Jak upravit vozík za auto (koule) pro fungující připojení za Vari nebo Agzat?
|
|
|
|
Předchozí příspěvky | 1, 2, 3, 4, 5 >
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 4.243 (?), 5.3.2012 11:20
To jo, na silnici může, ale jen při schváleném způsobu používání a zapojení. Má-li vozík z výroby ISO 50 nelze ho připojit jinak. U Vari se to nedělí na stroj a vlek, ale je to jedna sestava. Proto ti co mají osvěčení pro Vari platí jen jednu pojistku.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
host - 101.233 (?), 5.3.2012 12:32
Takže jestli to chápu dobře, tak pokud budu mít zaplacené povinné(jako je to třeba u babety) a vozík od vari na silnici můžu, s vozíkem za auto, který si jakkoli upravím a přidělám bych tam neměl co dělat?
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 196.190 (?), 6.3.2012 7:35
Vlastním vozík UNIVERZUM výr. STS Znojno r.v. 1991 a tento vozík má oje se lžíci na iso 50, ale jde zaměnit za oje se sedačkou ke stroji VARI - TERRA - UN a MF 70. Má dva elektrické okruhy světel - za auto na 12v a za terru 6v. 2 typy odrazek (trojuhelníky a pásky ve sdruž. světlech). Taky 2x označnou max. rychlost (15 a 80km). A hlavně je toto povolení je zapsáno ve velkém TP.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 196.190 (?), 6.3.2012 9:59
Dobrý
tento vozík má samozdřejmě i bubnové brzdy ovládané lanky. S ojem ISO 50 - ruční brzda, S ojem TERRA apod. provozní + ruční brzda (stejně jako na orig. vozíku TERRA -VARI). Má i odpružení (vlečná ramena).
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
Pokračování této diskuze (další příspěvky) | 1, 2, 3, 4, 5 >
|
|
|