Brždění VARI z prudkého kopce
|
|
 |
 |
host - 150.170 (?) 25.9.2018 8:50
VARI nedoporucuji a motor XP200 uz vubec ne.
VARI je typicky cesky vyrobek (ted, licenci koupili v roce 1969 a od te doby se to moc nezmenilo) s typicky ceskym vyrobcem.
Motor XP je vyrobeny v Cine, neustale s nim mam problemy. Dilenske zpracovani VARI a naradi k nemu je na urovnii zaka 3.rocniku zvlastni skoly. Srouby s neodpovidajici pevnostni tridou, takze se pravidelne strihaji, cele provedeni je uzivatelsky velmi neprijemne.
Pokud s tim budete vozit vetsi naklad do kopcu, tak Vam nepomohou ani vsechna zavazi, ktera se na to daji dat. I pri nakladu cca 100-150kg ve voziku se kola protaci.
Servis Vari, zejmena vyrobce je ukazkou klasickeho cechackovskeho buranstvi. Neochota, arogance, lzive informace jsou standardem. Jedine co u VARI dava smysl je motor Honda v kombinaci s rotavatorem. zbytek je smejd.
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
 |
 |
 |
|
|
|
|
 |
 |
|
host - 15.7 (?), 13.9.2018 18:50
Benzin teče do Hondy i ve svahu - motor má daleko větší spád paliva do karburace. Mám to vyzkoušený. Co se týká zadřenýho ventilu u XP, není to svahem ale nekvalitním benzínem, jehož úsady se nalepí na dřík ventilu a zablokují ho. Hlavu válce tam jde ale poměrně jednoduše vyměnit za pár korun.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 96.42 (?), 14.9.2018 6:39
Honda dávala na vari 3 druhy motorů. V pořádnym kopcu tarokoval OHV. Motor neni jenom hlava. Oprava se prodraží. Mě doporučovali do kopců motor víc naplnit olejem.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 61.21 (?), 14.9.2018 10:23
By mě zajímalo, do jakého kopečku ste jel, že Honda nekuckala. Ty maly kopečky nevadi. A ty se zde neřeši. Motor nemá podávací čerpadlo a jak se hladina nádrže dostane pod úroveň ventilu plováku je stopka. A k tomu 200 XP ventil se potkal s pístem s vervou, žádnej špatnej benzín. Hlava je levná, jenže oprava nebyla jen o hlavě válce.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 149.16 (?), 14.9.2018 19:56
Varina neni pro tuto činnost určena! Z principielních důvodů ji brzdit motorem nelze. Adhezní síly variny nejsou sto překonat ty vaše metráky v takových stoupáních. Při náklonu 36,4% již motor těžko zvládá sekačku a při náklonu 57,4% jde doslova o hubu, navíc v tomto náklonu může motor pracovat pouze 1minutu a je velké riziko vytékání benzínu přes filtr při předním náklonu. Ovšem je jen na vás, co budete s varinou podnikat. Když se vám něco stane, tak se to možná variveřejnos ani nedozví.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 36.173 (?), 15.9.2018 9:14
Mankote víte jaký je kopec 57,4%? Než něco napíšete, tak přemýšlejte. Brždění motorem je, jestli jsem pochopil dotaz bezpečnější svoz dříví z kopce. Brzdit jde, nikdo nezmínil, že musí být zapnuté uzávěrky obou kol a z toho plyne, že současně se musí přibržďovat vozíkem. Obě zapnuté uzávěrky znemožnují snadné zatáčení a zejména když vozík tlačí na závěs. Proto je nezbytné brzdit vozík, jinak kleče nárazem kola na kámen pošlou řidiče ze sedátka. Někdo dřív popsal dvojitá kola na traktorku a tam bylo k tomuto dost vysvětleno.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 149.16 (?), 15.9.2018 10:27
Přesně vím co jsem napsal! Také vím co je třeba dělat při jízdě z kopce. A znovu opakuji, že z principielních důvodů, je brždění motorem u variny nemožné. Až pochopíte co je brždění motorem, tak se můžete ozvat, jinak to nechte plavat.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 96.42 (?), 15.9.2018 11:59
Každej ví, že brzda motorem je přibržďování. Pomoc k hlavní brzdě. Kola vozíku mi jela po mokrým listí a nebejt motorový brzdy nevím nevím. Tak sem jel šusem ani ne půlmetru jak se kola vozíku chytla na tvrdym. Víš vůbec jak je motor spojenej převodama s nápravou?
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 150.170 (?), 25.9.2018 8:50
VARI nedoporucuji a motor XP200 uz vubec ne.
VARI je typicky cesky vyrobek (ted, licenci koupili v roce 1969 a od te doby se to moc nezmenilo) s typicky ceskym vyrobcem.
Motor XP je vyrobeny v Cine, neustale s nim mam problemy. Dilenske zpracovani VARI a naradi k nemu je na urovnii zaka 3.rocniku zvlastni skoly. Srouby s neodpovidajici pevnostni tridou, takze se pravidelne strihaji, cele provedeni je uzivatelsky velmi neprijemne.
Pokud s tim budete vozit vetsi naklad do kopcu, tak Vam nepomohou ani vsechna zavazi, ktera se na to daji dat. I pri nakladu cca 100-150kg ve voziku se kola protaci.
Servis Vari, zejmena vyrobce je ukazkou klasickeho cechackovskeho buranstvi. Neochota, arogance, lzive informace jsou standardem. Jedine co u VARI dava smysl je motor Honda v kombinaci s rotavatorem. zbytek je smejd.
|
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
|