I toto je Mountfield



   Předchozí příspěvky  |  <  41,  42,  43   
                     
host - 105.167 (?) 
23.2.2015 22:18

S pilama dělají mladí chlapi a lejou do nich pěkný sajrajty.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
host - 96.2 (?), 23.2.2015 22:42

Mluvím tu o zahrádkářích. Tam zas tolik mladíčků není. A jestli je tu a tam nějaký mladíček, tak tím jen hůře. V lese by si netroufli. Tam si profík koupí raději levnější řepný friťák a nebude riskovat pěkně mastnou pokutu a ztrátu místa. I když věřím že i tam se může najít nějaké to pako. Ono těch litrů oleje co vyteklo z techniky a z hydrauliky taky nebylo málo.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
ales_22 - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (262) - 9.129 (?), 23.2.2015 22:47

Profíkům to může být jedno, jestli bio nebo minerál. Když za den vyjedou x nádržek, tak je polymerace ani vysychání nemusí trápit. Ale co kutil, který vezme pilu párkrát do roka? To má pokaždé vylévat olej a proplachovat?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 216.148 (?), 23.2.2015 23:57

Chlapi zdravím. Zkušenost s MS180 za 9 let používání s VÝHRADNĚ bioolejem jsem neměl žádné problémy. A je jedno jestli řežu denně nebo 1 za měsíc, nebo třeba 3 měsíce nic. Jen je pravda, že je asi víc povrchově špinavá, což troška hydroxidu s vodou spraví, a je zas jak nová. Nejsem nějaká citlivka nebo šííílený ekolog ale proč tam valit motorák když je to nešetrné k přírodě?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 96.2 (?), 24.2.2015 0:11

Doporučím to co dělám sám. Olej by neměl být prošlý. Každý bioolej má nějakou trvanlivost. V žádném případě neberu nalévané oleje "ze sudu" byť jsou levnější. Nevím jak jsou staré, co je to zač, jaké jsou tam nečistoty, kdy byl naposledy sud prázdný a čištěný.

Osvědčený olej je v mém případě Mogul Alfa Bio. Nevím jestli je nejlepší ale mají jej po ruce. Je ve všech Hambajsech,  bauhajzlech a dalších prodejnách které mám po ruce. Otáčí se na trhu, není starý. Olej z nádrže nevylévám!! Nádrž neproplachuji. Naopak nádrž vždy doleju až po okraj před delším uskladněním. Aby tam bylo minimum vzduchu. A taky tak nějak pro jistotu-abych nezačal řezat bez oleje. Pila mi ležela zatím nejdelší dobu déle než 3/4 roku bez práce. Naprosto žádný zákal ani zaschlý olej jsem nepozoroval.  A to jak v pile tak ani v poloprázdné láhvi s olejem. Schváně si zkuste postavit někam láhev s olejem-jestli se vám uvnitř olej zdrcne neba zaschne. Zkuste si vylít deci oleje do skleničky nebo misky. A nechat ji někde stát ve stínu. A přisypte do ní nějaký bordel a piliny. Jestli vyschne. A za jak dlouho. Mě se to ještě nepovedlo. Nesmí být na přímém slunci, UV paprsky bioolej rychle rozkládají. Koneckonců pilu taky nemám postavenou na sluníčku. A i kdyby tak v nádrži mám tmu.  :-)

Pilu jsem neproplachoval ničím už více než 3 roky. Převážně špalkuju smrkové a borové souše-takže prach, dřevěná drť, pila má zápřah na plný plyn. Lišta je horká, že při položení do trávy syčí. 10 lahví oleje sdělám jako nic. Pilu VELMI USILOVNĚ čistím po každém řezání (každý den). Otírám olej smísený s dřevěný prachem, nenechávám bordel v pile, v liště, kolem spojky, kryt vytírám. Používám starý zubní kartáček a hadr. Vyhýbám se taky olejům, o kterých se na forech tvrdí že vysychají jako je Bipol (a další si nepamatuji). Prostě jen tak pro jistotu.

