Ekodotace na motor Vari XP-200



host - 178.9 (?)
2.4.2015 14:07
PP: Tentokrát palec nahoru.
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  <  16,  17,  18,  19,  20  >   
                     
host - 48.106 (?), 1.4.2015 21:23

Zongshen kopie hondy... když necháte vyhledat odkazy přeji pěkné počteníčko od motorek po všechno.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 187.210 (?), 2.4.2015 9:51
Futro = také krmení pro voly.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6490) - 9.135 (?), 2.4.2015 10:33

Klika, futro, šál, jsou (bývaly) běžné slangové výrazy v motorařině. Není nutno dělat puristu a okřikovat diskutující. Šolajzna není lehká děva.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 178.9 (?), 2.4.2015 14:07
PP: Tentokrát palec nahoru.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 176.91 (?), 24.3.2015 7:15

Jistě, při provozu se každému podaří nějaký prokluz odstředivé spojky nad plán.Ale nebudu se chlubit, že tam nacpu trojku a testuju co to udělá při naloženém vozíku na asfaltu do kopce.Od toho je tam ten klacek a kolečka navíc.To já využívám, protože jsem letitou praxí dospěl k poznatku, že tak spotřebuju/opotřebuju nejmíň náhradních dílů a udělám max. práce.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 48.106 (?), 24.3.2015 8:46
Řadí se s předstihem, ne až nezbyde než dát z P na 1. Lze si i usnadnit rozjezd couvnutím vyřazením mimo cestu proti kopci a potom stačí rozjezd bez prokluzu spojky.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 4.243 (?), 24.3.2015 14:44

176 91 přečtěte si příspěvek 11 107 ještě jednou a nebo několikrát. Píše tam o kopci s rozjezdem, tak asi je pod jákým si asfaltovým kopcem možnost normálního rozjezdu na pojezd a jede se do kopce do prokluzu spojky - zastavení soupravy.. Podle jeho srovnání vyšli motory na stejno, tedy výkon a krouťák v praktickém provozu těch dvou motorů. Co je na tom k nepochopení? Keci o řadící páce a převodových kolech jsou snad zbytečná, nemyslíte?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 11.107 (?), 24.3.2015 18:58

Díky, ale já to beru tak, že kdo chtěl pochopit - pochopil. Stejně, by mě zajímalo, kdo měl doopravdy ten karbec z XPčka v ruce nebo "na stole". A generálky? Nevím, kdo může psát o nějakých generálkách těchto motorů, myslím tím GCV GSV i GXV od Hondy a nebo XP. To je přejde hned, jak zjistí cenu dílů. A nechtěl bych zde číst o replikách a výhodnosti takové generální opravy, protože pak už to je poločína s jiným nápisem. Když generálkovat Hondu tak originálním dílem ne? A von za ty peníze bude lepší nový, co? Problémy s karburátorem způsobené palivem si majitelé způsobují sami, dobře vědí, že se změnily jeho vlastnosti i složení, ale jsou líní se podle toho zařídit. Já jsem to nevymyslel, na mě nenadávejte, ale taky se musím zařídit abych měl klid. Co, čím, jak nepíšu schválně, to si musí každý vyzkoušet sám, nerad bych totiž aby zde byla další desetistránková tahanice jestli tím jo a nebo neé.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 178.9 (?), 24.3.2015 19:19
Generálku jsem na GXV za 20 let častého provozu dělat nemusel a první GCV jedou na sekačkách dodnes, za předpokladu běžné údržby. O replice na GO jsem nepsal, zmínil jsem karburátor a starter, takový díl není GO a bylo to ve srovnání s čínou XP 200, že má levné díly, což jsou kontrolované repliky. Repliky, o kterých jsem se zmínil, mají kvalitu, která je srovnatelná s jinými levnými díly.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 11.107 (?), 24.3.2015 19:26

No ale napsal jste toho mnohem víc na co jsem reagoval. Asi se chytáme jen toho co se hodí? A ano, repliky mají kvalitu, která je srovnatelná s jinými levnými díly. To je jako popisovat 1+1.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  <  16,  17,  18,  19,  20  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Cesta z litého betonu18.4.2024
Husqvarna 36. - zapalování17.4.2024
Ako očistiť zalakované časti?14.4.2024
Cesta z litého betonu13.4.2024
Motorova pila stihl 02813.4.2024
Kouří do místnosti12.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika