Honda Vs. Briggs&Stratton



host - 57.215 (?)
22.1.2015 10:48 Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  <  16,  17   
                  
host - 216.69 (?), 20.8.2014 13:08
Brigs taky hned nechytne když stojí dlouho. Poslední brigsy maji karburátor namísto membrány a jsou citlivý stejně na starý benzin.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 227.2 (?), 21.8.2014 13:07

Je pravda, ze Brigs mam asi o pet let dele, nez-li Hondu, tak je to asi jeste starsi konstrukce motoru na kvalitu benzinu neni tak narocny, ale ma vyssi spotrebu, hlucnost a nema tak kultivovany chod.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 216.69 (?), 21.8.2014 16:07
Starší brigs má membránu a spotřebu žádné mini průtoky přes karburátor jako Honda.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 227.2 (?), 20.8.2014 11:52

Pokud secete opravdu casto GCV 160 staci, jinak mam GCV 190 a pripada mi to lepsi, kdyz se neco pravidelne tolik neseka, kdyz treba je to mokre, prece jen, ta GCV 190 bych rekl, ze je o kousicek lepsi.I rychleji se necha sekat, neztraci to vykon.Prece jen, on pojezd vykon ubere.GCV 160 dobre, u mne osobne GCV 190 jeste lepsi volba, pokud vylozene nesekate do tydne znovu.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 152.14 (?), 25.8.2014 21:29
Nedávno jsem pořídil stigu s motorem honda SVC190 autochoke. Porovnám ostatní modely, které mají motory B-S a o stejném obsahu tedy 190cc a přibližně stejné konfiguraci a ceny sekačky. Honda má rozvod OHC a kroutící moment 11,3Nm B-S mají většinou SV rozvod a kroutící moment od 8,8 do 9,5Nm.Při stejném výkonu 6,5 PS. ?!?Není co dodat.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 152.14 (?), 25.8.2014 21:31
oprava: je to honda GCV190
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 89.197 (?), 18.9.2014 22:20

Když srovnám motor Honda GCV 190 a BS 850 volil bych radši ten briggs. Oba tyto motory mají stejný objem tj. 190 a BS má o chlup větší kroutící moment.

Ale hlavně motor GCV 190 Honda je samotnou Hondou označen jako hobby. Profi motor má označení GXV..rozdíl je v materiálu válce!!!  Ten zatracovaný briggs má totiž ten válec litinový!!!

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 216.69 (?), 19.9.2014 6:42

Dlouho se dělají plovoucí čerpadla pro hasiče s honda motory a hlavně hobby gcv motory, nedávno se zase začal opičit briggs :-).

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 57.215 (?), 20.1.2015 13:46

Častým tématem při výběru stroje je otázka: „Do jakého náklonu můžu stroj používat?“ Odpověď není jednoznačná,protože je zapotřebí rozlišit 3 různé limitní stavy:

  1. maximální přípustný náklon, při kterém motor bezpečně maže a nehrozí jeho poškození
  2. maximální přípustný náklon, při kterém je stroj stabilní a nepřevrací se
  3. maximální přípustný náklon z hlediska bezpečnosti práce

Výrobci motorů uvádějí jako trvale možný náklon 20°, při tomto naklonění  nehrozí žádné poškození ani únik oleje. Krátkodobě na 1 minutu je možné naklonit stroj v jakémkoliv směru o 30°, v takovém případě může hrozit drobný únik oleje odvětrávacím kanálem klíkové skříně. Teprve dlouhodobé úniky oleje pod úroveň minimální hladiny v klikové skříni motoru by vedly k závažné poruše. Abychom zamezili znečištění vzduchového filtru, doporučujeme jezdit se vzduchovým filtrem výše ve svahu. Při konstrukci stroje vždy pamatujeme na to, aby bylo možné navrhnout co nejstabilnější stroje. Proto jsme zvolili tak nízko položená těžiště a tak široké rozchody kol, které lze dle potřeby ještě rozšířit, popřípadě doplnit o dvojmontážky. Proč tedy udáváme jako maximální možnou hodnotu svahové dostupnosti jen 10°? Naše sekačky jsou podrobovány důkladným bezpečnostně-technickým prověrkám a splňují současné požadavky státní zkušebny pro bezpečnost práce. A právě bezpečnost práce udává, že člověk, který obsluhuje takovýto zemědělský stroj, nesmí překročit tuto maximální hodnotu. Víme, že stroje běžně pracují v náklonech kolem 30°, mažou, nezadřou se, nepřevrací, prostě fungují. Vždy je to ale o tom, že dotyčný sekáč porušuje onu důležitou bezpečnost práce a jemu potenciálně hrozí nebezpečí v podobě podklouznutí nohy, upadnutí, ztráta kontroly nad strojem apod.. Pokud jiní výrobci udávají na svých strojích maximální svahové dostupnosti 20 či 30°, záměrně zatajují nejdůležitější věc - bezpečí člověka. My se tomuto bráníme, chráníme zákazníky před úrazy, či zraněním a rozhodně nebudeme nikoho nabádat k tomu, aby sekal ve 30° svahu. Na dotaz, zda stroji nehrozí při takovém náklonu nějaká závada, však s klidným svědomím odpovídáme: „Stroj je na to stavěný a vydrží.“

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 57.215 (?), 22.1.2015 10:48 Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
<  16,  17   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika