Ekodotace na motor Vari XP-200



host - 11.107 (?)
27.12.2015 22:44
Já bych čínu nijak nekritizoval. Bez ní netelefonujete, nedíváte se na televizi a nepíšete sem. Můžeme si o tom dva dny zde psát, můžeme i nesouhlasit, ale to je asi tak všechno, co s tím můžeme dělat. Já jsem bohu žel neměl možnost vzít ke srovnání i motor Honda 190, ale jak vidím, zvýším úsilí, abych ho také porovnal. Očekávám, že bude v tahu v tom kopci silnější, jen o kolik. Já se kvality motoru XP200 nebojím, litinová vložka, kuličkové ložisko na klice prostě standard profi Hond. Také tak nějak věřím i firmě, že před dodáním na trh dobře zvažovala a hlavně prakticky ověřovala kvalitu motoru. Motor prošel zkušebnou.Já motor mám první letošní sezonu a jsem s ním fakt spokojený. Žádné problémy. Jak dlouho vydrží je otázka, to opravdu nikdo neví. V současnosti je zazimovaný, tj. nádrž a karburátor bez paliva, motor v teple (kotelna), protože ho v zimě nevyužívám. Ale je třeba také říci, že ten motor nikomu nevnucuji, jen popisuji svoje zkušenosti s ním. Má-li někdo obavy z kvality nebo jiné svoje důvody chápu ho a je to každého volba pro jaký se rozhodne. Navíc od začátku tento motor není deklarován jako alternativa proti Hondám.
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  <  31,  32,  33,  34,  35  >   
                     
host - 11.107 (?), 27.12.2015 22:44
Já bych čínu nijak nekritizoval. Bez ní netelefonujete, nedíváte se na televizi a nepíšete sem. Můžeme si o tom dva dny zde psát, můžeme i nesouhlasit, ale to je asi tak všechno, co s tím můžeme dělat. Já jsem bohu žel neměl možnost vzít ke srovnání i motor Honda 190, ale jak vidím, zvýším úsilí, abych ho také porovnal. Očekávám, že bude v tahu v tom kopci silnější, jen o kolik. Já se kvality motoru XP200 nebojím, litinová vložka, kuličkové ložisko na klice prostě standard profi Hond. Také tak nějak věřím i firmě, že před dodáním na trh dobře zvažovala a hlavně prakticky ověřovala kvalitu motoru. Motor prošel zkušebnou.Já motor mám první letošní sezonu a jsem s ním fakt spokojený. Žádné problémy. Jak dlouho vydrží je otázka, to opravdu nikdo neví. V současnosti je zazimovaný, tj. nádrž a karburátor bez paliva, motor v teple (kotelna), protože ho v zimě nevyužívám. Ale je třeba také říci, že ten motor nikomu nevnucuji, jen popisuji svoje zkušenosti s ním. Má-li někdo obavy z kvality nebo jiné svoje důvody chápu ho a je to každého volba pro jaký se rozhodne. Navíc od začátku tento motor není deklarován jako alternativa proti Hondám.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 48.106 (?), 28.12.2015 9:14
Moje poznámka nesměřovala na vaši spokojenost, nýbrž na konstatování po jakém si testu dvou obsahově jiných motorů, že jsou stejné. Je mi šuma fuk, kolik toho číňané napodobují, já žádný patent nevlastním a že jsou střeva XP a Hondy GXV podobná jako vejce vejci není žádné překvapení. Pořád lepší čínský 4T, než 2T.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 11.107 (?), 28.12.2015 17:46

Já uznávám, že ten můj test není nic moc, i když jsem se snažil pro oba motory dodržet stejné podmínky. I rozdílnost obsahů obou motorů je mi známa. Ale pro některé jeještě víc rozdíl cen motorů a když už si určí, že jim 160 bude stačit pak XP200 jim ho plně nahradí a ještě ušetří. Teda zatím se to tak jeví, no. Fakt se ale pokusím někde půjčit motor 190, abych ty dva motory porovnal na stejné "trati". Jen teda je problém, že v blízkém okolí jej nikdo nemá a ani nevím o někom známém, kdo ho má. Kdo má Hondu jsou to plechový GXV 160 a ti novější mají GCV 160. Mám taky třeba odzkoušeno XP 200 na dvoutaktní DSK 316 s lištovou sekačkou AZS 345 a teda nic moc. Velice záleží na kondici a seřízení lišty a je to tak tak použitelná sestava. Seče, ale chybí otáčky, no. Zato stejná převodovka a mulčovač je bez problémů. jasně, nůž točí míň, ale funguje - seče, drtí, mulčuje.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
ladis000 - (35) - 69.44 (?), 28.12.2015 18:00

Výrobce Vari uvádí, že T19 a starší dsk 316 dvoutaktní se musí pro čtyřtaktní jednotku nechat předělat, právě kvůli otáčkám, protože ten čtyřtakt točí o 2000 - 4000 otáček méně. Žací lišty jsou tedy v tomto případě nepoužitelné. Předělání stojí 4000 kč, což nevím jestli není lepší koupit bazarovou čtyřtaktní 316ctku. U dsk 317 na dvoutakty zase dojde ke snížení rychlosti o 30%, ale stroj je zase naopak o nějaké ty procenta silnější. Teda tak to uvádí Vari:)

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 11.107 (?), 28.12.2015 18:42

Ale to já všechno vím, jen jsem to uvedl jako příklad kdyby to nedej bože někoho zajímalo. Jen teda si neodpustím - kam chodíte na ty rozdíly otáček? Zřejmě čtete, co výrobce uvádí, tak si prosím přečtěte, nakolik jsou jednotlivé motory nastaveny a snad vám nebude činit z těch čísel vyloudit rozdíl. Malá nápověda. dva tisíce to fakt nejsou. Všechny návody k motorům jsou na stránkách Vari.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 228.33 (?), 12.8.2017 10:02

Vážení a jaké jsou Vaše zkušenosti nyní v roce 2017?

Velmi děkuji za nové postřehy jak se převodovka DSK-317 chová při orbě nebo jste ji jjste ji raději upravili?

Co dělá sečení s lištovou sekačkou na DSK-316?

Děkuji za radu. U 2T mně odešlo tranzistorové zapalování a řeším co dál..

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 9.6 (?), 12.8.2017 10:20

Ekodotaci jsem řešil ke konci roku 2015. Motor XP-200 tedy u mě běhá druhou sezonu. Nemůžu si ten motor vynachválit, za tepla startuje na volnoběh jakoby nic. Honda mi už moc nedává smysl, tenhle motor vyjde levněji, má vložku válce a ložisko.  Převodovku DSK 317 bych neupravoval, se čtyřtaktem má víc síly, orba OK, tahání vozejku taky. DSK 316 bych otočil na šrotovné za novou s vypínáním náhonu, ta má robustnější vstupní soukolí a širší rozchod kol.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 199.94 (?), 12.8.2017 12:23
To vše a kvalitněji umělo GXV od Hondyv roce 1993. XP je Kopie nic víc.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Standa_HK_ - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1484) - 223.242 (?), 12.8.2017 13:39

Nechte si poradit od servisáka, co Vám zkouknul ten motor a konstatoval chybu v zapalování. Pokud je jinak motor 2T v pořádku, je lepší koupit to zapalování a bez změny jet dál.

Ekodotace a šrotovné pokřivily trh s nabídkou ND a ojetých motorů. V podstatě se Libická prodejna Vari stala jediným vrakovištěm s monopolem na prodej použitých ND. Nemáte tak šanci koupit 2T motor na ND a nepoužité ND rozprodat jednotlivě. Naopak Vari aniž by vyrábělo, má v rámci šrotovného spoustu dílů na repas a zajištění prodeje repasovaných ND.

Pokud chcete inovovat a máte dostatek peněz i práce pro stroje, pak se zamyslete nad tím, proč novou generací nářadí je koncept postavený na hydraulické převodovce RaptorHydro...

SfK

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 9.6 (?), 13.8.2017 10:14

Pane 199.94, plácáte nesmysly. To, že XP-200 je OHV motor automaticky neznamená, že to je kopie GXV 160. S tímhle motorem se v ničem neshoduje, a to jak základními geometrickými rysy (vrtání x zdvih) ani technickými parametry. Zongshen má svoji řadu motorů XP 140/160/175/200, která není kopií ale produktem jejich vlastího vývoje.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  <  31,  32,  33,  34,  35  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika