Křovinořez Tarus, uniká olej
|
|
|
|
|
 |
 |
|
host - 112.250 (?), 31.8.2008 22:11
i když u těch kroužků, je to čína tam je všechno možný H.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 112.250 (?), 31.8.2008 22:27
to že je výfuk zvenčí čistý znamená pouze že stroj těsní okolo výfukového kanálu, když si prohlédnete lemy výfuku tak vidíte karbon nejvíce v nenižším místě (pravá spodní strana výfuku při pohledu zvenčí viz třetí obrázek na začátku vlákna) a i stroj je pod výfukem nejšpinavější. Stále si myslím že nejspíše jde o zbytky nespálené směsi uniklé do výfuku kde se z ní benzin odpaří a zbylý olej se shromažďuje v nejnižším místě a přes lem výfuku proniká ven., ale jak jsem napsal bez tlak. zkoušky se simeringy nedají vyloučit. Ještě se mi ale nestalo aby stroj netěsnil ven a dovnitř ano. Opačně už sem to zažil. H.
|
|
 |
|
 |
 |
|
RadekB - Diamantový Zahrádkář (1424) - 21.230 (?), 31.8.2008 22:30
Mno pánové, tak dnes oba za 4! Ty kroužky jsou luxusní? Toto je nový stroj? Takhle okousané kruhy? 112.250 je za 1! Tlaková zkouška ukáže určitě únik tlaku ven. Gufero bude "vyfouknuté" a na setrvák jde humus od částečně spálené směsi v klikové skříni! To není problém prodejce, ale výrobce. Je to stejný problém jako destrukce motoru u toho kola v jiném vlákně. Když to řeknu trochu blbě, má pán dvouválec s jedním pístem. :-) Barva té ozdoby je stejná, jako když zapálíte směs na plechu mimo motor, proto, že dává poměr 1:25 s výkonným olejem. Zajímal by mne zvuk a chod motoru, ty kruhy jsou parádní, to je kvalita! Není nad čínu!
Radek
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 90.168 (?), 31.8.2008 22:42
Kdyť říkám, že ty kroužky jsou luxusní ;-) To se jen tak nevidí :-) Vypadá to opravdu na otřep po stříhání... Snad ne o hranu válce?? :-O Gl.
|
|
 |
|
 |
 |
|
J.S. - Diamantový Zahrádkář (3388) - 103.201 (?), 31.8.2008 23:00
Takto si opravdu nejsem jistý, jestli je to od výfuku, nebo od gufera. Výfuk je dole znatelně mastný a je možné, že proud vzduchu ty kapičky rozstříkal. Ale to zde myslím bylo uvedeno, očistit a zkusit. Po kratší době provozu prohlédnout a měl by být poznat důvod, kde se ten přepálený olej bere. Jinak je krásně vidět na pístu, co dělá větší obsah oleje v benzínu. V takovém stavu jsem pístní kroužky ještě neviděl. Nový je šedočerný, potom se oleští hrana, která dosedá na válec a je krásně hladká - přímo se leskne. Ta fotka - pokud nezkresluje - je velmi ostrá a je vidět malé jamky v kroužcích, ty hrany to i na ojetém kroužku není??? Pokud lze reklamovat, tak je to asi nejjednodušší řešení a nejlepší varianta by byla, kdyby vrátili peníze.
|
|
 |
|
 |
 |
|
RadekB - Diamantový Zahrádkář (1424) - 21.230 (?), 31.8.2008 23:24
Pro J.S., tohle už jsem řešil. Ten motor tak profukoval, že se zapalovala směs ve skříni! Spálila guferu vnitřní břit, ten držel při podtlaku a ven pouštěl. Výfuk je opravdu dole mastný, to však není tak moc, nezapomenout - číňan! A poměr míchání! Pane Kejík, nebyla v tom motoru myš? Ty kruhy jsou jak od ní okousané! Je zajímavé, že oba téměř stejně, žeby špatně opracovaný válec, nebo hrana kanálu? Při pohybu vzhůru narazil píst na malou překážku a ta odstranila přebytečnou část kruhu. V číně být nemusí, těsní to vírou v socialistickou vlast!
Radek
|
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 90.168 (?), 31.8.2008 23:53
Oba jsou od myši ohlodané stejně, takže se stříhají o hranu kanálu... Gl.
|
|
 |
|
 |
 |
|
RadekB - Diamantový Zahrádkář (1424) - 21.230 (?), 1.9.2008 7:43
No pánové, ještě mne napadla taková věc, co když ty kruhy nejsou takto zasažené nově? Kvalita jejich materiálu je 100% :-), dělníci na lince s dlouhou praxí z rýžového pole! Ozval se nástup na polední přednášku a... odnesl to pan Kejík. Vím, vím spíš by praskly, ale při tom materiálu a J.S. správně popsal kvalitní (nám známé) kruhy. Tahle barva je mi nějak povědomá, takové, jasně "pocementované" je měl jeden zákazník v minibajku a taky svou pouť ukončily velice brzo. Zase ta deformace dole mi k tomu nesedí. Ta spíš vypadá na hranu kanálu, jenže, co my víme co jim spadlo do výfuku? Při přepravě se vykleplo a pak snažilo najít kde nechal číňan díru! Těch otoček, ran a převracení je za cestu od rýžových polí spousta. Píst to vrátil a ono to kruhům ukázalo, zač je toho loket! Chtělo by to vidět je celé. Rozhodně, pokud se nic nepodepsalo na válci, myslím, že výměna by to vyřešila. Reklamace u prodejce AUKRA je trochu složitější!
Radek
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 90.168 (?), 1.9.2008 8:21
Ad reklamace: v čem by měla být složitější? Kupoval bezvadný výrobek? Má výrobek vadu? Jedná se o rozpor s kupní smlouvou? Pokud to prodejce není schopen opravit tak musí vrátit plnou cenu, má na to 30 dní. Nebo snad Aukro není prodejce? Pokud existuje a má nějaký majetek, tak to takový problém není... (Šmejdy je třeba házet na hlavu, jinak tu budou pořád a bude se to zhoršovat) Gl.
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
|