Briggs & Stratton



host - 48.106 (?)
5.5.2016 18:33

Vážený víte co je 4 takt motor s olejovou náplní ve skříni motoru, určitě nevíte. Do benzínu se olej nedává.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
host - 153.212 (?), 5.5.2016 18:07, zobrazeno: 7838x

Dobry den koupil jsem pres bazar sekacku CMI B 46 A s motorem Briggs & Stratton 550.Majitel mi rekl ze mam benzin do motoru redit s olejem.Zkousel jsem sekat natocim to v pohode ale po male chvice to zascne strasne kourit a smdet z bocniho vyfuku.Myslite ze to je tim olejem nebo je neco spatne.Na netu jsem se docetl ze by se do tohoto motoru olej nemel davat.

   
host - 48.106 (?), 5.5.2016 18:33

Vážený víte co je 4 takt motor s olejovou náplní ve skříni motoru, určitě nevíte. Do benzínu se olej nedává.

      
Alex46 - (14) - 254.19 (?), 9.5.2016 7:44

Čtyřtakt a dvoutakt je z hlediska mazání motoru převážné většině čtenářů znám. Ale chtěl jsem se zeptat na podobnou věc odborníků na mazání dvoutaktů. Chci si koupit benzinový vyžínač Fieldmann FZS 3002-B. Zarazilo mne však to, že výrobce uvádí poměr mazání oleje do benzínu 1:25. Tento poměr se snad používal v dávných dobách u Aerovek. Nyní co vím se u moderních motorů používá poměr 1:50. Tak nevím, co si mám o tom myslet. Možná se v návodě spletli. Alex46

         
Kutil.cz - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (66) - 149.2 (?), 9.5.2016 8:34

Možná se výrobce jenom necítí na to, mazat 1:50. Našlo by se na trhu určitě víc takových strojů. 

            
host - 3.201 (?), 22.5.2016 11:32

Zdravím, řeším čerstvou záhadu sekačky s motorem B+S. Kolísají mi otáčky. Za studena i ohřátá krásně chytá ale po chvilce začnou samy od sebe otáčky kolísat a to i na stroji, kterým se neseká. Karburátor kompletně vyvčištěný, nové těsnění pod hlavou, tesnění mezi karburátorem a filtrem i kroužek mezi karburátorem a sací trubkou.  Protože si občas půjčí sekačku bez dozoru příbuzní, zajímalo by mne jestli tato závada nemůže být způsobená natankováním mixu do křovinořezu. Je tam asi už druhá, prokazatelně čistá nádrž ale problém se nemění.

               
host - 146.58 (?), 22.5.2016 14:38

Vzduchovi filtr je cisty?Unavena pruzina na skrtici klapce?Benzin 1:50 davam bezne tim to neni.

         
host - 9.6 (?), 22.5.2016 12:21

Na tom se pozná, že motor je výrobně ošizený. Protože moderní dvoutaktní křovinořezy renomovaných značek (Stihl, Huska, Dolmar...) se mažou v poměru 1:50. Při takovém poměru co píšete oleje vůči benzínu ten křovák moc nevydrží, protože se rychle zakarbonuje a zadře.

         
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6660) - 9.135 (?), 22.5.2016 14:30

Řada podobných omylů vzniká - nutno to tak říci - debilně přeloženými návody. Skutečně je poměr 1:25 na dnešní dobu neobvyklý. Rovnou použít 1:50 bych neriskoval. Zkuste najít někde nějaké info, jestli existují stránky výrobce, někde se poptat. Podle mne při použití uvedeného poměru při dnešních olejích nějaké dramatické zkrácení životnosti motoru zakarbonováním nehrozí.

            
host - 10.145 (?), 22.5.2016 15:42
Zdar fildmana mám. Zezačátku mazat 1:25 tak po 5 nadržkách 1:33 a pak dalších 5 dávám 1: 40. Zatím de jak větr. laslo
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Posuvné dveře svépomocí19.5.2025
Posuvné dveře svépomocí18.5.2025
Stihl HS4516.5.2025
Koš na čidlo13.5.2025
Koš na čidlo12.5.2025
Rozetové kování montáž10.5.2025
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2025
DŮMACHALUPA.cz
statistika