Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:
Jak to čtu, tak bojujete s podobným "problémem", jako jsem si dříve myslel i já, že je to nějakou chybou, kterou já způsobuji při obsluze 4takt. motoru. Je třeba si uvědomit několik základních okolností, které mají vliv na popisovaný stav svíčky. 1. Stav motoru - i úplně nový motor má spotřebu oleje, protože vše nemůže být dokonale těsné, něco zůstane na stěnách válce. Naopak větší vůle součástek  - po záběhu je pro motor lepší - menší tření a tím teploty a motor běží lehčeji. 2. Pracovní režim motoru (pouze expanze je pracovní poloha motoru při které se vytvářejí vysoké teploty, při kompresi také, ale ta svíčku nevypálí)- lehce se dá poznat - teď popisuji např. GXV 160, když motor běžel v plné zátěži a potom byl zastaven - svíčka, ale i výfuk je vypálený, naopak když jenom s malým odporem běží - odpory jsou malé, tak je svíčka tmavá a je i poznat jiný zápach - vůně spálených plynů. Běžně po tahu vozíku se zátěží, nebo orbě je navečer vidět, jak je výfuk rozžhaven do červena. 3. Nastavení karburátoru - správná bohatost směsi - seřizovacím šroubem - při teplém motoru poloha s nejvyššími otáčkami. 4. Zapalovací svíčka - dle výrobce - zkusit výměnu za jinou, někdy je vada pouze tady. 5. Čerstvé palivo, vyvarovat se spotřebování starého benzínu, který jsme zapoměli v sekačce přes zimu, nebo dokonce použití staré směsi pro dvoutakt. 6. Vhodný - doporučený olej - záruka spolehlivého mazání, správné časové výměny a při teplém motoru - při malém objemu je nutné, aby vše vyteklo.Doplňovat z pohledu rysek na měrce mezi spodní a střed měrky(olej se teplem rozpíná a při nákolnech a jednoduchosti motoru se může toto negativně projevit) Při zvyšujícím se opotřebení motoru je spotřeba oleje vyšší, lze pozorovat při změnách otáček modravý kouř, při běhu na volnoběh, podle zápachu spalin, olej je nutno častěji dolévat. Toto způsobuje zakarbonování spalovacího prostoru - někdy dost výrazné a tím zmenšení objemu nasávané směsi - menší výkon, karbony se dále negativně projevují na životnost oleje, a tím i motoru. Jak jsem již uvedl dříve, preventivně si pomáhám přípravkem Metaltec 1, je znatelně poznat lepší záběh motorů - olej je méně černý, déle vydrží. Každopádně dodržte, případně prověřte body 1-6.
Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 12 a číslo 14.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika