Dakr Panter FD-2



host - 11.107 (?)
19.7.2014 20:38

O nějakých hmotnostech nákladu kolem 500 kg nemůže být řeč. Dakr nemá skoponou korbu k FD2 na tolik kilo stavěnou. Je na 200 kg s řiditelnou nápravu a je to přád lepší, než kolečko a R U. Určitě bych dnes volil FD2H a motor B&S 950 series a nemyslím si, že jeho sedm koní je málo. Bubnová sekačka je připojena zasunutím do profilu rámu FD2 a zajištěna pohon bubnu přes klínový řemen a napínací kladku, která slouží jako "spojka" zapnuto - vypnuto sečení. Toto se ovládá pákou na tuším levém madle řidítek. Bezproblémová konstrukce.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
host - 226.13 (?), 20.1.2009 12:25, zobrazeno: 12936x

Prosba o radu. Máte někdo prosím zkušenost s tímhle strojem /Dakr PanterFD-2/, pokud bych ho chtěl používat i pro přibližování hlíny, kompostu,dřeva, cihel buď na tlačeném vozíku jak jej nabízí Dakr, nebo na vozíku připojeném, pokud to ovšem jde. Zkrátka na dopravu na kratší vzdálenosti. Zajímal by mě váš názor, díky za radu a pozdrav.

Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 70.211 (?), 23.1.2009 17:56

Vozik poznám a dokáže to co slubuju ale je lepsi ten drahsi KOR VD 200

lepsie  

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
tkrist - (7) - 39.143 (?), 9.7.2014 19:15

Dobrý den,

rád bych se představil. Jmenuji se Tomáš Krist a pracuji jako konstruktér. Můj koníček je ovocný sad cca hektar. V sadu sekám trávu bubnovou sekačkou Dakr Panter, kterou jsem si k tomuto účelu koupil cca před rokem ve firmě Agrico Hodonín. Sekačka se už zpočátku projevovala dosti poruchově dvakrát jsem reklamoval zaseknutý pojezd a potřetí mi z motoru kouřilo po zahřátí. Při této třetí reklamaci jsem prodejce upozornil na chování motoru a řekl mu aby zkontroloval pístní kroužky, že motor spaluje olej. Prodejce reklamaci odmítl a vyměnil olej a vzduchoví filtr což zpoplatnil cca 700kč. Zamítnutí zdůvodnil prodejce tím, že byl špinavý vzduchoví filtr. Za dva týdny jsem sekačku použil a po posekani cca 5 arů v motoru bouchlo a přestal fungovat. Opět jsem zboží reklamoval. Prodejce poslal sekačku na expertízu do výrobního podniku. Dnes mi oznamil, že mu řekli, že jsem si závadu způsobil sám a reklamace se neuznává. Jako důvod uvedli špinavý vzduchový filtr ze kterého se dostal prach do motoru. Ten se už ale měnil minimálně dvakrát naposledy při třetí reklamaci.
Opravdu jsem dle mého názoru se sekačkou nedělal nic neobvyklého co by mohlo závadu způsobit.
Proto nedoporučuji!

S pozdravem Krist

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 86.140 (?), 17.7.2014 9:36

Dobry den

To ale potom zavada motoru B&S, nie firmy Dakr. Tak si kupte motor Hondu, alebo Jikov.  Inak je mam Dakr FD-2 a je to super stroj, bez konkurencie vo svojej triede. Samozrejme, ked by ste uz chceli ist aj do pody, uz by som volil Vari, alebo Agzat system, ale na prace urcene pre Dakra sa Vari ani Jikov jednoucelkama nechyta. Do buducna mozno kupim FD-3 ale to uz je ina bomba.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 140.103 (?), 17.7.2014 10:21

FD2 má slabej motor, na přibližování hlíny rozhodně není, FD2 bude ráda, když vyjede kopec pouze s vámi na sedačce, pokud uvažujete o vozíku, pak určitě FD3, ale i FD3 není na nějaké velké náklady díky převodovce. Více jak 500 Kg už převodovka nemusí utáhnout. Pokud chcete tahat a orat, pak musíte vzít jiný stroj, FD2, FD3 jsou v prvé řadě sekačky podobně jako zahradní traktůrky, není to na nějaké tahání, orání. Zvládne to odtáhnout vás + těch zmíněných 500Kg nákladu, nic víc nečekejte, jinak stroj zničíte.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 203.247 (?), 17.7.2014 16:17

Dobrý den máte nějaké obrázky jak je poháněná sekačka a jak vlastně funguje celý mechnismus bubnovky. Přemýšlím o výrobě tak hledám nějaké podklady. j.diblicek@seznam.cz

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 11.107 (?), 19.7.2014 20:38

O nějakých hmotnostech nákladu kolem 500 kg nemůže být řeč. Dakr nemá skoponou korbu k FD2 na tolik kilo stavěnou. Je na 200 kg s řiditelnou nápravu a je to přád lepší, než kolečko a R U. Určitě bych dnes volil FD2H a motor B&S 950 series a nemyslím si, že jeho sedm koní je málo. Bubnová sekačka je připojena zasunutím do profilu rámu FD2 a zajištěna pohon bubnu přes klínový řemen a napínací kladku, která slouží jako "spojka" zapnuto - vypnuto sečení. Toto se ovládá pákou na tuším levém madle řidítek. Bezproblémová konstrukce.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 226.13 (?), 21.7.2014 9:09

Také jsem stál před podobným rozhodnutím, nakonec jsem zvolil Vari. Léty odzkoušená převodovka se šnekem. Pokud naložím hlínu nebo písek, a to dost často, tak spíš začnou kola prohrabávat ale motor Honda i přes nižší výkon se nedusí.

  Tlačný vozík, jsem si vyrobil sám a myslím, že nemá chybu, snadná manipulace a prostupnost. Pokud by vás to zajímalo, ozvěte se a pošlu pro inspiraci foto.  Cihly cement a písek na stavbu, úplně ideální řešení.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika