Honda Vs. Briggs&Stratton



host - 166.197 (?)
23.6.2017 21:18

Váš názor, že Honda má mnohem méně emisí, je názor přežitý.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
         
skolin - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (78), 5.6.2007 21:11
Mno já mám pocit že intek neni tak starý - řekl bych že rádově může mít tak 5let, o proti clasiku (sprintu) který se vyrábý už cca 20let a mimo jiné niní i v ČR.  a honda přeci taky neni nejmladší... Jinač oba jsou ve směs stejné dobří. Spíš bych ale dal přednostr briksu, je o něco levnější a snese opravdu hodně. Honda mi příjde méně hlučnější, klidnější - pravidelný chod, a snadnější startování (účinější sytič a dekompresní ventil) což je vhodnější pro ženy či starší lidi, čili záleží na povaze uživatele, a vzhledem k tomu že budete mít defakto nový udržovaný trávník a sečení vám bude zabírat více času, oceníte myslim, spíše Hondu- můj osobní názor.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 76.70 (?), 22.6.2007 17:12
Plně bych souhlasil s příspěvkem z 21.5.07 20:12 - vcelku rozumně vystihuje daný problém. Včera jsem koupil sekačku Dolmar 53 cm s pojezdem  s motorem Briggs 6PS. Také jsem uvažoval o Hondě jako značce, ale servismani mně řekli, že je na Hondu vše mnohem dražšší. No a zatím první zkušenosti? Nový motor BS naskočil na první zátah lankem!!! Že by byl nějak hlučný se mně nezdálo, krásně si mumlal a tráva byla v momentě posekaná. Takže uvidíme dál. Na nějakou modernu bych u sekačky moc nehleděl - není to auto, ve kterém jezdíte denně a hodiny a km. Jestli sekačka sežere za půl hodiny sečení 3 nebo 4 deci benzínu, jaký je rozdíl v Kč?
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 168.32 (?), 23.6.2017 11:16

Souhlasím. I přesto, že seču trávo často, tak spotřebu neřeším. Briggs fuguje již deset let s výměnou svíčky a každoroční výměnou oleje.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 3.211 (?), 23.6.2017 17:45

V naší kotlince stále převažuje cena nad zdravím. Honda dává mnohem míň emisí. Stále se setkávám s lidmi, kteří přehlížejí nízké emise. Kolem se motá dítě, které dýchá splodiny. Honda je dražší a jak si hodnotíte zdraví? Ze sekačky dýcháte přímo splodiny. Vyčochtaný nafťák odnesou lidi za autem na kolech, pěšky, ve městech. Ten ha.jzlík, který s tím jezdí má sajrajt za sebou a ještě na každé křižovatce tůruje motor. Páni policajti tohle nevidí a v civilu dělají to samé. Briggs jsou spolehlivé motory, nemám proti nim vůbec nic. Nicméně suché konstatování, že jede, seče a startuje je málo. 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 166.197 (?), 23.6.2017 21:18

Váš názor, že Honda má mnohem méně emisí, je názor přežitý.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 199.94 (?), 24.6.2017 7:45
Až budou motory SV Brigs Straton přežitek, a nebudou se vyrábět, tak jo. Honda má OHC a OHV ventilové rozvody u sekaček a jinde emise mají tyto motory mizivé proti SV.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6460) - 9.135 (?), 24.6.2017 7:51

Je někde zveřejněná informace o tom rozdílu? Pořád s tím argumentujete bez konkrétních údajů. Rozdíl v konstrukčním principu je. To víme. Ale o emisích nikde nic. A jiný konstrukční princip nutně nemusí znamenat významný rozdíl v emisích.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 53.67 (?), 25.6.2017 21:24

Pane P.P.k Vašemu dotazu Honda vydala prohlášení k emisím. Dovoluji si je sem dát. Stejné prohlášení mohl dát B@S k motorům s postranními ventily(SV). A nedal, protože ty motory emisní limity nesplňují. A po EDP 125 provozních hodin by emise SValve ještě vzrostly.

