Křovinořez Tarus, uniká olej
|
|
|
|
 |
 |
|
host - 133.102 (?) 27.8.2008 13:33
už od pohledu ten olej musel projít spalovacím procesem. rozhodně to není barva husqvarna oleje po vypaření benzínu. Jirka
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 4.243 (?), 27.8.2008 13:34
Neberu to ani jako vtip. Jen se mi prostě zdá, že pokud propustí gufero olej, tak na vzuchovou těsnost je uplně KO a skoro bych řek, že by ten motor neměl už fungovat. Máte asi větší zkušenosti než já proto s úctou akceptuji co jste napsal a snad tu vaši zkušenost uplatním i u své el. centrály až nebudu vědět kudy kam. Na druhé straně máte taky pravdu v tom, že kdo ví včem je vlastně problém u tohoto konkrétního případu. Zatím se řešila těsnost gufer obecně.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 94.115 (?), 27.8.2008 13:26
pane Radku, já jsem vůbec netvrdil že podcházející gufero směrem dovnitř propouští směs ven, jestli sem se nevyjádřil pochopitelně tak se omlouvám, byla to reakce na 44.138 a vaši reakci o přetlaku. žádné flame prosím
zpět k tématu: To že se olej vyskytuje okolo setrvačníku může být způsobeno netěsností gufera směrem ven, což ale u nového stroje nepředpokládám, spíš si myslím že stroj nepracuje na plné otáčky a palivová směs obsahuje příliš mnoho oleje který se nestihne spálit a olej vytékající z výfuku vzlíná po stroji. to že je mastnější u ventilátoru je dáno také prouděním vzduchu přes ventilátor.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 4.243 (?), 27.8.2008 13:49
Tak toto jsem si myslel i já u té centrály, ale vzhledem ke konstrukci to není možné a myslím že i u toho křoviňáku, aby se dostal pomocí proudění vzduchu olej až za setrvačník s magnetem zapalování ke klice mororu. V mém případě tekl nespálený olej, ale podle smradu a barvy asi prošel spal. procesem, pod dvěma šrouby a jak to tak vypadá teče i pod dalším a při vytíkání do krytu ruč. startování se ventilátoru-setrvačníku ani nedotkl a neměl na něho vliv ani proud vzduchu točísího se motoru.
|
|
 |
|
 |
 |
|
J.S. - Diamantový Zahrádkář (3388) - 103.201 (?), 27.8.2008 13:57
Možná by bylo dobré si znovu přečíst dotaz. M.j. - vše pracuje stejně, nepozoruji nějaké problémy, snížení výkonu - pouze má problém s vytékajícím olejem. Pokud motor jen lechtá a nedá mu plný plyn, navíc používá olej 1:25 -údajně dle návodu, ale od Hq, který je určen k mísení 1:50, tak je to potečené od výfuku, co se nespálilo. Mnohdy to netěsní mezi tlumičem a válcem a potom je takové potečení zavádějící, že to netěsní na klice. Kdyby byla gufera špatná, tak to musí poznat na chodu motoru.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 44.138 (?), 27.8.2008 14:11
Pan 133.102 V případě vadného gufera vytéká li olej klem hřídelky je olej vždy černý. Není to tak, že když použijeme modrý HQ že by vytékal též modrý. Pan.4.243 Jestli mám větší zkušenosti, to opravdu nevím, jenom píši co jsem již mnohokrát zažil. Když gufero trochu netěsní, stroj vyštelovat lze, ale pozor setkal jsem se také, že gufero jednoduše vylezlo a drží tam jenom silou vůle. Když vypadne úplně stroj se zastaví. Také jsem se setkal, že gufero tam bylo tak umělecky narvané, že břit nemohl dobře těsnit a to i u nových strojů. Aby se olej dostal z podvýfuku do setrváku jsem ještě nezažil a je to z hlediska přetékání oleje nepravděpodobné. Zažil jsem i uvolněný válec (4 šroubky) kdy rukou jste mohli sním očividně hýbat a motor jel! Černé od oleje bylo v tomto případě skoro vše a proto to zákazník také donesl. Pánové to jsou pouze zkušenosti a je to jenom možnost, proč tento stroj zlobí.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 94.115 (?), 27.8.2008 14:18
4.243 podívejte se prosím na obrázek č. 3 kape to evidentně z pravé části výfuku a nejmastnější je to pod ním H:
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 4.243 (?), 27.8.2008 14:46
Byl jsem myslím první, kdo na ty kapky na výfuku upozorňoval. Tak nevím.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 4.243 (?), 27.8.2008 14:56
Co je ale nejhorší, že s náma nebo spíše s váma nekomunikuje zakladatel. Nevím proč, ale mě by to vadilo. Necítím jakýkoli zájem jen založení tématu.
|
|
 |
|
 |
 |
|
RadekB - Diamantový Zahrádkář (1424) - 21.230 (?), 27.8.2008 14:58
Chlapi, neřešte už ta gufera a podívejte se na p. J.S. a mne 26.8. 21,19 a 22,31. To jsou možné příčiny! Gufera se vždy projeví na chodu motoru! Ten poměr míchání je taky dost "karbonózní".
Radek
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
|