Křovinořez husqvarna 250 R - nestartuje



host - 62.254 (?)
9.7.2010 10:33

Jo tak benzín jsem vyměnil. Nic se nezměnilo. Postupoval jsem podle instrukcí, ale bez úspěchu. bez svíčky a vypnuté jsem to protočil a z otvoru po svíčce se rozprašovala směs. Když jsem to chtěl opět zkusit nastartovat tak z výfuku vychází nedostatečně spálená směs. Mám obavu, že tam nebude asi ta správná komprese, když pominu možnou chybu karburátoru. Je možné s tím dál něco dělat a je možnost opravy když by to bylo kompresí???

Souhlasím, že jsou lidé, kteří dokáží vše rozmontovat a už to nedají dokupy. Já mezi ně ale nepatřím a klidně si troufnu i do motoru. Jen bych chtěl zjistit nějaké informace od lidí, kteří o tom něco vědí. Vyznám se v obráběcích strojích a řídících systémech, ale motorář nejsem.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3   
                     
host - 118.44 (?), 8.7.2010 14:58
O.K :-)
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 53.232 (?), 8.7.2010 20:34

Servisák zo slovenska hovorí že:

1./ 44-ka je fest citlivá na palivo - ak je staršie jednoducho nenaštartuje

2./Tento dôchodca môže mať problém z vybitou kľukou poprípade blokom motora - následne sa zničí pavúk držiaci štartovaciu kladku.Čiže pokiaľ má kľuka pri spojke radiálnu vôľu je stroj prakticky ukončený.

Obe tieto závady nesúvisia s karburátorom a 90%závad je jedna s týchto dvoch.

   Čiže gratulujem k úspešnému rozobratiu najmenej zložitej a najmenej citlivej časti tohoto stroja - karburátora.Nabudúce pokiaľ dostanete na aute defekt, nezabudnite sa "bližšie pozrieť " na vstrekovanie

 Ja neremcám, len ma unavuje denno-denne po neakom "kutilovi"dávať dohromady stroje ktoré majú prvotne banálnu závadu za 5Euro a nakoniec stroj skončí z polovičnou generálkou za 100 ečiek.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 62.254 (?), 9.7.2010 10:33

Jo tak benzín jsem vyměnil. Nic se nezměnilo. Postupoval jsem podle instrukcí, ale bez úspěchu. bez svíčky a vypnuté jsem to protočil a z otvoru po svíčce se rozprašovala směs. Když jsem to chtěl opět zkusit nastartovat tak z výfuku vychází nedostatečně spálená směs. Mám obavu, že tam nebude asi ta správná komprese, když pominu možnou chybu karburátoru. Je možné s tím dál něco dělat a je možnost opravy když by to bylo kompresí???

Souhlasím, že jsou lidé, kteří dokáží vše rozmontovat a už to nedají dokupy. Já mezi ně ale nepatřím a klidně si troufnu i do motoru. Jen bych chtěl zjistit nějaké informace od lidí, kteří o tom něco vědí. Vyznám se v obráběcích strojích a řídících systémech, ale motorář nejsem.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 44.31 (?), 9.7.2010 15:41

Tak pro Vás je základem mít nějaký návod - rozkreslený stroj, abyste věděl, kde je jaký díl a proč třeba ten kryt ještě drží, když není vidět žádný šroub.Tak návod máte zde. Jsou výrobní verze, které se od sebe liší, proto se může stát, že Váš přístroj nemá, nebo má něco navíc, nebo je to jiného tvaru, či provedení. Ale obecně by to mělo sedět. Je možné si vyhledat přesný R.V. a daný model. Možná je demontáž zbytečná, to teď nedokážu posoudit, neboť taková úvaha je dle doby a intezity provozu, zda nedošlo k nějaké události, která mohla motor poškodit, nebo Vy jste něco udělal špatně. Podle toho se buď zjišťuje proč motor nelze nastartovat, nebo to vůbec nemá význam a ihned se přistoupí k demontáži. Podle přesného seznamu dílů se objednávají ND, ale v servisu stačí říct model a R.V. a požadovaný díl a oni si to přesně vyhledají a prodají, nebo objednají. Ale to jen pro představu, teď buď demontáž, nebo se u Vás zeptat někoho, kdo má větší zkušenosti, třeba je to vadný kontakt, který zkratuje vysoké napětí a při zkoušce svíčky se zdá, že je vše v pořádku, jenže pod tlakem si jiskra najde snažší cestu a pod.    

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 62.254 (?), 9.7.2010 21:54

Dnes jsem otevřel ručku s ovládáním a všiml si, že OFF poloha je spojený kontakt a ON jej rozpojí. Tak to při vypínání stroje odvede napětí ze svíčky? A ten kouř z výfuku naznačuje, že se tam něco vznítí. Tak nevím. Když jsem srovnával kompresi s pilou stihl hobby,, která startuje na drc, tak komprese v pile je dost vyšší. Zkusím tedy vyměnit pístní kroužek. Těsnění pod hlavou bych měl vyměnit zřejmě taky. Je něco nač bych si měl dát vyšší pozor? Díky za ten dokument..

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 44.31 (?), 9.7.2010 22:21

Výměna pístního kroužku, pokud je to nutné (ověření vložením do válce a max. vůle v zámku je 1 mm) je běžný servisní úkon, pokud je příznak nižší komprese a výkonu. Těsnění uvidíte, jak se zadaří, někdy je naprosto neporušené, jindy je přilepené a je s ním navíc problém jej dokonale odstranit. Výměna je lepší varianta, ale pokud mu nic nebude, tak mám zkušenosti, že je bez problémů použitelné.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
1,  2,  3   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?8:04
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika