Dolmar a Metaltec
|
|
|
|
|
 |
 |
|
host - 176.32 (?), 1.9.2008 13:04
este raz, za co sa mam Radkovi ospravedlnit? za to, ze ma urazal a napadal? za to, ze 30.8. tvrdil, ze cerveny olej Stihl sa oznacuje ako 1:50 a inac sa nikdy neoznacoval? a ja som mu dal odkazy, ze to oznacenie oleja je skutocne take ako uvadzam ja, co potvrdil aj on, ze olej bol skutocne po 14.4 distribuovany pod nazvom ako uvadzam ja... teda za co sa mu mam ospravedlnit??? za to, ze som mal pravdu? za to, ze ja som ho neurazal?
za co sa mu mam ospravedlnit, ze tu dal zly interaktivny odkaz, ktory nefungoval a ja v dobrej viere som ho na to upozornil a on ma zacal zase urazat a napadat? a pri tom ten odkaz slutocne nefunguje, mozte si n aneho kliknut... teda konkretne za co sa mam ospravedlnit cloveku, ktory nemal pravdu a urazal ma???
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 176.32 (?), 1.9.2008 14:24
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 124.22 (?), 1.9.2008 22:10
Souhlasím, jen se divím, že je ještě někdo ochotný se s panem J.S. dohadovat.
|
|
 |
|
 |
 |
|
J.S. - Diamantový Zahrádkář (3388) - 103.201 (?), 1.9.2008 14:51
To netvrdím, ale co tvrdím se snažím doložit. Neustále je zdůraňováno možné zdravotní riziko přípravku. Má Bezpečnostní list, kde je uvedeno, že spalováním se neuvolňují nebezpečné látky, resp. jiné než při spalování olejů v motorech, testovali jej na 2T, tak předpokládám věděli, že 2 takt jede na směs oleje a benzínu, test účinnosti ověřili v Ústavu paliv a maziv i jinde - servisy, zkoušky firem při obrábění, sportovní střelba. Nestačí - v pořádku, ale pro svoji pravdu jsem použil konkrétní údaje. Zdravotní riziko je již poslední mýtus. V pořádku, taky nemám zájem kazit si zdraví. Toto ale např. napadá p. 44. který pravidelně myl, nebo ještě myje dosud filtr v benzínu??? Kolikrát to už udělal a ještě to považuje za normální??, další vykouří denně x krabiček cigaret, kde má přímo uvedeno, že to způsobuje vážné onemocnění, další používají vyjeté(přímo uvedeno rakovinotvorné, cigarety taktéž) a jiné směsky a nevyzkoušené oleje na řetěz, které vdechují, neboť tu mlhu dýcháme, zjišťoval si někdo z Vás, co to způsobuje, další dává do motoru raději 1:40, ale i 1:30, pro rezervu - to, co se spaluje navíc(někdo až o polovinu víc) zase vdechujete, další řekne, mě spotřeba nijak netrápí - každý ltr spálený navíc vyprodukuje díky spalovacímu motoru ve Vašich rukou x emisí ve Vašem okolí navíc, další si rozeštěluje karburátor - hned to mění hodnoty - víte jak??, další chce ušetřit a koupí levnější olej do skůtru, nebo motorky a dá jej do pily - co z toho letí?? O potravinách, mobilech, nábytku a dalších možných vlivech na naše zdraví nebudu psát. Když jsem se ptal na zkoušky a testy přípravku, tak mi bylo odpovězeno, že tolik ověřovacích testů a tak komplikovanou cestu na trh nemá snad žádný produkt u nás. Toto jsem opět nepsal proto, abych nerozhodnuté přesvědčil, ale proto, že když budu chtít něco odmítat, tak se ta hůl dá najít vždy. Na druhou stranu chápu ty, kteří se projevili tak, že to nemají 100% ověřené i ta zdravotní rizika. Ale tvrdit od stolu, že to nefunguje je podle mě slabý argument. Berte to tak, že je to moje řešení pro dlouhodobou ochranu motorů a proti mé chybě při mísení směsi.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 176.32 (?), 1.9.2008 15:05
dobre, spytam sa vas inac: mate k dispozicii test ustavu maziv a paliv nie starsi ako 2 roky, ktory potvrdzuje ucinok Metaltec-u v motorovom oleji a v oleji pred 2T motory? minimalne jeden test, ktory sa objavil na verejnosti bol napadnuty, ze pan, ktory bol tam podpisany nikdy tam nepracoval a nikdy nebol ani extrenym spolupracovnikom...
zaujima ma najma dlhodoby test, vplyv pouzivania Metaltecu z dlhodobeho hladiska, nie pridal som ho do motora, presiel som 200km a jazdi, huraaaa... resp. dolial som ho do prevodovky a ide ticho, hura... mate seriozne testy europskych (pozor udajne to skusala aj nejaka spolocnost v juznej ameriky, ci v afrike, ci kde to bolo a funguje to)
na to, ze nemate nic s predajom mate dost vela informacii, bezpecnostny list a aj ine, vysledky testov a pod. ku kazdemu predmetu vasej dennej spotreby mate bezpecnostny list a vysledky testov, alebo nam prezradite nieco o sebe, co este nevieme? dakujem
|
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 176.32 (?), 1.9.2008 15:22
ale ja neviem najst ziadny test od doveryhodnej institucie, kde by to boli aj dlhodobo skusali v motoroch automobilov a v 2T motoroch, preto prosim vas, aby ste tu taky test zverejnili... ja som aj tak rozhodnuty "rozhodit siete" a zistit pravdu o "pripravkoch do oleja"
|
|
 |
|
 |
 |
|
J.S. - Diamantový Zahrádkář (3388) - 103.201 (?), 1.9.2008 16:14
To jste měl udělat nejdříve, než popisovat svoje úvahy. Ústav paliv a maziv test udělal a potvrdil jej. To stejné z Bezpečnostním listem. Když by z toho vznikly nějaké škody, tak silně pochybuji, že by si to vzali na sebe a neověřili si, co potvrzují. Vždyť pokud to bylo tak, jak tvrdíte, že by to potvrdila osoba, která tam nikdy nepracovala, tak by 100% test a jeho výsledky zrušili a upozornili na chybu. Nebo si myslíte, že to klidně tak nechají a je jim jedno, zda to k něčemu je či není a oni to garantují. Ten rozbor byl komplexní a výsledky jasné. Nevím kolik test stojí, ale jen zkouška motoru pily po zadření - jaký tam byl olej jde do tisíců Kč. Pokud přípravek test má, tak další test by měl význam, kdyby se nějak změnily vlastnosti přípravku, nebo by to vůbec byl jiný produkt. Oni mi řekli, že nepotřebují dělat a platit další nákladný test, když si někdo myslí, že to nebylo při testování v pořádku. Porovnejte si různé oleje - co dle popisů mají umět a v čem jsou lepší než ty druhé, určitě nějakou zkouškou prošly, ale co když tomu někdo nevěří, tak mají udělat nový test? To si akorát můžeme my tady přát, ale výrobek při testech a zkouškách dosáhl deklarovaných hodnot, a proč do toho opakovaně investovat? Konečný efekt - můj názor - by se nevyplatil, neboť v nejlepším by to přesvědčilo pár nerozhodnutých. Kdo to chce a ví co to umí, tak neřeší testy a další zkoušky, kdo to nechce, tomu nepomůže 100 testů, ti mezi jsou někteří ochotni zkusit, jiní se rozhodnou, že ne. Takže suma sumárum, další test je zbytečný z pohledu výrobce. Možná, že se změní nějaké předpisy a bude muset být, ale nyní to já osobně nevidím, jako smysluplné.
|
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
|