Pokud někdo mluví o zaschlém oleji, velmi pečlivě se ptám jaká to byla značka. Jak byl olej starý. Odkud jej koupil. V naprosté většině jsem zjistil, že používal jedlý friťák a mísil jej s něčím jiným. Nebo to byly bezejmenné slivky čepované z nějakého 500-litrového sudu byť s hezkou "originální" nálepkou. Však i tady na diskuzních portálech je toho fůra. Zkušenosti servisáků beru trochu s rezervou, protože ne každý se jim přizná.
Letos na začátku zimy jsem ze zájmu a v rámci generální očisty rozebral desku pod lištou a zkontroloval čerpadlo. Nic jsem nepozoroval. Žádné slepené kusy, chuchvalce, zaschlý olej. Prostě jen normální mastný a trochu od pilin zaprášený bordel. Po 3 letech...

Mám silné podezření a teorii, že na zalepení pily se podílí kombinace nevodného oleje a čerstvé smůly. Samotný olej je dobrým rozpouštědlem stromové pryskyřice. Věřím, že kombinace živého a "mokrého" smrku s olejem se na tom může podílet. Mokré piliny a kapky smůly zasviní pilu. Kdo si někdy sáhl rukou na čerstvě oloupaný mokrý kmen smrku tak jistě tuší o čem mluvím. Olej se časem rozpadne a ze smůly vznikne lepidlo. Možná že mám štěstí na suché dřevo bez mízy. Jenže nemám pořád jenom soušky. Řezal jsem i čerstvé čerstvé a zatím žádný problém. Takže buď mám štěstí nebo dobrý olej nebo to řeší to pravidelné čištění pily.

Tolik z osobní zkušenosti. Prostě jsem si nechtěl stříkat olej na vlastním pozemku. A řekl jsem si, že když už, tak ta tisícovka za nové čerpadlo mě nezabije. A za ten pokus mi to stojí. Ale zatím jí ale nebylo potřeba. Třeba za půl roku nebo za rok potřeba bude a budu hudrovat, že jsem tam, já trouba, včas nedal M6A. angry

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 12.68 (?), 11.3.2015 0:00

dnes mi poslali email, kde pisu toto:

"Krátkodobo ideme s cenami na úroveň takmer výrobných cien.

PREČO to robíme?
■ Nízkymi cenami chceme pomôcť k tomu, aby si úplne každý z Vás mohol dovoliť dať svojej záhrade to najlepšie a nemusel zbytočne moc míňať.
■ Ako je známe, za kvalitu sa platí, ale v prípade týchto výrobkov je to inak.
■ Rozhodli sme sa pred jarou pomôcť a robíme to aj s vedomím, že na tom nič nemáme.
■ Je to jedna z našich špeciálnych služieb pre Vás."

Taki altruisti nemozu byt taki zli, ako sa obcas pise.sad Ak sa vam nieco pokazi po zaruke, skuste im dohovorit... prehovorit priamo do duse:

...nech to opravia, aby dali vasej zahrade to najlepsie a my sme nemuseli moc minat. Za pozarucny servis sa spravidla plati, ale nech to je v pripade mountfield vyrobkov inak.Nech opravia s plnym vedomim, ze z toho nic nemaju. Nech je to jedna z ich specialnych sluzieb pre nas.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 112.226 (?), 11.3.2015 19:04

to mě taky přišlo, týkalo se to ale akci na zeminu a ne servisuwink

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 144.210 (?), 11.3.2015 20:40

Nebylo to jen na zeminu stačí rozkliknout dole přehled všech výrobků v akci. Jen tam zapomněli dodat v celoroční akci :-) a také to že nemají na vše 7 let záruku ale jen 2 roky a taky, že půlka nabídky je z číny. Např sekačka Garden master 38E,40PP,40PSP, 41EP, 46SP vertikutátor GM32E, drtiče YT 5452, Powersilent 2800, Powercut 2500 a 2800 tedy vlastně všechny drtiče a další stroje. Hlavně že hlásí žádnou čínu:-) Kdysi se říkalo, že... jak když Rudý Právo tiskne:-).

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 39.171 (?), 9.7.2015 20:54
Mountfield se tváří, jako specialista na bazény. Potřeboval jsem 1 kus šroubení 1 a půl coulu na filtraci. Prodavač se na mě podíval a zakoktal jako chcete trubku? Ne šroubení. Máme na to specialistu na bazény. Šel se podívat do skladu. Za chvíli vyběhl jiný a zeptal se co chci. Podle jeho pohledu jsem viděl, že čekám zbytečně. Za chvíli se objevil, že jedině na objednávku takové specielní věci. Podíval se do počítače a oznámil, že do 14 dnů by zboží mohlo být na prodejně. Tomu jsem se zasmál a zajel si koupit šroubení do bazénového obchodu, který se nevytahuje, že je specialista. Pan prodavač se zeptal, kolik kusů potřebuji...
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Jakub Šť - (1) - 17.250 (?), 8.11.2015 18:34

Zdravým vás kolegové, tak po tom co jsem si zde pročetl o této firmě, tak lituji, že jsem si zde něco koupil... Podělím se s vámi o múj zážitek s příjemným nakupovaním a řešením té jejich 7 leté zaruce a krásným prodejním přístupem.. Píšu o přístupu Mountfieldu ve městě Šumperk Plus : vyškolení pracovníci na oblbování zákazníka 7 letá záruka v které platíte snad vše a nic neuznají Profesionální servis, který neudělá věci pořádně Veliké reklamní kampaně Veliké slevy po celý rok Apod Mínus : téhle firmě nejde nic vytknout jelikož je ta nejlepší 😂😂😂 Ale zpět k mému poznatku a mé zkušenosti s Mountfieldem Od nich máme nakoupeno více věcí počínaje brýlemi, sekerou, pilkou, nůžky na keře, rukavice a z těch větších je mulčovač, křovinořez (na tůje apod) 3 el strunové křoviňáky okolo 5tis/1 a 3 malé 1500/1 takže dohromady 6 a z toho fungují asi 2 malé a z velkých nejede ani jedna... Samozřejmě vše zamitnuté.. Dále pojezdová sekačka bez pojezdu za 5tis, která ještě jakžtakž funguje, pojezdová na vysokou trávu za 50tis, kde nemám problém, benzínový křoviňák za 10tis neuznáno a štípačka na dřevo za 15tis která jede, motorová pila za 7tis takže jako zákazník s 1 kartou na které je všechno toto zboží se ke mě chovají s úctou pokud jde o prodej, ale jako zákazník co chce uplatnit reklamaci a případný servis se řadím mezi ty co si koupí 1 sekačku na baterky, což jsem čekal, že se mnou budou jednat o dost lépe než co vám napíšu... Sekačky atd používám převážně já nebo můj táta, oba si na stroje potrpíme, informujeme a staráme se... Takže vždy po práci vyčistit a vždy lijeme a mícháme to co je v návodu... Malé sekačky na trávu používají naše ženy na zasekávání trávy okolo záhonků a podobně a drží se intervaly chladnutí cca 20 minut avšak jeden odešel stím že se přehřál a reklamace neuznána, že se spálil motor, ale s dalšími není problém... Elektrické kroviňáky, které používáme tak postupně odcházejí s vždy jinou vadou a pokaždé se zamitaji... Jako Spálený motor atd i když se postupuje jak je psáno v návodu.. U jednoho, kdy se nejvíce vymlouvaly byl ten že : hlava se strunou měla veliké vybrace a jiný zvuk, odvezl jsem ho tedy na servis v záruce a tam mi bylo sděleno, že je výrobní vada v uložení motoru, který byl zešikma a měl za následek špatnou rotaci v hřídeli a následně v hlavě kde je struna... Vyměnily motor, který uznaly jako vadu, ale hlavu jsem si musel už koupit sám (cca500kc) což mi přišlo divné jelikož to měl za následek motor, který byl špatně namontován, ale budiž, musel jsem sekat a neměl jsem čas řešit takovou věc za 500kč... Dojel jsem domů, začal sekat a po cca 5 hodinách (s přestávkou na chlazení) mi opět začala dělat divný zvuk a silné vybrace, takže jsem druhý den opět jel do Mountfieldu na opětovnou reklamaci, po asi 3 týdnech se mi ozvali s tím, že má sekačka má špatnou kloubovou hřídel s vybroušenou tyčí od motoru k hlavě.. když jsem přijel, tak mi řekl, že hřídel je v kloubu poškozená, že se třela o ohyb v tyči k hlavě a tyč je vydřená a že by to chtělo novou hřídel i tyč a cena by byla okolo 4tis (nová stojí 5tis) tak jsem se začal rozčilovat, jak je možné, že se toto stane, při tom když jsem si včera odvezl sekačku po servise s novým motorem a hlavou, tak je snad jasný, že toto je ještě příčina ze špatně namontovaného motoru, kde kloub třel o stěnu trubky a oni to nezkontrolovali.. Na to mi bylo odpovězeno, že kloub, hřídel a tyč byla v pořádku a že tohle se stalo od odvezení sekačky z první reklamace tudíš za 5 hodin sekání, kde tohle není vůbec možné jestliže by bylo všechno namontováno v pořádku, takže buď to smontovali oni špatně při výměně motoru nebo to mělo následek z první reklamace... takže po půl hodině hádání jsem neuspěl a odjel se sekačkou, která má nový motor a je nepoužitelná... takže skvělý obrázek o odborném servise... Přišly vanoce a jejich nejlepší slevové akce, tak jsem jel koupit motorovou pilu, benzínový křoviňák a štípačku na dřevo. Koupil jsem tedy benzínový, v naději že vydrží jelikož se používá častěji a není tak náchylný jako elektrický, kde mi odešli všechny 3. Přijel jsem domů, uskladnil a za nějaký ten měsíc jak začala růst tráva, tak vytáhl a naštudoval návod na start, provoz, údržbu a hlavně míchání olej s benzínem... naštěstí pila a sekačka mají stejný poměr míchání, takže se mi to nepletlo.. Vždy jsem koupil '' čerstvý '' benzín a olej od nich... Začal jsem startovat a ono nic, pořád tahám a nic.. Kdyz už se mi podařila nastartovat, tak jsem začal sekat ale během 10min mi 5x zdechla... přelil jsem tedy benzín do motorovky a šel řezat dřevo a bez problémů, druhý den jsem odvezl křoviňák do Mountfieldu a za 2 týdny mi volali, že si můžu pro něj přijet, že byl špatně seštelovaný (tak jsem si říkal, konečně uznané a servis jak má být) sekal jsem a jel dobře.. Po půl roce a asi 20hod sekání se mi problém objevil znova, špatný start, na volnoběhu zdechala a pak nešla nastartovat, tudíž jsem ji odvezl na reklamaci... Po týdnu mi volali, tak jsem přijel, že jsem špatně míchal benzín s olejem a tudíž nejede.. Na to jsem chtěl vysvětlit co s tím vlastně teda je, na to mi nedokázal odpovědět a přišel druhý specialista ala ServisMen a ten to zopakoval, říkám a teď mi vysvětlete jak je možné že používám čerstvý benzín max 2 týdny starý (kvůli vodnatosti), olej od vás v poměru z návodu a na to stejně namíchané mi jede půl roku pila s asi 15 hod v provozu? Na to mi přišla odpověď že je ucpaná tryska a chce to vyčistit v ultrazvukové lázní za 700 Kč... tak jsem se zeptal jestli si to můžu odvést domů, rozdělat trysku a profoukat ji kompresorem... A prý můžu!!! A jelikož dělám taky v prodeji, tak jsem se zeptal jestli budou mít správu, že jsem si to odvezl neopravené a případné další reklamace mi budou automaticky zamítnuté, tak že to ANO a najednou neměla ani kompresi! (takže neznalci by odjeli domu v duchu že ušetří, ale ve skutečnosti by pohořeli), takže v rámci záruky jsem ji tam nechal a zaplatil 700 Kč jelikož se na to nevstahuje ani záruka s jejích servisem! Hádal jsem se na co je tam filtr, který propustí bordel a že bych chtěl i jiný husčí filtr za který si připlatím a to není... Za týden jsem si pro ni jel, přede mnou startoval a nešlo mu to asi až na po 10.. dojel jsem domů večer a druhý den po práci začal sekat... No spíše startoval.. Pak chytla, sekal jsem asi 5 min a zdechla a nešla nastartovat už... Benzín jsem přelil do pily a šel aspoň řezat a uklidnit se ke dřevu... Odvezl jsem druhý den křoviňák zpět, uvedl stejnou závadu a za týden se mi ozvali, že mám zadřený píst a oprava je 5tis Kč! Přijel jsem a začal se dohadovat... Oni že špatný benzín s olejem já na to že jsem to míchal stejně do pily a ta je v pořádku jestli to nezjistili už při té první reklamaci a oni že to kontrolovali okem, tudíž nerozebrali a tak viděli jen 1/4 z pístu a ta byla dobrá místo kontroly rozebrat - zkontrolovat, takže jsme se hádali o kontrole pístu a on mi řekne a co tady vůbec řešíte? Máte ji zadřenou! Já se snažím vyřešit svoji záruku se servisem! No ta vám už z končila tímto!... Cože? To mi chcete říct že jsem ji zadřel za 5min sekáním? Odpověď nejvyššího mechoše zdrcující : JÁ MÁM ZNÁMÉHO, KTERÝ VÁS VIDEL SEKAT MINMÁLNĚ 5HODIN TUDÍŠ SI TU VYMÝŠLÍTE!!! to si ze mě děláte srandu s tím co jste teď řekl, že ano? JÁ NIC NEŘEKL! To do mě vjely nervy a už jsem se neudržel a začali jsme se hádat... Můj názor byl že při prvním dovezení, kdy jste ji údajně štelovali, jste se na ni moc nepodívali, jela tak jste ji daly zpět ke mě... Když jsem ji dovezl po druhé tak se dělala ultrazvuková lázeň a čištění karburátoru se štelováním a dala se mi zpět s tím že jste ji nezkontrolovali celou, tudíž nevydělali pýstek a napsali jste že je dobrý, protože jste viděli jen jednu stranu.. Ona ta tryska mohla vynechávat už od začátku, tím pádem jela kolikrát na prázdno a tím pádem se mohla přidřít a vy pak místo toho aby jste ji rozdělali a zkontrolovali tak jste podle vašich slov- cituji : MY ZKONTROLUJEME TY NEJPRAVDĚPODOBNĚJIŠÍ A NEJLEVNĚJŠÍ ZÁVADY, KTERÉ SE DAJÍ OPRAVIT A V ZÁKONÍKU MAUNTFIELDU MÁME, ŽE MOTOR NEROZDĚLÁVÁME, JEN NA PŘÁNÍ ZÁKAZNÍKA ZA 2TIS KČ!!! Což mi ani nenabídli jelikož si byli vědomi, kam to směřuje..a ještě se mě zeptá během hádky kde pracuji, že toho vím dost o zákonech, takže muj obor prodejce se mi na chvilku hodil, ale bohužel s tím nic nenadelam... Takže případný servis vám zkontroluje to nejlevnější a nejpravděpodobnější a že to může mít za následek katastrofální dopad stroje už jim je jedno... takže reklamace zamítnutá, neopravené, arogantní chování u kterého se nebojí lhát a napadat slovně... No nic méně po 3/4 hodině jsem se zbalil a odjel s křoviňákem do firmy Kedul, kde mi již zpracovali jinou motorovou pilu (taktéž koupena v Mountfieldu, ale už po záruce), kde prý je taky zadřená a cena opravy jako nová... V Kedulu se přišlo na to, že zadřená není, ale je jen vysypané ložisko a oprava za 500 a pila jede dále(už jen v lese) a s opravou křoviňáku je cena 1500kč se slovy servisáka : Mountfield mě opět nepřekvapil, máme tady více strojů na servis od zákazníků, kterym to M zamítl nebo dal přehnané ceny za opravy... Moji verzi potvrdil, že od počátku byla divná a že to tryskou a následným odfláknutým servisem a prohlídkou mohla způsobit právě vadná tryska... Tudíž jsem si obrázek udělal svůj a v Mountfieldu si max koupím ztrátový olej do motorovky na řetěz a modlím se, aby další stroje mi od nich vydrželi...

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  <  41,  42,  43   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika