Brždění VARI z prudkého kopce



PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6491) - 9.135 (?)
25.9.2018 10:33

Kdo chce psa bít... Nevím jak teď, jestli dramaticky změnili konstrukci. Před lety jsem z lesa natahal tuny dřeva za homemeade vozíkem a kola se neprotáčely. I teď vozím jistěže náklad víc než 100 kg na vozíku Vares do kopce i s kopce a nemám problém. Používám to k ůčelům, na které to stačí. Ostatní tvrzení nekomentuju. Kupte si bagr, nebo lakatoše.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
                     
host - 15.7 (?), 13.9.2018 18:50

Benzin teče do Hondy i ve svahu - motor má daleko větší spád paliva do karburace. Mám to vyzkoušený. Co se týká zadřenýho ventilu u XP, není to svahem ale nekvalitním benzínem, jehož úsady se nalepí na dřík ventilu a zablokují ho. Hlavu válce tam jde ale poměrně jednoduše vyměnit za pár korun.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 96.42 (?), 14.9.2018 6:39

Honda dávala na vari 3 druhy motorů. V pořádnym kopcu tarokoval OHV. Motor neni jenom hlava. Oprava se prodraží. Mě doporučovali do kopců motor víc naplnit olejem.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 61.21 (?), 14.9.2018 10:23

By mě zajímalo, do jakého kopečku ste jel, že Honda nekuckala. Ty maly kopečky nevadi. A ty se zde neřeši. Motor nemá podávací čerpadlo a jak se hladina nádrže dostane pod úroveň ventilu plováku je stopka. A k tomu 200 XP ventil se potkal s pístem s vervou, žádnej špatnej benzín. Hlava je levná, jenže oprava nebyla jen o hlavě válce. 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 149.16 (?), 14.9.2018 19:56

Varina neni pro tuto činnost určena! Z principielních důvodů ji brzdit motorem nelze. Adhezní síly variny nejsou sto překonat ty vaše metráky v takových stoupáních. Při náklonu 36,4% již motor těžko zvládá sekačku a při náklonu 57,4% jde doslova o hubu, navíc v tomto náklonu může motor pracovat pouze 1minutu a je velké riziko vytékání benzínu přes filtr při předním náklonu. Ovšem je jen na vás, co budete s varinou podnikat. Když se vám něco stane, tak se to možná variveřejnos ani nedozví.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 36.173 (?), 15.9.2018 9:14

Mankote víte jaký je kopec 57,4%? Než něco napíšete, tak přemýšlejte. Brždění motorem je, jestli jsem pochopil dotaz bezpečnější svoz dříví z kopce. Brzdit jde, nikdo nezmínil, že musí být zapnuté uzávěrky obou kol a z toho plyne, že současně se musí přibržďovat vozíkem. Obě zapnuté uzávěrky znemožnují snadné zatáčení a zejména když vozík tlačí na závěs. Proto je nezbytné brzdit vozík, jinak kleče nárazem kola na kámen pošlou řidiče ze sedátka. Někdo dřív popsal dvojitá kola na traktorku a tam bylo k tomuto dost vysvětleno. 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 149.16 (?), 15.9.2018 10:27

Přesně vím co jsem napsal! Také vím co je třeba dělat při jízdě z kopce. A znovu opakuji, že z principielních důvodů, je brždění motorem u variny nemožné. Až pochopíte co je brždění motorem, tak se můžete ozvat, jinak to nechte plavat.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 96.42 (?), 15.9.2018 11:59

Každej ví, že brzda motorem je přibržďování. Pomoc k hlavní brzdě. Kola vozíku mi jela po mokrým listí a nebejt motorový brzdy nevím nevím. Tak sem jel šusem ani ne půlmetru jak se kola vozíku chytla na tvrdym. Víš vůbec jak je motor spojenej převodama s nápravou?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 150.170 (?), 25.9.2018 8:50

VARI nedoporucuji a motor XP200 uz vubec ne.

VARI je typicky cesky vyrobek (ted, licenci koupili v roce 1969 a od te doby se to moc nezmenilo) s typicky ceskym vyrobcem.

Motor XP je vyrobeny v Cine, neustale s nim mam problemy. Dilenske zpracovani VARI a naradi k nemu je na urovnii zaka 3.rocniku zvlastni skoly. Srouby s neodpovidajici pevnostni tridou, takze se pravidelne strihaji, cele provedeni je uzivatelsky velmi neprijemne.

Pokud s tim budete vozit vetsi naklad do kopcu, tak Vam nepomohou ani vsechna zavazi, ktera se na to daji dat. I pri nakladu cca 100-150kg ve voziku se kola protaci.

Servis Vari, zejmena vyrobce je ukazkou klasickeho cechackovskeho buranstvi. Neochota, arogance, lzive informace jsou standardem. Jedine co u VARI dava smysl je motor Honda v kombinaci s rotavatorem. zbytek je smejd.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6491) - 9.135 (?), 25.9.2018 10:33

Kdo chce psa bít... Nevím jak teď, jestli dramaticky změnili konstrukci. Před lety jsem z lesa natahal tuny dřeva za homemeade vozíkem a kola se neprotáčely. I teď vozím jistěže náklad víc než 100 kg na vozíku Vares do kopce i s kopce a nemám problém. Používám to k ůčelům, na které to stačí. Ostatní tvrzení nekomentuju. Kupte si bagr, nebo lakatoše.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 168.81 (?), 25.9.2018 11:09

No, a co třeba vytuněný Zetor 50 Super? (rozšířený rozchod, 4x4, posilovač, dva navijáky). Prostě pro vlastence.   wink JG

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika