|
Připojit reakci
|
|
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:
Dobrý den,
rád bych se představil. Jmenuji se Tomáš Krist a pracuji jako konstruktér. Můj koníček je ovocný sad cca hektar. V sadu sekám trávu bubnovou sekačkou Dakr Panter, kterou jsem si k tomuto účelu koupil cca před rokem ve firmě Agrico Hodonín. Sekačka se už zpočátku projevovala dosti poruchově dvakrát jsem reklamoval zaseknutý pojezd a potřetí mi z motoru kouřilo po zahřátí. Při této třetí reklamaci jsem prodejce upozornil na chování motoru a řekl mu aby zkontroloval pístní kroužky, že motor spaluje olej. Prodejce reklamaci odmítl a vyměnil olej a vzduchoví filtr což zpoplatnil cca 700kč. Zamítnutí zdůvodnil prodejce tím, že byl špinavý vzduchoví filtr. Za dva týdny jsem sekačku použil a po posekani cca 5 arů v motoru bouchlo a přestal fungovat. Opět jsem zboží reklamoval. Prodejce poslal sekačku na expertízu do výrobního podniku. Dnes mi oznamil, že mu řekli, že jsem si závadu způsobil sám a reklamace se neuznává. Jako důvod uvedli špinavý vzduchový filtr ze kterého se dostal prach do motoru. Ten se už ale měnil minimálně dvakrát naposledy při třetí reklamaci.
Opravdu jsem dle mého názoru se sekačkou nedělal nic neobvyklého co by mohlo závadu způsobit.
Proto nedoporučuji!
S pozdravem Krist
|
|
|
|
|