Brždění VARI z prudkého kopce



host - 96.42 (?)
30.9.2018 12:50

Tak tak. Mezi řídítky a zemí. Řemeně sem měl. Zaplaťpánbůh sem se zbavil přes bazoš.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  <  6,  7   
               
host - 84.190 (?), 27.9.2018 16:08

Pro pána 149.16.Omlouvám se, moje psaní je někdy k nepochopení a proto se budu snažit něco objasnit.Nepsal jsem, že pluh je krasavac, ale moje VARI -GLOBÁL je krasavec.Teď zpět k pluhu a k nastavovacímu tělesu.Pluh má zajišťovací kolík aby držel v pravo nebo vlevo.Jeho dráha byla dlouhá a vypadávání vydliček mě zdržovalo.To jsem úpravou omezil a přehazuji pluh nohama.    NT-3 se provozem uvolní.Duté kolíky se se dokážou i ohnout.Hlavně při trhnutí za kořen.Pak je těleso max. volné v závitu a zasluhuje si vymezení podložkou nebo dokonce výměnou kolíku.      Šířka brázdy je daná výrobcem, šlo mi o to, abych nedělal víc, než uvádí výrobce.Hlavně mi nepište, že to nejde, že pluh musí být kolmo, to vím.  Teď ty duše.To co jsem psal nebylo o vás.To bych si nedovolil.To jsem četl jinde a teprve dneska jsem zjistil, že jsem o vás zavadil, když jsem pročítal vaše psaní.Musí se to umět.I ty bezdušovky.Ne jenom nadávat.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 149.16 (?), 28.9.2018 7:25

No vidíte pane 84.190, jak ustupujete a přiznáváte, že šířku brázdy měnit nelze. Ono by to šlo, ale to byste musel mít úplně jiné nastavovací těleso, které bylo k dostání na Slovensku, ale které se již nevyrábí a šlo by bez přenastavování orat jen na jednu stranu. Originální nastavovací těleso i s pluhem od Vari, mám vyzkoušeno. Na tělese bylo pár lomů, odstraněných svařováním, tak jsem se modlil, ať mi to vydrží do doby vrácení. A jsem u duše, či spíše u bezdušových pneumatik, použitých na systému Vari. Napsal jsem, že mne s jejich nahuštěním vyhodli z pneuservisu, s tím, že je mám odevdat do sběrného dvora. Nebyl to jeden servis, ale dva. No a teď k tomu ořechovému. Když víte, jak na bezdušovky, tak proč to k sakru neporadíte! S tím nadáváním se velmi mýlíte. Je to pouze konstatování nedokonalosti tohoto systému, který měl v určité době své opodstatnění, zvláště, když marketingové žvásty vyzdvihují tento systém do nebeských výšek.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 96.42 (?), 28.9.2018 12:32

Včerá sem zas zapnul brzdu motorem. Šikovná brzda. Orat teprv budu.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 149.16 (?), 28.9.2018 14:58

Jak se zapíná, to je každý den jinak? A v čem je šikovná?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 96.42 (?), 28.9.2018 19:10

Aby brzdila

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
Zahradnik72 - (28) - 84.204 (?), 29.9.2018 23:42

150.170:

Mohl byste prosím upřesnit ty problémy s motorem XP200? Uvažuji nad tím, že jej koupím a tak sháním informace. (technická - Honda dělá ty motory prý taky v Číně)

Děkuji

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 40.227 (?), 30.9.2018 12:46
Zajímavý je, že já XP používám taky a nemůžu si ho vynachválit. Síly GSV Hondy sice nedosahuje, za to má ale velmi jednoduchou údržbu a startuje i v mrazech. Obecně největší problém je mezi řidítky a zemí, nastavit pluh k orbě včetně dorazů, seřízení dopředného sklonu a zaklápění hlíny se musí poprvé pořádně udělat, pak vám i středně těžká půda pujde orat jednou rukou. Vari system považuju za jeden z top strojů v rámci českých firem, problém je v hlouposti lidí a místní konkurenci, která šnekový převod, pro malotraktor vhodné řešení, neustále shazuje. Když vám to nevoní, běžte do řemeňáku, garantuju však, že brzy na vari přejdete zpátky.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 96.42 (?), 30.9.2018 12:50

Tak tak. Mezi řídítky a zemí. Řemeně sem měl. Zaplaťpánbůh sem se zbavil přes bazoš.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
Zahradnik72 - (28) - 84.204 (?), 30.9.2018 13:23

Chcete říct, že Hondy v mrazech (kdybych chtěl odhrnovat sníh) nenastartují? Nebo s potížemi?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 15.7 (?), 30.9.2018 17:57

Hondy mají v zimě dva zásadní problémy - v mrazech jim tuhnou pružinky regulace výkonu, tudíž motor může mít problém s nastartováním. V tuhém mrazu tuhne řemen rozvodů a při startování dochází k jeho přeskoku, byla na to vydaná i ofiko informace před několika lety. Kolem nuly problém ale obecně nebývá, chce to řídký celoroční olej origo vari nebo honda, případně mogul alfa pro motory zahradních traktorů. I tak bych ale raději šel do xp, ten je jednodušší, zimu obecně lépe snáší a má lacinější náhradní díly.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  <  6,  7   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika