už jsem se tu o tom problému zmínil a kvůli vás to nebudu opakovat.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  <  6,  7,  8,  9,  10  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Cesta z litého betonu18.4.2024
Husqvarna 36. - zapalování17.4.2024
Ako očistiť zalakované časti?14.4.2024
Cesta z litého betonu13.4.2024
Motorova pila stihl 02813.4.2024
Kouří do místnosti12.4.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika