Hecht 7100



host - 161.166 (?)
12.12.2016 20:22

Je to tak. Mám Agzat s dif. na orbu a tažení, Vari na rotavátorování, ale kdybych si musel vybrat, vzal bych Vari pro větší univerzálnost.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  <  11,  12,  13,  14,  15  >   
                     
host - 11.110 (?), 12.12.2016 17:44

Nějak se v tom už ztrácím. Protinázor kterým kvalitním výrobkům?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 105.167 (?), 12.12.2016 18:04

Hecht 7100 host - xxx.xxx.32.29 (?) 11.12.2016 20:00 Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu) Volnoběžky v kolech jsou na dvě věci,,,,,,, protinázor třeba tomuto

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 11.110 (?), 12.12.2016 18:23

Já mám totiž ten pocit, že když někdo píše kladně o Vari, je to bráno jako by psal, že je to bezchybný a nejlepší stroj, co může být. Aniž by to teda vyslovil.  Jasně že jsou lepší jednoosáky než Vari, stejně tak i horší - k tomu tech. zázemí apod, no a pak už je na každém jak si to vyhodnotí a pro co se rozhodne.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 105.167 (?), 12.12.2016 18:53
Tak tak, já mám i pocit, že Vari je takové měřítko a tím se stalo z důvodu oblíbenosti a spolehlivosti. A na toto kritici zapomínají, klady výrazně převažují nad nedostatky.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 161.166 (?), 12.12.2016 19:55

No jo, ale v tomto vlákně se mluví o dvou typech volnoběžek. U Vari je klasická, ale u Hechtu je "falešná", kdy se kolo otočí zhruba o 3/4 otáčky než se zasekne o doraz. A právě tato volnoběžka je pro jízdu s vlekem peklo. Při zatáčení nevíte, kdy se řízení zablokuje (záleží na výchozí poloze dorazů) a při tahu do kopce to většínou táhne do strany, poněvadž zabírá jedno kolo. Co se týká zatáčení s naloženou vlečkou ve stoupání, je skutečně v Vari namáhavější, ale není to nic tragického. S Agzatem s diferenciálem je to nádhera, ale to se jedná o jinší kategorii traktůrku.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 105.167 (?), 12.12.2016 20:13
👍 Ano, ta volnoběžka je rozdíl levná čína a kvalita Vari. Agzat je agzat, Vari je vari. Něco je lepší na Vari, něco na Agzatu, v obou případech se jedná o kvalitní výrobky. Česká nátura nedovolí přiznat chybu levného nákupu až po až se ukážou problémy, zablokované řízení v provozu na silnici a další nedomýšlet, a potom se u piva tragikomikovi rozváže jazyk, jak chtěl ušetřit a naletěl.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 161.166 (?), 12.12.2016 20:22

Je to tak. Mám Agzat s dif. na orbu a tažení, Vari na rotavátorování, ale kdybych si musel vybrat, vzal bych Vari pro větší univerzálnost.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 209.184 (?), 16.12.2016 15:58
Nestačím se divit, jaká je úroveň strojařského vzdělání a marketingového oblbování. Týká se to, jak spojky přenášející kroutivý moment z motoru, do převodovky, a tak, takzvané volnoběžky v kolech. Automatická spojka u Vari, nebo Agzata je ta nejobyčejnější odstředivá rozběhová čelisťová spojka. Konstrukční řešení u Jikovu dvoučelisťově, u Hondy tříčelisťové. Volnoběžka, je strojní zařízení do kterého se během provozu nezasahuje, pracuje samostatně, bez zásahu zvenčí. To co je v kolech varíka a agzatíka je obyčejná obousměrná zdrž s blokací. Marketingově se vynese do nebes a pak funguje stará vesta - tak dlouho se opakuje výmysl, až se stane pravdou, přičemž se v míře nejvyšší využívá neznalost a povrchnosti.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 105.167 (?), 16.12.2016 17:06
Divit se můžete do alelůja, kdopak tu srovnával spojky jedině teď a vy. Vari má obyčejnou zarážku v kole, která funguje, mnohé jiné složitosti stojí dvakrát víc a jak se po.se.rou, tak se nedoplatíte. Vari není na jízdu 1.2.3. plný kotel 20 km tam a zpátky. Vari je šikovný cenově dostupný a nadmíru kvalitní stroj na menší pozemky a komunál.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 191.30 (?), 12.12.2016 20:24
Nechte už toho a přestaňte míchat jabka s hruškama. Každá z těch mašinek je jiný level. Hecht je na zahrádku, kde mám k obdělání 150 nebo200m² a hechta používám místo koleček, na práce, prakticky vedle baráku, abych sousedovi ukázal, že na to mám. Vari je „jinší“ kafe. Přestože má nedostatků až až, tak je určeno k obělávání plochy podstatně větší, ještě před 20léty, ve svých propagačních materiálech psali, že je Vari IV, vhodné k obdělávání dvou hektarů. Myslím, že to „kapánek“ přehnali. Zrovna tak jako u oborávacího pluhu. Napřed vyorávali oběma radlicemi a jezdilo se podle znamenáku, tak dnes od toho ustupují a znamenák tam není a brázdy vyorávají postupně po jedné a edna radlice jede v předchozí brázdě, místo znamenáku. Tady sami uznávají, že to velmi mírně řečeno přehnali.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  <  11,  12,  13,  14,  15  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika