|
Honda GCV160 - hejblata na karburatoru
|
|
|
|
Předchozí příspěvky | 1, 2, 3, 4, 5
|
|
|
|
host - 72.149 (?), 16.7.2015 8:03
Tenkrát to byl "boj" o terminus technikus "emulsní trubice". Tehdy jeden, slovy jeden diskutující tento název napadal. Já si ale myslím, že je jedno jak se to v diskuzi nazve, podstatné je, aby bylo jasné o co jde. Já Standovi nevděčím, za ten název, ale za to že popsal podrobně, proč k problémům s katburátory Honda dochází a co je skutečnou příčinou. Takže díky Stando.
FO
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 178.9 (?), 16.7.2015 13:08
PP jak jste se dopracoval k hodnocení čemu nerozumíte. Většinou má v jednoduchých problémech pravdu, vystrkuje BS, který na Hondu nemá. Opraváři většinou BS vystrkují, že je Honda drahá a tlačí BS. Na vrtění nožem BS stačí, na traktůrku na Hondu nemá.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
Standam - Stříbrný Zahrádkář (471) - 136.63 (?), 16.7.2015 14:19
Zdravím, nic nikam "netlačím" a je mi úplně jedno co mám na stole rozebráno. Nikdy se nevymlouvám na "nekvalitní palivo" a jiné výmluvy, kterými sevisy omlouvají svojí neschopnost.
Pokud porovnáváte porovnatelné, tak je úplně jedno co ten, nebo onen traktor pohání. Rozdíl je pouze v tom, žed jeden je smontován metrickými šrouby a druhý s palcovými rozměry šroubů. Standa.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
host - 105.167 (?), 16.7.2015 15:00
Debata na tomto kroužku není o neschopnosti servisáků. Brečí tu neschopní majitelé. Servisák aditivum do benzínu nedoporučí, přiliš levná oprava a náhodou by si takto pomohl majitel, který příště nepřijde. BS celkem zdatně kopíruje Hondu, tj tak vše. Zdravím.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
host - 72.149 (?), 16.7.2015 17:38
Co to tady povídáte za nesmysly! Honda také dodává aditivum do benzinu pro své motory. Používání je uvedeno i v návodu a při koupi sekačky vás prodávající upozorní na nutnost toto aditivum do benzinu přidávat. Servisáci s tím nemají nic společného. Navíc problém je v tom, že když je karburátor zanesený, tak jen přidání aditiva vůbec nemusí pomoct. Pak by mohl pomoci "čistič palivových cest" pro benzinové motory. Nakonec to vyřeší ultrazvuk.
FO
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
host - 178.9 (?), 16.7.2015 18:23
Ehm, píše snad, že Honda aditivum nedělá NÉÉ. Píše, že ho dělá i BS. Proč BS dělá aditivum FO zapněte závit. Jo, aditivum nemusí pomoct, každý problém dotáhne majitele do servisu. S aditivem jich bude mnohem míň. A s aditivem před uložením motoru žádni.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 11.107 (?), 16.7.2015 19:54
Tak je jasné, že výrobci motorů žádná "svoje" aditiva nevyrábí a jen někdo balí to stejné do firemních obalů. Nechápu proč si je nekupujete v jiném "normálním" a větším balení. Vyjde to o hodně levněji. Taky by se snad nemělo zapomenout že aditiva nejsou "tekutý" mechanik a používat je spíše preventivně je jejich posláním.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
host - 72.149 (?), 16.7.2015 20:23
Bohužel nerozumím tomu, co jste vlastně chtěl sdělit. Bohužel na to moje i zapnuté závity nestačí. Já jsem napsal, že Honda dodává aditiívum a že jeho použití doporučuje. Proč asi? Nemyslím si, že BS to aditivum co dodává také vyrábí. Pokud to bylo někým napsáno, že vyrábí, tak se jistě jedná o nepřesnost a nemá smysl z toho dělat závěry. To co jsem napsal bylo myšleno, že když už problémy jsou, tak že aditivum asi nepomůže. Jinak souhlasím s tím, že když se aditivum používá soustavně, že problémy pravděpodobně nenastanou.
FO
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
brousek - Bronzový Zahrádkář (71) - 147.46 (?), 16.7.2015 22:34
Pane FO, nevím který motor Honda a v čem provozujete. V návodu k mému GSV190, který osobně nepovažuji za něco co by mi dalo jasné a hlavně přesné informace a pokyny co a jak udělat, napsáno, že můžu použít stabilizátor paliva za účelem prodloužení jeho životnosti a že je to jen moje volba. Mezi řádky je chytře napsáno, že mám po ukončení práce a hlavně při odstavení motoru na delší dobu vyprázdnit palivový systém a při opětovném použití naplnit palivový systém čerstvým palivem. Stabilizátor v žádném případě nezabrání poruše typu zalepeného karburátoru. Je třeba zabránit přístupu vzduchu k palivu a mám pocit, že někdo velmi brzy doporučí doplnit odlité množství paliva z kanystru skleněnými kuličkami, jak se dělalo v mokrém fotoprocesu, aby se zabránilo okysličení vývojky. S čerstvostí mohou být také problémy již u čerpačky, protože nikdo neví a také nikdo neřekne, jak staré sračky si čepuji ze stojanu a teď co se zbytky paliva, když provozovatel motoru Honda, nemá další jiný stroj ve kterém by je zužitkoval.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
Pokračování této diskuze (další příspěvky) | 1, 2, 3, 4, 5
|
|
|
Trendy ze sítí 17. týden – terasy
V 17. týdnu se zaměřujeme na trendy ze sítí, konkrétně na inovativní přístupy k terasám, které spočí...
DIY nástěnná závěsná výzdoba vašeho domova
Hledáte nový DIY nápad na výzdobu stěn? Vyzkoušeli jste obrazy, cedule, obrazové koláže, plovoucí po...
Okouzlující pohádkové zahrady, které rozproudí vaši představivost
Zde je spoustu okouzlujících nápadů na miniaturní vílí zahrádky, které rozproudí vaši představivost ...
Skladování a organizace hrnků na kávu: kreativní nápady
Dobře, přiznejme si to! Pokud jste se zastavili až tady, pak jste stejní závisláci na kávě jako já! ...
Geniální nápady na police do koupelny pro dokonalý pořádek
Nezáleží na tom, jak malá je vaše koupelna, každá koupelna potřebuje vyhrazený kus nábytku na ručník...
|
|
|
|