Já mám frézu Vega 651 parkuji jí ve stodole kde je stejný mráz jako venku. Když jdu startovat nacupuju, dám sytič a plný plyn a na druhé natažení chytne, pak uberu na půl plynu, nechám tak 2 minutky blafat a pak už hurá do práce, vypnu sytič, plný plyn a už to lítá
pokuď tam nalejete kupříkladu SAE 30 bez W jedná se o letní olej, toto označení ovlivňuje jak dynamickou viskozitu tak i mez čerpatelnosti v závislosti na teplotě, pokud se budete snažit startovat motor, který je mazaný olejem tuhým jak med...
SAMOZŘEJMĚ, že vím že je zimní a letní olej ale opakuji na chytání motoru to nemá vliv a takový odpor to zase v klikovce nemá aby nešlo /obtížně /pohnout motorem že by se ani jednou neprotočil
Pokud se pokusíte startovat motor s olejem SAE 30, který stál celý den venku při -15°C, tak Vám garantuji, že utrhnete startovací šňůru a přitom ani nedosáhnete startovacích otáček. Vlastní zkušenost s motorem Honda GCV 160, když jsem zapomněl vyměnit olej. Musel jsem jej nejprve zředit benzínem, aby se dal zahřát a vyměnit.
Viděl jste už olej PP44 v létě?A viděl jste už v sezoním zimním stroji olej co způsobí trhání šnůry?Trochu rozumu, v životě jsem neměl potřebu dávat do něčeho extra letní nebo zimní olej a věřte že motorových přístrojú jsem rajtoval dost a bez jediného poškození z důvodu nevhodnosti olejů a to jak v motoru tak i v benzinu