Před demontáží motoru bych si ověřil dostupnost ND(těsnění pod válec, pístní kroužek, píst a pod.). To je třeba mít v rezervě připravené, neboť nevíte, zda výkon nepoklesl opotřebením součástek a zakarbonování motoru nemusí mít takový vliv. Předpoklad je ten, že pokud odkarbonujete spalovací komoru a píst, tak by se měl výkon dostat do cca původních hodnot, pokud není jiný problém. Při této opravě a čištění bych doporučil podle stavu, pístní kroužek vyměnit, rozhodně změřit vůli v zámku při vložení kroužku do válce a podle toho postupovat dál. Červený silikon na klikové skříně, který odolává vyšším teplotám je běžně dostupný. Nekupujte velké balení, které asi nespotřebujete a silikon se časem již nedá použít. Na olejové těsnění je výborný, ale mám s ním takovou zkušenost, že jej na sání motoru (Honda GXV 160) naleptal benzín tak, že bylo třeba použít něco jiného. Tak jsem zkusil osvědčený Paulin a ten drží i na benzín.