Pane FO, nevím který motor Honda a v čem provozujete. V návodu k mému GSV190, který osobně nepovažuji za něco co by mi dalo jasné a hlavně přesné informace a pokyny co a jak udělat, napsáno, že můžu použít stabilizátor paliva za účelem prodloužení jeho životnosti a že je to jen moje volba. Mezi řádky je chytře napsáno, že mám po ukončení práce a hlavně při odstavení motoru na delší dobu vyprázdnit palivový systém a při opětovném použití naplnit palivový systém čerstvým palivem. Stabilizátor v žádném případě nezabrání poruše typu zalepeného karburátoru. Je třeba zabránit přístupu vzduchu k palivu a mám pocit, že někdo velmi brzy doporučí doplnit odlité množství paliva z kanystru skleněnými kuličkami, jak se dělalo v mokrém fotoprocesu, aby se zabránilo okysličení vývojky. S čerstvostí mohou být také problémy již u čerpačky, protože nikdo neví a také nikdo neřekne, jak staré sračky si čepuji ze stojanu a teď co se zbytky paliva, když provozovatel motoru Honda, nemá další jiný stroj ve kterém by je zužitkoval.