Prohlášení k motorům Honda

JAK JE TO U HONDY SKUTEČNĚ S EKOLOGIÍ SPALOVACÍCH MOTORŮ NA SEKAČKÁCH A JINÝCH STROJÍCH?

Začátkem července letošního roku proběhla napříč veškerých médií informace o tom, že evropská komise schválila nové emisní limity pro stroje, které pohání spalovací motor a nejsou určeny pro silniční dopravu. Týká se to tedy téměř veškeré pracovní techniky, jako jsou např. buldozery, rypadla a jiná těžká stavební technika, ale i malá stavební a zahradní mechanizace. U Hondy se to týká v podstatě veškerých vyráběných motorových strojů (zahradní technika, elektrocentrály, čerpadla atd.) a motorů, které Honda dodává jako pohonné jednotky různým dalším výrobcům malé mechanizace.

Jaká je nyní skutečnost?
Již v roce 1998 se evropská unie začala zabývat regulováním škodlivin ve výfukových plynech u jiného zařízení než-li jsou automobily. Inspirací byly v USA platné normy EPA.
Byla přijata emisní norma pod označením 2002/88/EC, která přicházela v platnost ve dvou fázích:
Fáze I. – Euro 1, která obecně platí od 11.8.2004.
Fáze II. – Euro 2, která pro různé kubatury motorů platí od různých dat, nicméně hraničním datem je 1.8.2008.
Od tohoto data, musí veškeré spalovací motory v malé zahradní, komunální a stavební technice splňovat emisní normu Euro 2. Tyto motory jsou patřičným způsobem také označeny.
Ještě je nutné dodat, že součástí nařízení 2002/88/EC je také stanovení tzv. EDP (Emission Durability Period) pro každý vyráběný typ motoru. Je to množství odpracovaných motohodin, po dobu kterých musí daný typ motoru splňovat emisní normu. Pro některé typy motorů je tento počet motohodin stanoven na 50 a pro některé zase např. 250 nbo dokonce 1000 motohodin.
Pro názornost např. křovinořezy Honda mají stanovenu hranici EDP min. 300 motohodin, sekačky na trávu Honda poháněné motorem GCV160/190 mají stanovenu hranici EDP min. 125 motohodin, zahradní traktor Honda má stanovenu hranici EDP min. 500 motohodin, elektrocentrála Honda ECT7000K1F má stanovenu hranici EDP min. 500 motohodin a např. čerpadlo Honda WB30 má stanovenu hranici EDP min. 500 motohodin. atd.
V současné době všechny motory Honda s rezervou cca 100% splňují emisní limity Euro 2.

Co pro Hondu znamená nová směrnice?
Vzhledem k tomu, že již dnes motory Honda s rezervou bez výjimky splňují platnou emisní normu Euro 2, není nejmenší důvod se obávat ani případného zpřísnění emisních limitů. Honda jako přední výrobce spalovacích motorů je připravena okamžitě na nové emisní limity reagovat tak, aby spolehlivě motory splňovaly požadované emisní limity.

Všichni majitelé jakékoliv zahradní techniky, stavební techniky či jiné malé mechanizace značky Honda mohou být naprosto v klidu a nehrozí nikomu z nich žádné postihy za neplnění emisních norem. Honda je pro své zákazníky jistotou a zárukou toho, že stroje Honda jsou schopny kdykoliv doložit plnění platných předpisů.

V případě jakýchkoliv nejasností se s důvěrou obraťte.

Vaše Honda Power Equipment

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 199.94 (?), 25.6.2017 21:56
Hmmm úplně si dovedu představit slovenského mechanika, jak před komisařem z EPA něco drmolí o pilníku na ventily a on mu řekne, milej zlatej ani kdybys ten pilník měl zlatej, tak se nevlezeš do normy, kterou moderní motor splňuje se 100 % rezervou, to je nářez SV. Dík za článek, bude se mi líp spát.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 175.210 (?), 24.6.2017 9:21

Opravdu si myslíte, že ventilový rozvod nějak výrazně ovlivňuje výfukové zplodiny, podle vás emise.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika